Nişanlıyiz ve ameliyat olduğum da yanıma gelmiyor bu nasıl bir duygudur?
Annem bugün bana iki defa söyledi gelmedi diye telefon ediyorum açmıyor ailesine ediyorum açmıyor 15 gün boyunca uyumuşum yaptığım kaza sonucunda ve maalesef ki kalıcı çok büyük hasarım var insan yinede gelip geçmiş olsun demez mi? Sakat biri ile olmak istememesi haklı sebebi bir şey söylemedim sizce bu durumu kaldırmak için ne yapmak lazım günlerdir kaldiramiyorum
Annem bugün bana iki defa söyledi gelmedi diye telefon ediyorum açmıyor ailesine ediyorum açmıyor 15 gün boyunca uyumuşum yaptığım kaza sonucunda ve maalesef ki kalıcı çok büyük hasarım var insan yinede gelip geçmiş olsun demez mi? Sakat biri ile olmak istememesi haklı sebebi bir şey söylemedim sizce bu durumu kaldırmak için ne yapmak lazım günlerdir kaldiramiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Seninle birlikte olmamak için çok geçerli bir nedeni yoksa, nişanlının davranışı çok sorumsuz ve anlayışsız.
Bu durumu kaldırmak için yapabileceğiniz birkaç şey var. Öncelikle, nişanlınla konuşmayı deneyebilirsin. Ona neden gelmediğini ve senin için orada olmamanın ne anlama geldiğini sorabilirsin. Ayrıca, onunla senin için ne kadar önemli olduğunu ve onu çok özlediğini de söyleyebilirsin.
Nişanlın seninle konuşmak istemiyor veya hala gelmiyorsa, onunla olan ilişkini gözden geçirmeyi düşünmelisin. Birlikte mutlu ve sağlıklı bir ilişkiye sahip olmak için, iki tarafın da birbirine destek ve anlayış göstermesi gerekir. Senin nişanlın, bunu yapmıyor gibi görünüyor.
Bu zor bir dönemden geçiyorsun, ama unutulmamalısın ki yalnız değilsin. Senin için endişelenen ve sana destek olan insanlar var. Bu durumu atlatmak için gereken gücü ve cesareti kendinde bulacağına inanıyorum.
Çok teşekkür ederim güzel değerli yorumlar için
Kaç kez aradım belki 1 günde 100 defa onu ailesini vs aradım açan yok en sonunda annem söyledi nişanı atmış herşeyi teslim etmiş gitmiş ama benim en çok yandığım şey asla baba olamam ve annemin başına dert oldum derdini daha da katladim
Büyük geçmiş olsun. Kardeşim evlendikten sonra bırakıp gidecekmis belli oldu. İnsanız yarın ne olacağımızı bilmiyoruz. İnsanlar karar verirken bencil oluyor ama yarinin ne getireceğini bilmiyor. Kurtulmuşsun. Yolun başında belli olmuş bu saatten sonra şükredip yoluna bakıp tedavini görmek kendi sağlığına odaklanmak olacak.
Eyvallah çok teşekkür ederim güzel dileklerin için ama bu saatten sonra ne baba olabilirim nede ayağa kalkabilirim yani artık benden geçti o durumlar bir daha kimse sevmez annem dışında ki hepsi de haklı
Acidiniz mi bu arada?
Asla acımak beton haddim değil.. bende evladımı kaybettim mesela.. hepimiz imtihanlardan geçiyoruz. Benim bacım kucağına evladını alirken bende ameliyat masasında yavrumdan ayrılıyordum.. ama Rabbime sığınıp güçlü kaldım bazen eşim sebep olarak beni dahi suçladı bide üstüne esimin psikolojisini düşünüp onu destekleyip kendisini toplasın diye uğraşıp dışarıdan belli etmeyip içimde yaşadım acımı. Halbuki fiziki ve manevi bi çok sıkıntıyı ben yaşıyordum o esnada. Allahin kimi neyden dolayı imtihan edecegi belli olmaz hikmeti de sorulmaz. Herseyin hayırlısı demeli kardeşim
Benim**
Haklısın kusura bakma bende bana acidin zannettim kusura bakma istemeden senin derdini açtım
Allah rahmet eylesin öncelikle bizde ailede hep şey derler çocuk küçükken öldüğünde direk cennettlik sabidir o derler anne babasına da sevap yazılır derler
Allah'ım rahmet eylesin Rabb'im evlat acısı anne baba acısı kimseye vermesin cidden ne olursa olsun anne baba evlat asla vazgeçilmez
Yok tabiki acimadim ve sorun yok . bana aciyolardi ben kimseyi umursamadim yoluma hayatıma baktım çünkü insanın başına hersey gelir kimseyi hor göremeyiz. Evlat elbette başka. Ancak dert asla yaristirilmaz. Herkesin derdi imtihani farklı olur genelde. Rabbim tüm hastalara şifa dertlilere deva versin. Burası yalan dünya burada hersey yarım eksik kalir o yüzden ahirete hazırlanmalı her daim kardeşim.
Aynen öyle peki beni yanlış anlamazsan sende acı cekmis yaşamış herşeyi görmüş insansin bende öyleyim maalesef ki sohbet etme şansı var mı içim çok daralıyor maalesef yalnızlık beni daha kötü etti
İstediğim kadar üzüleyim çıkıp gelecek mi çocuğum? Zaten bizi yaratan bize verdiklerini emanet verdi biz niye kendimizi kaptırıp sonsuzmus gibi bağlanıyoruz? Bana emaneti tattirdi ama ebedi cennet kusu nasip etti aynı zamanda ve emanetini aldı. Yavrum yerinde mutlu daha ne isteyim? Bu dünya da kim hirpalanmadi ki ama evladım orada huzurlu ve beni bekliyor..
Haklısın öyle Allah'ım cennetinde kavuştursun Rabb'im kimseye dermansız dert vermesin herkesin de hakkında hayırlısı olsun heeseyin en güzelini Rabb'im bilir böyle olması gerekiyordu oldu demek lazım ama insanız işte direk kabul edemiyoruz nefsimiz var
Peki seninle sohbet etme şansı var mı ablacım istek atsam canım sıkıldı baya hastanede benimde
?