Tanrı varsa neden bu kadar haksızlık var neden bu kadar azı var?

Kötülük problemine deyinecek çoğu insan ama

bu kadar haksızlığa be gerek var

Tanrı varsa neden bu kadar haksızlık var neden bu kadar azı var?
Cevapla