Doktorlarımız yurtdışına gidiyor neden insanlar doktorları savunmuyor?

Hastanede yetersiz besleniyorlar, çok fazla hasta bakıyorlar, şiddete maruz kalıyorlar ve hak ettikleri maaşı alamıyorlar.

Doktorlarımız yurtdışına gidiyor neden insanlar doktorları savunmuyor?
Cevapla