Önce cevaplarına sonra profiline baktım.
Anladım ki klasik kendini bir halt sananlardansın.
Merak etme evliliğin normal olmayacak!
Karın ya seni aldatacak ki defalarca hemde ya da zihnen seni aldatacak buna sayısal bir tahminde bulunmak zor.
Ben senin gibi kalabalıkta horoz köşebaşında gevşek çok insan gördüm.
Unutma karına asla sırtını DÖNME çünkü yüreği ve kalbi foseptik çukuru bir insana kimse uzun tahammül edemez.
Umarım karın olacak kadının sırtı ya da abileri kuvvetlidir bu sayede gress yağı ve kalın uzun oklava ilişkisini sana idealist bir öğretmen tarzında anlatırlar.
Biliyorum özelden ya da buradan küfür edeceksin.
Ama edeceğin küfürler bu gerçekleri değiştirmez.42 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah gardasim yorumuna saygı duyuyorum ben burada kimseye kapalı kapılar ardından ahkam kesmedi mm sanada kesmicem merak etme burada sadece böyle bir olayda sonucu merak ettim olayı bire kendi üzerimde eleştirilerin dozunu artırmak istedim okadar
En İyi Cevaplar
media-cache-ec0.pinimg.com/.../...f7f078b7f9de.jpg bende kafa atarm
00 Yorumla
evliyim eşimi çok seviyorum, tartısmalar olabilir bundan daha doğal birsey yok tartısma olmazsa normal değildir asıl.
ama vurmak ! insan sevdiğine nasıl el kaldırabilir ki.
nedeni ne olursa olsun gözü ne kadar dönerse dönsün karsısındaki insanın sevdiği oldugunu aklından cıkarıp o eli kaldırıyorsa eger ben sevgisini sorgularım.
insan sevdiğine dokunmaya kıyamayıp, bakmaya doyamıyorken
vurmakda ne oluyor.
bence eger ki bir erkek eşine tokat atacak kadar acizse , evlenmeyi aklından dahi gecirmesin. ;)42 Yorumla- +1 yıl
Hmmmmm mm
- +1 yıl
Irmak kardeşim tabiki vurmak güzel bir durum değil katılıyorum Eşinin Ailesine saygı yoksa eşine ağır hakaretlerde bulunup tahrik edilmemeli unutmayalım kavgalar tek taraflı olmuyor karşısındaki bir eş en önemlisi erkek olduğunu unutmamalı sınır sabır bitince maalesef el kalkıyor. Bu haddeye getirmemek gerekli saygılar.
+1 yılBU SORUYU SORAN ARKADAŞA SESLENİYORUM : kendini tatmin etmek için soru sorma !!! ... ister dövsün , sövsün, öldürsün boşanmam daha da çok severimm (TATMİN OLUYO MUSUN?) ne de olsa biz insan değiliz kalp yok bizde demi !!! ayrıca yorumlardan da anlıyorum sen inanıyorum ki daha küçüksün... işte evlenirsem sert adam olurum gibisinden... galba sen aileli problemler yaşadın ve rol modelin var... BIRAK BU AYAKLARI...
110 Yorumla- +1 yıl
Hahahaha kendimi tatmin etmek bildin ablasii
- +1 yıl
Senin yasin kaç ablacim? Kimlikle giriş yapilsin su siteye artik.
- +1 yıl
bana göre de maviler pembeyle giriş yapmasın ;)
- +1 yıl
Sen niye atliyon @selamkankey
- +1 yıl
Daha yaşi 15 gelmiş felsefe yapiyor ulan ya.
- +1 yıl
Sananee @selamkankey
- +1 yıl
Bu site sana mi ait bu kadar ilgileniyosun? Hadi isine bak.
