AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
Karsilik veririm ya da basarim kufuru ; ama intikam alirim mutlaka:)
Nasıl amaa
Ne nasil anlamadim
I beynin yok mu sen intikam nasıl alican diyorumm
Hadim ederek
O nebe
Pipisini keseriz demiş yani :DD
Yapmaz Yapamaz yapsada annemin evine giderim
Kolay kolay da geliceğimide sanmıyorum
ananlarda seni bekliyorduu hemenn ablası
Bekleyememe gibi bir lüksleri yok onların.
O niye be
Ne boşaması bir tokatla ayrılacak kadar kolay mı evlilik
piskolojinii bozacakk kadar hemde ablasıı
Bu ne psikolojiymis hic duzelmio.. Hak ettiyse kadin vurulur hak etmedi diyelim sinirlendi vurdu bir saat en fazla kuserim sonra barisirim bir tokatla bosanilcaksa hic evlenilmesin
agzından ball damlıyor yaa
Aglarim pisman olmasini ve evin heryerini özur dilekleriyle dolu ciceklerle susletirim !
Helal olsun saygılarımla
:))
Yapmazxkii
boşanmak boru mu bebe :) evlenmeden iyi günde kötü günde diye söz veriyorsun. Ama senin yaşın küçük olduğu için oyun sanıyorsun :)
Gardasum bişeymi dedumm bana niye catayisuunn
yok be boşanır mı ama
o tokatın acısını fena çıkartırım
Üstüne bii dayak da yersin
ayda yılda bir attıysa diye anladım ben D: daykçıyla niye eblendim ki :D. D. d:d::D:
hazırlıksız yakaldındıınn ondandır ablası
eşin vicdan azabi duyuyorsa affaet ama hatasınıda anlasın. Şu faktörde de var yuva hemen kurulmuyor
Aynen gardasim doğru diyosun
Evet bosanırım ve bosanırkende tüm servetini alırım
Biz buna arkadaşlar arasında bir şey diyoruz şey :)
Bk alirsibn
Darp raporu ile hersey yapılıyor
alırrsında ondan sonra baska evemi gidersin mezaramıı orası muammaa
Haha ne oldu tokat mı attın sen
Tokat atmadim öldüresiye dovdummm ablasi
Ne diyeyim Hayırlı olsun
Boşanmaz bir ÇOĞU ama süründürür.
hak etmişizdir önce hatayı kendinde arayacaksın
%100 haketcek bısey yapmıştır. Bence haklısın kardeşim. ama kadına vurulmaz saygı.
Eyvallah gardaslikk
Eher karım beni bir . tokat attım diye bosayacaksa, sktr olup gitsin
soze bak aptal
Varooo
neden attığına bağlı bide bir tokat için bir yuva yıkılmaz bence
Yorumlara bakarsan var gardaslik
evlilik fedakarlık ister bence onun için çok aileler perişan oluyor zaten
Vurmaman gerekir ne olursa olsun
kafasını masaya vururum bam bam diye :D :D
Fitil fitil getiririm burnundan
Ne yapabilirsin ablasi
Yapacak çok şey varr
Orneginn
Sürünsün o vurduğu yüze dokunamaz bu başlangıç olabilir
Hmmm
yavaş atsın noluyo :D
Bende onu döverim :)))
Ne güzel vurdun kız birdaha vursana derim.
He hehe
Evden 2 3 ay uzaklaştırma alır hiç yoktan :)
mantıklıı ablasıı nasıl yapacan onuu
Hukukçu olmak böyle birşey
Ooo sen işi biliyomn o zaman da bu cezasını sende çekmiş olursun
Ahah :D Çok eminsin ya.
