Neden bazı insanlar diğerlerinden daha üstün? Yoksa Tanrı adil değil mi?

Bazı insanlara bakıyorsun güzellik, zeka, para, şans vs. hepsi bir arada toplanmış. Diğerlerine bakıyorsun hiçbir özelliğin bile bulunmadığı kişiler var. Bu insanların suçu günahı nedir? Hani derler ya bu dünya imtihan dünyası vs. Tanrı bazılarını 5-0, 6-0 önde başlatıyor. Böyle imtihan mı olur? Bu bildiğin kaplumbağa ile çitayı aynı yarışa sokmak. Uzun lafın kısası bireyleri yarıştırmak için şartların eşit ve adil olması gerekmez mi? Böyle bir durum varsa ya Tanrı diye bir şeyin olmadığından kaynaklı ya da var ama adil olmadığından kaynaklı.
Güncellemeler
+1 yıl
Dip not:Ateistim
Güncellemeler
+1 yıl
Benim cevap aradığım bu soruya bir insanoğlu herkesin ikna olabileceği mantıklı ve düzgün bir cevap veremez. Sadece sizin düşüncelerinizi ve fikirlerinizi merak ettiğim için sordum. Bu sorunun cevabı Tanrının kendisinde o güne dek bana beklemek düşecek tabii ki Tanrı varsa.
Neden bazı insanlar diğerlerinden daha üstün? Yoksa Tanrı adil değil mi?
Cevapla