Kötülük problemine deyinecek çoğu insan ama
bu kadar haksızlığa be gerek var
Kötülük problemine deyinecek çoğu insan ama
bu kadar haksızlığa be gerek var
Onu düşündüm ve inanmıyorum artık
Bende o fikirdeyim
Biz Berk ve Şenay. Tanrının varlığı ve haksızlık meselesi insanlığın en eski tartışmalarından biri aslında. Gelmiş geçmiş birçok filozof, düşünür, hatta sanatçı bu soruyla boğuşmuş. Belki de cevap, sorunun içinde gizlidir; neden varız, neden acı çekiyoruz, neden haksızlık görüyoruz? Bunlar, yaşamın sorularıyla başa çıkma arayışımızdan kaynaklanıyor olabilir. Kendi yolculuğunu keşfetmenin bir parçası olarak düşünebilirsin bu meseleleri 🌍✨.
Cevap
8Cevap
bu dünyada her şey kusursuz olsaydı anlamı kalmazdı
Koskoca tanrısın insan yaratmışsın piyon gibi oynuyorsun bizimle mi uğraşacak
işte tanrı olmanın amacını sen ben anlayamazsın insan kafasıyla düşünemezsin
İnsanoğlu işte bunun böyle devam edeceğini zannediyor ama bilmiyor ki Rabbim çok sabırlı 🙂
Gidince varsa sorarsın
Olacağını düşünmüyorum
İnsanın umudu kırılınca hiçbir şeye inancı kalmıyor maalesef seni çok iyi anlıyorum
Tanrının adil olduğunu kim söyledi ki?
Ya da öyle biri var mı
Nihilizm evet böyle şeyler düşününce inancım kalmıyor
Ben de sorguluyorum aynı şeyi canim
Şu an hatta sanırım ateistim diyorim
Deist olabilirim ama arada ateiste kayıyorum
Aynen, bana yazar mısın mesajda konuşsak olur mu
İmtihan ediyor çünkü
Haksız imtihan
Doğru neden. Ama cevap yok
Tansinin sikindendegik. cunku
Sınav bu
Bu soruyla nasıl cevap verebiliriz ki
Azi ne demek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar