Aile & Toplum Kötü olmadan iyi iletişim nasıl kurulur? liilit Takip Et Xper 5 Yaş: 125 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor :( Güncellemeler+1 yıl Kötü olmak istemiyorum insanlar gibi iyi olmak iyi iletişim istiyorum iletişim her şey cevabı aradm bunca zamandıe Kötü olmadan iyi iletişim nasıl kurulur? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Lexarate Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Tüm insanlarla onların çoğundan uzak durarak en sağlıklı iletişimi kurabilirsin. 0 0 Yorumla
Rastqele61 Takip Et Bilge Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Fazla uğraşma ne kadar iyide olsan karşı kişinin zekasına bağlısın 0 0 Yorumla
webcicocuk Takip Et Xper 2 Yaş: 38 +1 yıl belirli bir duruş sergilersen, çizgilerin belli olursa, sen de bu sınırlara sadık kalırsan bence iyi olmayacağın kimse kalmaz. 0 0 Yorumla
aysecn1 Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl İyi iletişim kalmadı herkes kendi s*kinin derdinde 2 1 Yorumla liilit +1 yıl Sen anlat ben olayım kötü insan olmak istemiyorum lütfen sen cevap ver Yorumla
Kaans57 Takip Et Xper 4 Yaş: 39 +1 yıl İmkansız ya imkansizzzzz kötü olmazsan kimse senle iyi konusmaz 0 0 Yorumla
sistafly06 Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 98% +1 yıl Anlayarak ve sakin kalarak 0 1 Yorumla liilit +1 yıl Hm nasıl Yorumla
XİskoçyalıX Takip Et Xper 1 Yaş: 32 +1 yıl Sizler hiçbir şey değmezsiniz çok net söylüyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Tüm insanlarla onların çoğundan uzak durarak en sağlıklı iletişimi kurabilirsin.
Fazla uğraşma ne kadar iyide olsan karşı kişinin zekasına bağlısın
belirli bir duruş sergilersen, çizgilerin belli olursa, sen de bu sınırlara sadık kalırsan bence iyi olmayacağın kimse kalmaz.
İyi iletişim kalmadı herkes kendi s*kinin derdinde
Sen anlat ben olayım kötü insan olmak istemiyorum lütfen sen cevap ver
İmkansız ya imkansizzzzz kötü olmazsan kimse senle iyi konusmaz
Anlayarak ve sakin kalarak
Hm nasıl
Sizler hiçbir şey değmezsiniz çok net söylüyorum
İletişim kurmayarak