Geleceğe dair umudum yok çok sıkıldım bu hayattan yalnızım ne yapmalıyım?

Geleceğe dair hiç umudum yok herşey kötü durumda hayatımda anlatsam inanmazsınız çok sıkıldım artık bu hayattan beni sadece alışveriş mutlu ediyo birde annemin varlığı :( çok yalnız hissediyorum kendimi başka kimsem yok benim :(
Geleceğe dair umudum yok çok sıkıldım bu hayattan yalnızım ne yapmalıyım?
Cevapla