Hayattan beklentiniz var mı? Ne için yaşarsınız? Yaşama hevesiniz var mı?

Benim yok boş boş yaşayıp zaman geçiriyorum sadece hedefim de yok, amacım da yok..
Beni mutlu edebilecek bi hedef de belirlemedim, sadece kitap müzik ve iş bu üçlü haricinde pek bir şey yapmıyorum, yapamıyorum. Hayat aşırı monoton ve sıkıcı.. Sizde de böyle mi? 🥲
Hayattan beklentiniz var mı? Ne için yaşarsınız? Yaşama hevesiniz var mı?
Cevapla