Heee Oleyimmm ablasi ya
Boşamam ama kolay kolayda affetmem
Babanın evine D3 mi gitmessin ablasi
K. bakma ama bana babam bile tokat atmamışken oww sinirliydi bir tokattan nolcak demem abez olurdu
Hmmmmn
bacak arasına yer tekmeyi
Sonsarisinda kacicak yer ararsın evin içinde ablasi
ben sinirlenince kim kaçar valla orasını bilmem abisi zira çok asabi sinirli bir insanım
Karsindakide öyleyse ne olucak Hélède bu bensem ne tokat işler ne başka bisey
ben zaten öyle adamla asla evlenmem :D bu arada işine gelmeyen herkesi eksileyince eline ne geçti. erkeğim çok güçlüyüm sanma yani benim erkek dövmüşlüğüm çok ben eski sevgilime de dayak attım. kafam bozulursa iyi dayak atarım yani
Eksilemek benim prensibim gereği ablasi her cevap verene eksi bir benim karşımda hiç Şansın yol ablasi kickboxcuyum ayrıca şimdi yedun bku
asıl sen yedin bende deli kuvveti var ben biraz deliyimdir anlatabiliyo muyum. amaan zaten senle evlenmem ben. erkek adam şiddete başvurmaz der burayı terkederim
Dinine küresel müslüman olsa döven sen sin ben miyim ablasi
ayaklarından zincire vurup günlerce işkence ederim
o biraz sıkar
neden sıksın kekocan o tokadını atar ben sineye çekerim sonra olmadık bir anda zincire vururum işte yaşasın kötülük
seninn öelesinn gelmişşşş
keko benmiyumm kızzzz
niye öleyim ki evet keko sensin kızzz :D
kekoo ne yavv açılımınıı bii yapsana azzz kızz
açılım falan yok laf işte ne felsefik adam çıktın sen gel ben sana bir osmanlı tokadı vurayım kendine gel
aa bak işde ordaa durr onuu senn 7 düvel sülalen toplansaa yine yapamazlar ablasu
ben şok ben wefad ben iptal :D
heee ama sen yapabilirsinn izin verdim
Akan Yarrabbi.
Oturup konuşun ne gerek var öyle kavga gürültü...
O an dusunebiliyormusun diye sormuyon ama gardas
Hayır ama o tokatın acısını yıllarca çeker.
Nasıl naparsun
atamaz. atarsa gerisine katlanir.
Napacaksun bakım ablasi
sinirlendiginde gitsin kapiyi yastigi yumruklasin ben kum torbasi miyim? ben de ona vururum 10 misli.
Sen çok dayak yersin bee
oyle biriyle evlenmem ben, insana deger vermeyenle isim olmaz.
Bilemessinki adami ablası burada eşim evlendikten sonra değişti diye 500 de fazla soru var
tokat attı diye boşanırmı laa icat çıkarmayın
Bu devirde kimseden fedakarlık bekleme oyleee de bir bosanirlarki
bir tokatla boşanacak zihniyet bozuktur zaten
Bozuk olmadığını kim söyledi
ben de onu diyorum
Hayır
nabarsın ablasıı
Boşanırım bunun bir affı yok
vayyyy aha bidene cıktıı
maalsef yapacak başka bir şey yok. bana vurma hakkını nerde bulduysa artık it midir nedir.
benim kılıma dahi zarar veremez. zaten böyle bir olay yaşanırsa babam gider onu 10 farklı yerinden bıçaklar
bir d ayakta baban yer babalı kızli evde otururuz ablasi
türkçen sıfır :/ bir b. k anlamadım
seni kimsee almıcagıı için cannınıı sıkmaaa ablamm bnimm
:D beni alan çok olur merak etme
senii aliptaa kimm basınaa belaaa etsinnki dnsizz imansızıı
sadece seviyeni belli ediyorsun sadece yaptığın bu :D türkiyenin %60 müslüman anlayın artık.
senin o imanlı arkadaşlarınla benimle yemeğe çıkmak için kıçını yırtıyor
efendi bir şekilde boşalırdım
Ne diyon kardes
bekarım ama hayır der kafdınlar yapamazlar
Hmmm
sana bu soruyu hıç yakıştıramadım.
Inan sen bu yorumu yapınca benide utandirdin neslihan abla
kendınden güçsüz bır varlığa vurulmaz.
