Ev yalıtımı yüzünden komşu ile aramızda özel hayat kalmadı napacağız?

Bu ne berbat ses yalıtımı cidden. Geçen gün mesela tuz yok dedim markete gidecekken komşu geldi tuz yokmuş getirdim dedi, ve bağırmamıştım bile. Tabi her zaman böyle işe yarar olmuyor bu yalıtım kötülüğü. Mesela kocamla evde başbaşa oturuyordum ne güzel konuşuyoruz hapşırdım yukarıda oturan adam çok yaşa diye bağırdı. Hayır yani hiç gerek yoktu. Bu yalıtım kötülüğüne napabiliriz?(ekonomik olsa biraz çözüm)

Ev yalıtımı yüzünden komşu ile aramızda özel hayat kalmadı napacağız?
Cevapla