Şu soruyu okuyup tavsiye verecek zeki bir insan?

Sfhfdjfdkjh niyeyse yazmaya başlıyınca tam olarak nasıl başlıyacağımı bilmiyorum tamam başlayalım...

Şimdi sanırım derslerde biraz zorlanıyorum ders çalışma isteğim de yok pek niyeyse okuldan da soğudum bu hafta sınavları olduk ve 4 dersten zayıf aldım şimdi son şansım bir daha ki sınavlar onuda yapamazsam kalacağım sanırım yani düzeltmem lazım şimdi yani okulda dersleri dinliyorum zaten eve geldiğimde pek tekrar yapmıyorum maalesef zamanımı iyi ayarlamıyorum sınavlara son akşamlar filan çalıştım zaten dört dersten kaldım sadece ama en az 3 dersten zayıfım olmalı şimdi ben nasıl ders çalışma isteğimi geri getirebilirim? Birde sınavlar yazılı olduğu için iyice zorlanıyorum sanki çalışsamda emeklerimin karşılığını alamıyacakmışım gibi geliyor.. şimdi istesem az zorlasam kendimi saatlerce çalışabilirim belki ama seve seve çalışmam o yüzden öğrenebilirim mi ki? Çünkü Albert Einstein' ın bir sözü vardı tam hatırlamıyorum kısaca başarmakta severek çalışmakta varmış Ee bende severek çalışmayacağım için ya başarılı olamazsam? Birde bu sınıfı geçersem bile net 2-3 dersten sorumlu olarak geçicem o dersleri veremeden üniversiteye geçemem şimdi düşünüyorum bir tane meslek lisesi var orada düşük akşam bile sınavlardan geçirtiyorlarmış bırakmak istemiyorlarmış sınıfta şimdi ben dersleri toparlayamadım diyelim tekrar bu zorluklamı şu an ki okulumda okumak daha mantıklı yoksa o meslek lisesinemi geçmek daha mantıklımı? Yoksa yine işte şu an ki okulumda yine çalışıp eğer ikinci kez kalıp açık öğretimemi geçmek daha mantıklı? Birde üniversiteye de geçmek istiyorum ona göre sizce ne yapmak mantıklı...

Şu soruyu okuyup tavsiye verecek zeki bir insan?
Cevapla