Bu soruda sadece kendimi sivriltmek istedim yoksa öyle bişey yaptığım yok ama bu yapmayacağım anlamına gelmiyor beni çok yıpratirsa şiddete başvurabilirim
ben de bunu sezdiğim için sana hıç yakıştıramadım dedım.
Bu sen yaparsın mi demek oluyor sezdigin şey ablasi
yapmayacağım anlamına gelmıyor!!! sen soyluyorsun. guncellemende de soylemışsın
Güncelleme giciklikk olsun diye ablasi ama neyse
onu o hale sokucak bir davranışta bulunmam.
Aferin ablasiii
bende ona yapistirrim bir tane
sonuc felakett
Boşamam siniri geçince konuşurum.
en iyi görüştü
en iyi cvabıı verelim bunaa ablası
en iyi görüş yap bu cümleyi
ben resmini çekip çerçeveleticem bu cümleyi :)
😁😁
Aynenn bunların üremesi lazimm gardaslik
Kung fu yaparım ben değil o beni boşar sonra.
allah allah
Ne boşancam ya kocamdir döver de severde :D
aferim kızz
Ben de ona tokat atardim karsılıklı😏
sanada kıyılmazkii be ablasıı
Hayır, bir tokat attı diye boşamazdım herhalde..
Hraldemiii
Bilemedim ki şimdi..
Boşa gitsin
1 tokatta boşanma olcaksa ohoo, ama devam ederse böyle ancak o şekilde..
Sana kalmiss
türk kadını benim kocam yapmaz :D :D zaaaaa
ya da ben ole insanla evlenmemm
değil mi ya?
ztn kızlar beni delirtiyor hep sinirliyim ben
Aynenn sen imi benimi
boşanmam tavrımı koyarım ama devamı gelirse kötüü
Nasıl kotuuu
ilk tokatla başlayıp 1 daha ki kavgalarda şiddet daha artarsa yani
Boşanmaya mi
Hemen bosamam, surundururum
Neler yparsinn
Burnundan getiririm o tokatı.
Üstüne bir tokat daha yersin ablasi
Hı bende oturup sesimi çıkarmam zaten.
Aynenn sen ağla durrr
1-2 gün konuşmam o kadar
Hemen affeder sin he ablasi
hyr canım o bana tokat atıcak katiyen 1-2 gün konuşmam
Çokta fazla değilmiş yaa
ya da bende ona atarım
Sen atarsan sonucu düşünmek bile istemiyorum
benim vleniceğim kişi senin düşündüğün kadar hanzo olacaz canıss :)
Ben ölemi yim kizzz
ne alaka
Ben de tokat atarim odesiriz.
bir dene daha yersin olur biter
Bir daha atarim. Problem? :)
Arttıkça yersin
bende ona yapıştırırım nolcak :Dd:DD:D
Yersin dayaa ablasi
:D:DD
Doğduğuna pişman ederim
Helal
Hayırdır cevabımıza göremi vurcan karına napcan?
Üstüne bastın ablasii
Bosamaz.
Boşanmam ama konuşmam da
Konuşursun konuşur
Yok artık bir tokatta bosanilir mı
yok mu ablasi yeni neslin kızları böyle değilmi he
Kimse bir tokattan boşanmaz ya boş boş konuşuyorlar
Allah allah
Vur askım vur 2 tane daha vur derim
Kadınım erkeğe vurması düşündüm de çok tatlı ya gardaslik
Yok artik ne ayrilmasi.
Selam kankeyyyyhahhaa
Çok komiik.
Sen neden gulmedinnn kiz
Ayrılmam
neye sinirlendiğine bağlı...
Başkasına kızdı sana patladı diyelim ablasi
elimden çekecği vr ozmn. d tutştrrm battanye ve yastğı hadi canım salona derm
Sen kendinide bir bakıma cezalandirnis olmazmisin
hayr
hmmmmmmmm
Kafa atarım bende
buu boylamııı ablası
tabiki hayır
hmmm
Hakluysa farjku
Hmmmm
şişlerim
Hmmm basamak ne kelime he