Komşular ne der binadakiler ne der gibi düşünceleri var ama çalıştığı yer gece iş çıkışı taksi ile 3 kişiyi birden gönderiyor aynı mahallede diye bunda yanlış var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Günümüzde hâlâ bu düşüncede insanlar görmek normal mi sizce? Başkasının hayatına neden bu denli karışmalar var hâlâ
Annem yeni işe girdi ve çalıştığı yerde aynı mahalleden 3 kişi var ve birlikte araba ile geliyor bundan çekinmesi normal mi?
Ana Sayfa > Diğer > Sorular > Annem yeni işe girdi ve çalıştığı yerde aynı mahalleden 3 kişi var ve birlikte araba ile geliyor bundan çekinmesi normal mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Off bende yalnız yaşıyorum perde arkasindan bakan rotgencilermi dersin kuryeyi bile eve alıyor düşüncesi ile kapi agzundan dinlemelerimi dersin :)
Oha yani kurye sipariş getirir bırakır parasını kazanıyor ve buna bile mi kötü bakanlar var hâlâ ya nerede yaşıyorsun peki şehir olarak
İstanbul şişli
Bizde İstanbul'da ama şişli elit bir yer yani hâlâ böyle insanların olması değişik
İnsanları boş ver herkes kendine baksın
Sislimi elit 😂😂😂
burada her türlü insan var
Ben biraz daha asagilardayim gulbag dogru
Siz nerdesinjz
Ben Maltepe deyim benim olduğum yere göre çok çok elit şişli Mecidiyeköy 😀
He anladım ben merkeze yakinsin zannettim
Hayır yaa ne eliti 😂 her gece olay burada gündüz çok kalabalık sesten uyuyamıyorum
Öyle çünkü metro metrobüs un en çok kullanıldığı yer birde Anadolu yakasından oraya işe gelen yok metrobüs ile
Baya yoğun yer biliyorum geçen yine gittim metrobüse zor bindim
Çalışıyor musun peki tek zor değil mi ev kirasi giderler vs
Naber
Doğrusu odur iş arkadaşı neticede takma it ürür kervan yürür
Öyle valla haklısın
Hayır
Yıl 2024 oldu hâlâ millet ne der korkusu var sanki iş arkadaşının arabası bile olsa kötü şey gibi görenler var hâlâ
Annenden bizene mk
Düzgün konuş küfür etme seni ilgilendiren şey değilse yazmadan def olabiliyorsun soru benim ayrıca sanane?
boş ver güzel kardeşim
Kes ikile
Bulurum seni puşt