Kendi yolumda gidiyorum yokuşu çıktım yürüyorum çiğ köftecinin orada oturuyor çakallar dükkanın önünde 5 kişi laf attı?

Kendi yolumda gidiyorum yokuşu çıktım yürüyorum çiğ köftecinin orada oturuyor çakallar dükkanın önünde 5 kişi laf attı ıslık felan çaldılar pek oralı olmadım en son arkamı döndüm baktım felan gelen giden yoktu boş ver dedim kendi kendime bunlarin üstü şimdi doludur dedim iyimi yaptım kötümü yaptım anlamadim birde ondan önce motorlular geçerken laf attı tahrik etti küfürü bastım bunlara uzaidlar oradan bu topljma ne oluyor çözmüş değilim bu toplum niye böyle?

Kendi yolumda gidiyorum yokuşu çıktım yürüyorum çiğ köftecinin orada oturuyor çakallar dükkanın önünde 5 kişi laf attı?
Cevapla