Sfhfdjfdkjh niyeyse yazmaya başlıyınca tam olarak nasıl başlıyacağımı bilmiyorum tamam başlayalım...
Şimdi sanırım derslerde biraz zorlanıyorum ders çalışma isteğim de yok pek niyeyse okuldan da soğudum bu hafta sınavları olduk ve 4 dersten zayıf aldım şimdi son şansım bir daha ki sınavlar onuda yapamazsam kalacağım sanırım yani düzeltmem lazım şimdi yani okulda dersleri dinliyorum zaten eve geldiğimde pek tekrar yapmıyorum maalesef zamanımı iyi ayarlamıyorum sınavlara son akşamlar filan çalıştım zaten dört dersten kaldım sadece ama en az 3 dersten zayıfım olmalı şimdi ben nasıl ders çalışma isteğimi geri getirebilirim? Birde sınavlar yazılı olduğu için iyice zorlanıyorum sanki çalışsamda emeklerimin karşılığını alamıyacakmışım gibi geliyor.. şimdi istesem az zorlasam kendimi saatlerce çalışabilirim belki ama seve seve çalışmam o yüzden öğrenebilirim mi ki? Çünkü Albert Einstein' ın bir sözü vardı tam hatırlamıyorum kısaca başarmakta severek çalışmakta varmış Ee bende severek çalışmayacağım için ya başarılı olamazsam? Birde bu sınıfı geçersem bile net 2-3 dersten sorumlu olarak geçicem o dersleri veremeden üniversiteye geçemem şimdi düşünüyorum bir tane meslek lisesi var orada düşük akşam bile sınavlardan geçirtiyorlarmış bırakmak istemiyorlarmış sınıfta şimdi ben dersleri toparlayamadım diyelim tekrar bu zorluklamı şu an ki okulumda okumak daha mantıklı yoksa o meslek lisesinemi geçmek daha mantıklımı? Yoksa yine işte şu an ki okulumda yine çalışıp eğer ikinci kez kalıp açık öğretimemi geçmek daha mantıklı? Birde üniversiteye de geçmek istiyorum ona göre sizce ne yapmak mantıklı...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Çok çalıştım emeklerimin karşılığını alamadım.. Üni. öezunuyum. şu an alanım dışı başka dallar ilee uğraşıyorum. Haa ama yinr de çalışmalısın.. Telefonu bırak diye öğüt vermeyeceğim.. Telefondan da beynini yoracak şeylerle uğraşmalısın. Ben zeka küpü çözmee çalışırım, internetten bazı kurslar alırm sertifikalar alırım belediyeden. Bunu şu amaçla yapıyorum ;"Durmamak" Çünkü durunca tembelleşiyorum. Önemli olan durmamak.. Hep bir şey ile uğraşırsan boş zaman olmayacak
Soruna gelince meslek lisesindeydim 9. sınıfta. O zamanlar meslek lisesi serserilerin gideceği bir yer gibi düşünülürdü.. Benim puanlarım yüksekti , beğenmedim gittim anadolu sayısal okudum.. Meslek lisesi devam eden arkadaşlarım şu an benden çok daha iyi yerlerde. Keşke meslek okusaydım...
Siz ne okudunuz?
Hem sağlık hem bilgisayar. İngilizcem de var. İşveren emeğine göre değil tipine ya da kendi ile anlaşabşlecek şnsan arıyor. Başörtümğ sorun yapan da var , kadın olduğumu sorun yapan da , evli olmamı kafasına takam da var, tecrübeyi bahanr eden de var. Bence en iyisi meslek. Bir şekilfe. tecrübeşeniyorsun az da olsa
Peki mesleken arkadaşlarınız şu an ne yapıyor?
*meslekten
Meslek lisesinde ikizim okumaya devam etti. Ben onunla 9 sınıfa kadar beraber okudum.. Sonra beğenmedim o devam etti. Brnden çok kötüydü dersleri. Hep kopyayla geçti. üniversitede bile kopya çekti asla sınava çalılmazdı. Ben genel kültğr olarak da ders olarak da hep ilerideydim ama şu an çok güzel maaşlarla çalışıyor.. Ekonomş Makina teknikeri oldu. İstese mühendisliğine tamamlar ama isteöiyor. Kendisine lise meznuyken bile işyerş açabilme sertifikası verilmişti. Daha lise mezunuyken bile her yerden iş teklifi alıyordu. Arkadaşlarım da aynı şekildeTembel diyip beğenmediklerim , benden kopya almak için yalvaranlar şu an üni okumadn işe girdiler. Ben de şu an halen kurslara gidiyorum bir baltaya sap oşabilmek için. Bşr sürğ sertifikam var , kardeşim üni diplomasını bile gidip almadı. Ben gırla sertifika biriktirdim. O şu an bir işyerinde çalışıyor. Elektrikli araba yapan firma işe çağırıyor beğenip gitmiyor..
Telefondan dolayı biraz yanlış yazdım kelimeleri umarım anlarsın.. Asla eğitim alma demiyorum ama akıllı eğitim al.
Bir meslek ile yetinme. Örneğin zor da olsa okurken çalış.
Anlıyorum. Sağolun önerileriniz için sizde istediğiniz yere gelirsiniz inşallah bu arada inanmak başarmanın gerçekten yarısıdır. Beynin gücü ile ilgili birtakım şeylere bakıyorum ve şunu söyleyebilirim bir hedef belirleyip sadece onu başarana kadar inanarak çalışırsa herkes büyük ihtimalle başarır beyin bir enerji yayıyor lakin fazla abartı şeyler olmaması şartıyla.
Tavsiyem ne olursan ol dış görünüşüne de önem ver. İnsanlar havalı , şımarık , ukalaları seviyor.. İşini iyi yapanı inek gibi kullanıyorlar. Havalı olanı hep yanlarında istiyorlar.. Farklı bir kafa..
Öyle şeyler yaparak sevilmeme gerek yok 😄 Ee kullandırmayacak o zaman insan kendisini aslında buda sizin bulunduğunuz ortama göre değişir.. herkesin kaderi, nasıl insanlara denk geldiği filan farklıdır. Ee zaten Türkiye'de de binbir türlü kafa yapısına sahip insanlar olduğu için yani bu kişiden kişiye baya değişen bir şey.
İşte ben kullandırmadığımdan millete yalakalık yapmadığımdan , dışsrıdan sadece işime odaklanmış görünen birisi olduğumdan ilgi çekmiyorum Başarılı insan değil ortamlarını yukarı çekecek kişiyi arıyoelar
Meslek lisesi iyidir ben gemi makineleri mezunuyum 3000 kw gemi ehliyetim var. İş olanağın çok rahat ayrıca dersi derste dinle ekstra ders çalişma evde çalışırken dikkat dağılır