Annem yeni işe girdi ve çalıştığı yerde aynı mahalleden 3 kişi var ve birlikte araba ile geliyor bundan çekinmesi normal mi?

Komşular ne der binadakiler ne der gibi düşünceleri var ama çalıştığı yer gece iş çıkışı taksi ile 3 kişiyi birden gönderiyor aynı mahallede diye bunda yanlış var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Günümüzde hâlâ bu düşüncede insanlar görmek normal mi sizce? Başkasının hayatına neden bu denli karışmalar var hâlâ
Annem yeni işe girdi ve çalıştığı yerde aynı mahalleden 3 kişi var ve birlikte araba ile geliyor bundan çekinmesi normal mi?
Cevapla