- +1 yıl
burada yargılamayi ben yaparım kankeyyyy sen değil bida olmasın vururum seni
- +1 yıl
ÜFFF.. arkadaşlar psikolojiden anladığım ve EİC seçildiğim için lütfen yani bu kadar kıskanmayın :DD o değil de harbi sanırım ben de bir mıknatıs var bütün dengesizler beni buluyo... Neyse sizle fazla uğraşamıyca harbi... LÜTFEN BU KADAR ÇEKİŞTİRMEYİN... KISKANMAYIN... BU KADAR OLMAZ !!!
- +1 yıl
@selamkankey + burada bürüklük taslama.. istersen psikoloğun da olurum... ama şunda haklıyım kıskançlığın ve ma. llığın da yaşı yok... madem bu kadar olgun hissediyosun YAŞINLA DEĞİL BEYNİNLE HAREKET ET !!! tabi varsa.. ama gerçi beyin herkesde var da zeka yok zekaa!!! VE örnek bir sensin... kolay gelsin... (Eğer bir problemin varsa özele gell ) + felsefe de yaparım yorum da yaparım ama senle uğraşamam! Yırtık ÇORAP TAmircisi değilim... ama istersen gel hallederiz sonra yırtık çoraptan çıkan parmak gibi fırlamazsın.. Haaa bir de parazitlikte dert oldu bu devirde.. Allah sana akıl, fikir, mantık ve bana da sabır versin...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
36Cevap
+1 yılNeye sinirlenmiş , ne kadar sinirli, konu benimle alakaliysa ve hakliysa sorun etmem, öyle bı lüksüm yok, yaptığım yanlış için ve onu Tokat atacak kadar sinirlendirdigim için özür dilerim ve susarım , ama ben hakliysam suçum yoksa ve Tokat attıysa diğer odaya gider yanlız kalırım zaten bı kaç saat içinde sakinlesirse gelir sarılırsa ya da yanına çağırırsa affederim , yoksada tripli şekilde devam ederim , çekip gitmem , kocam degilmi çok sinirlenmisse kendini tutamamissa nolmus yani dünyanın sonu değil ya , kusura bakma demesi ya da bı bakışı yeter affetmeme, gider ellerini öperim bile kocamın
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 777 cevap paylaştı. şşştttt eşine el kaldırma zeminmi jazırlıyorsun kendine bilader, bir kadına tokat atacagı zaman insan aklına annesini getirsin bakalım vuracbilecekmi
81 Yorumla- +1 yıl
En iyi cevap secilmeli 👍
+1 yılBir tokatla baslar hersey. ..
Tokat kadinda nasil bir asagilanma duygusu yaratir bilir misin? O gune kadar gosterdiginsevginin sefkatin bir anda bosa cikarir. Sana eski gozlerle bakmasini bekleme. Seninle ayni yataga girmesini hic bekleme heleki gurulu bir kadinsa o gurur onarilana kadar o evlilikten hayir gelmez.75 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim yorumun için. Ben hiç nir erkekten tokat yemedim bu güne kadar. Allah yaşatmasın öyle birşeyi ben bunu asla affedemem. Boşanmak çocuk oyuncağımı diyen arkadaşlar olmuş. Bir kadına el kaldırmak çocuk oyuncağımı? Ben de bunu soruyorum.
Eşlerini döven erkekler tanıyorum, büyük bir tiksinme ile bakıyorum onlara. Benimle konuştuklarında adeta bir şeytanla konuşuyormuşum gibi hissediyorum. Kendi eşimden böyle bir muamele görecek olsam dayanamazdım.
