Nişanlıyiz ve ameliyat olduğum da yanıma gelmiyor bu nasıl bir duygudur?

Nişanlıyiz ve ameliyat olduğum da yanıma gelmiyor bu nasıl bir duygudur?

Annem bugün bana iki defa söyledi gelmedi diye telefon ediyorum açmıyor ailesine ediyorum açmıyor 15 gün boyunca uyumuşum yaptığım kaza sonucunda ve maalesef ki kalıcı çok büyük hasarım var insan yinede gelip geçmiş olsun demez mi? Sakat biri ile olmak istememesi haklı sebebi bir şey söylemedim sizce bu durumu kaldırmak için ne yapmak lazım günlerdir kaldiramiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Nişanlıyiz ve ameliyat olduğum da yanıma gelmiyor bu nasıl bir duygudur?
Cevapla