İletişim kurduğumda moralim bozuluyor günah işlemişim kötü yapmışım gibi kötü olmadan iletişim nasıl kurabilirim?

her şey iletişim hayatta en zor şey iletişim cok yaralıyım bu en büyük tek hayalimde sorunun cevabını almaya geldim cevaplarınız neler ks💔
İletişim kurduğumda moralim bozuluyor günah işlemişim kötü yapmışım gibi kötü olmadan iletişim nasıl kurabilirim?
Cevapla