Bana şefkatle bakan gözlerinin bir anda çirkinleşmesi ve o an benim için unutulmaz bir hale gelirdi herhalde. Ona her bakışımda o anı hatırlardım. Ona her seni seviyorum demek istediğimde o anı düşünerek vazgeçerdim. Ona yemek yaparken özeniyorduysam artık sadece doysun da ne hali varsa görsün diye isteksizce birşeyler hazırlar önüne koyardım belki. Kıyafetlerni ütülerken eskiden jilet gibi olsun herkes kocama özensin diye düşünürlen artık iki ütü basar önüne atardım kıyafetlerini... Yani içimdeki o sevgi çiçeği kururdu... - +1 yıl
Ağzına kurban olduğum ne güzelde konuşmuşsun sen oleee daaaa
- +1 yıl
Madem öyle kocanı tanımadıysan siz ağır hakaretlerde bulunun bakalım size karşı sevgisi o zaman boşa çıkmayacak mı eşinize saygılı olun o zaman o tokatıda asla yemezsiniz her zaman diyorum kavgalar tek taraflı değildir. Hakaret edin yatağınızı ayırın tokatı yiyincede sonra kocam bana tokat attı insan önce kendini sorgulamalı.
Ne yaptın Abi ya. Boşanmanın sebepleri bu kadar Basite indirgendi mi ya?
Sinir anında yapılan herşey kontrol dışıdır. Sonrasında pişmanlık geliyorsa , benim için atılan bir tokadın Zerre kadar önemi yoktur.10 Yorumla
+1 yılAnnemin evine kaçarım ben kanka :) Odunum modunum ama kiymetlime vuracagim elimi kırarım ha biri mi vurmaya kalkti hastanelik ederim. Teşekkürler :)
60 Yorumla
+1 yılSinirlenmesine sebep olmuşsam ve bir anlık sinirle yapmışsa bunu affederm gönlümü alması yeterli fakat senin gbi böyle kendni şartlandırmış tokat atmaya nyetli bir şekilde davranıyorsa tartışma içerisinde, ya da saçma br sebepten, başkasının yüzünden filan yersem o tokatı bir müddet adam yerine konmayınca, evinde eski saygıyı görmeynce anlar hatasını, ikini bir defanın zaten affı yok.
11 Yorumla- +1 yıl
şartlandırmadımm ablasıı ama bu tamamen sizin elinizde olan birşeyy
+1 yılboşanmak için tokat atması sacma birsey sonuçta ALLAH a da söz veriyosun evlenirken nikah masasına oturdugunda ailenede söz veriyosun söz yeminin yarısı olduguna göre tutamayacaksaaan niye evleniyosun :) :)
zamanın gecmesini bkler sakinleşince konuşmayı hatasının farkına varmasını her halıyle saglamak dogru bir karar :)017 Yorumla- +1 yıl
Hmm yeminler sözler yalan oldu ablasi
- +1 yıl
sendee her doğruda yalan aramamayacaksın her yalandanda dogru aramayacaksın :) karşı cinse baglı seciminbi ii yap kardescan
- +1 yıl
Insanlar bilemeyizkii ablamm
- +1 yıl
hakllısıın :) amaa cevrendekilerden secimini yap sende :)
- +1 yıl
Arnavut alaçam benn ablasii onlar bu konuda uzman her konuda hatlaa
- +1 yıl
vayyy benbdee arap alacagıım onların mezhebibne hayranım :)
- +1 yıl
Araplar pisligij teki bee ablasi ama Arnavut lar ölemi
- +1 yıl
muslaman muslumandır :) turklerinhepsi ii mii insanına göre bnim arap sevgilim var ve cokta yakışıklı dınınede düşkun
- +1 yıl
Iyyyyyyy
- +1 yıl
sanadaaa iiiiiiiyyyy begenemedii tatlıım
- +1 yıl
Hee beğenmedim ablasi adamları irkinda Hayır yok
- +1 yıl
tammm ben ayrıldım o araptan sen öyle deyince :) bbastım kıçına tekmeyi
- +1 yıl
sen bana dön en iyisii boşver arabıı
- +1 yıl
yook kayserilii var :)
- +1 yıl
kayserilii nerden cıktıı bee hem onlar seni açç bırakır benden demesi ablasıı
- +1 yıl
antepliiii :) nasıl :) olur
- +1 yıl
vayy babaaaammmmmmm hepsi var bir giresunlu yok
+1 yılOturma odasına bir yastık bir de battaniye atardım. Gece uyurkende çüküne tekme atıp, odaya kaçıp kapıyı kitler uyurdum ^^
Boşanmakta nedir ya, çocuk oyuncağımı bu? Elbet vurmaması gerekir ama bazı kandınlar/kadınlarımız! harbiden çileden çıkarıyor insanı ama onun vuracağı anlamı da gelmez.02 Yorumla- +1 yıl
Benm isde ölelerine tahammülüm yok ablasi
+1 yılKendime her türlü şiddete açığım vurabilirde benim sözlükte kadına tokat gibi birşeyler yok aga sinriimden cama palmiye ağaçlarına yumruk atmışlığım vardır. ama kadına el kaldırmam ben yakışmaz bize.
