Ulu Önder'imiz Mustafa Kemal Atatürk'ü anlatın desem neler söylersiniz :) ?

Yurdumuzun, bağımsızlığımızın ve istiklalimizin kurucusu ve kurtarıcısı Gazi Mustafa Kemal Atatürk denildiğinde neler hissediyorsunuz? Bakıyorum da Türkiye'de ben Türk'üm diye geçinip Atatürk'ü sevmeyenler var yazıklar olsun onlara, bir insan tarihini ve atasını tanımazsa geleceğini göremez ve yok olup gitmeye mahkumdur. Atatürk hakkında neler düşünüyorsunuz?
Ulu Önder'imiz Mustafa Kemal Atatürk'ü anlatın desem neler söylersiniz :) ?
Cevapla