65 Yorumla- +1 yıl
Yakışmaz ama kadın susmuyorsa yapacak bişey yok
- +1 yıl
Susmuyorsa problem kadında değildir. Bizdedir bakışlarınla ifade edeceksin o bakışından senden çekinecek anlıyacak senin ne demek istediğini şiddetle bir yere varılmıyor.
- +1 yıl
Varilabilir bence
- +1 yıl
Saygı duyurorum
- +1 yıl
Eyvallah kardes iyi geceler
Bence boşanma olmaz fakat kadına vurmak acizlik diye değerlendiriyorum. Evde aslan olanlar dışarda kedi olanlardir. Diye düşünüyorum. Nacizane fikrim
71 Yorumla- +1 yıl
Eyvallah gardaslik
Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. bu kadar kolay olmamalı boşanmak yuva yıkmak. şiddeti asla hoşgörmem ama nedenleri düşünüp ikinci bir şans vermek gerek bence. baktın tekrar etti o zaman düşün paşam
30 YorumlaErkeklerde o agresiv damar var fazla sinirlendirmemek lazım. Tokat attıracak kadar çileden çıkarmamak lazım. Tabi ki de dogru ve iyi bişey degil. Tokat çözümde degil. Bir iki defa çok büyük kavga anında olursa belki göz yumulur affedilir. Ama defalarca tekrarlanırsa sorun olur eşler arasında.
01 Yorumla- +1 yıl
Sen neler yaptın ablasii
Aile & Toplum konusunda 317 cevap paylaştı. Tokat atınca ya da genelleme olarak söyleyeyim. "dayak" olunca elinize geçen ne oluyor? Sorunlar çözülmüş mü oluyor ya da herşey tekrar güllük gülistanlık mı oluyor? Hiç bir evlilikte veya bu tür kavgalardan sonra böyle bir şey görmedim kusura bakmayın. Diyelim hiç yapmadığı şeyi yapmışsa vurmuşsa yani boşanmam tabi ama adam akıllı bir şekilde hatasını anlayıp bana bütün gerçek samimiyetiyle özür dilerse affederim. Onun haricinde yaptığı şey 2 olursa affetmem boşanırım net.
11 Yorumla- +1 yıl
ürkütücü bir yorumm
Dayak hayvana bile yakismazken hayat arkadasina el kaldirmak ne laynn varsayalim yapti bir hata sonuclarinada katlanir o piskolojiden cikana kadar ayni yatagi paylasmam asla...
54 Yorumla- +1 yıl
Bazı kadınlar hakediyor ablasi
- +1 yıl
hersey kadındaa biter ablasıı
Aile & Toplum konusunda 843 cevap paylaştı. Burnumu ısırıp kıçımı tekmelese, burnumdan kıl çekip gözüme limon sıksa, enseme şaplak vurup kulağıma mandal taksa, cımbızla göğsümden kıl yolsa yine de birşey yapmazdım :D
Tokat Tokat dediğin nedir be gülüm biz Tekmeyi göze almışız. :D21 Yorumla- +1 yıl
Varol gardasumm varolll
+1 yılYa bilmiyorum tabiki tokat atması hiç iyi birşey değil ama başta konusmam sinirlenirim yalnz kalmak isterim sonra ilişkiyi tekrar gözden geçiririm olmayacak gibiyse mutlu değilsem ayrılırım ama mutluysam eger o da pismansa bir daha yapmayacak gibiyse affedebilirim belki :)
01 Yorumla- +1 yıl
Oda belki yani ölemi ablasi
Bir tokat yüzünden boşamam ama kırılırım. Her iki tarafta sakin bir şekilde yaklaşmalı tartışmalara. Bir anlık öfkeyle herşeyi darmadağın edebilirsin ama bazen geri dönüşü olmayabilir...
31 Yorumla- +1 yıl
Demi dikkatli olmak lazim
Ben kocama tokat atmam ne kadar kizarsam kizayim. Oda bana atamaz istediği kadar kizsin. Acisi 5 dk sonra geçiyor ama kalpten silinmiyor. Öfkesini kontrol edecek edemiyorsa Güle güle. Bende ona basarim tokadı.
23 Yorumla- +1 yıl
öfkelendirmeyeceksin işdee ablası
- +1 yıl
O ayrı canım o neden çıktı
+1 yılBen etraftaki objelere saldirirdim karşı taraf yapsa bosamam öfke anında olur. öfkeyle kalkan zararla oturur ama
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. ilk tokadığını attığında ikinciyi tekrarladığı zaman neler olacagını anlatırım, eger ıkıncı tokadı atma cesaretı gosterırse, bazı seylerı goze almıs demektır, anlattıklarımı gerceklestırırım.
21 Yorumla- +1 yıl
Neymiş onlar bende bileyim
+1 yılboşanma sebebi kesinlikle. hiçbir haklı gerekçesi olamaz.
30 YorumlaBekara koca boşaması kolay diye bir cümle vardı yanlıs hatrlamıyosam 😊 evlilik bence o kadar basit degil.
22 Yorumla- +1 yıl
bilömemm yapanlarda var yanii
- +1 yıl
Bekara avrat boşaması derler ona
- Aile & Toplum konusunda 350 cevap paylaştı.
+1 yılUzulurum kırılırım ama bir tokat attı diye evliligimden vazgecmem, bir yuva kurmak kolaymı ufak bir tokat yedim diye hemen boşanayım, 1-2 gun surat asarım en fazla.
01 Yorumla- +1 yıl
Kurban olsunlar senn suratına
+1 yılHep dedim yine diyorum eski kadınlarımız neler cekmis simdikilere rahatlık batıyo hemen bosarlar bazıları tabi genelleme yapmaya karsıyım. ama ben sevdigimi bana vurdu diye bosamam.
03 Yorumla- +1 yıl
Ya ablasi o yüzden benm anam çok güçlü bir kadın
- +1 yıl
Eski kadınlar candır. annene de helal olsun
- +1 yıl
Allah razi olsun ablasi
Eşimi illa ki tanıyorumdur. Nerede nasıl davranmam gerektiğini az çok çözmüşümdür.
Çok sinirliyse susarım. Tokat atacak seviyeye getirmem olayı.
Siniri geçtikten sonra benden çekeceği var. :)08 Yorumla- +1 yıl
Ya bende böyle bir kadın istiyorum ablasii ben sınırliyken susacak bana böyle biri lazim
- +1 yıl
O sınırliyken ben susamamki daha çok sinirlendirmek hoşuma gider hatla bu seferde tokadı yiyen ben olurum hee bizim Karadeniz kızları hiç affetmez
- +1 yıl
Şaka maksatlı değil çok dik kafaliyimmm ablasi
- +1 yıl
Kötü bir huy. Evlilik nedir? Kadın ve erkeğin aynı yolda buluşup bir yuva kurmasıdır.
Sadece erkeğin düşünceleri hakim olacaksa, ben yaparım, ben ederim deyip kadını insan yerine koymayacaksa o erkeğin evlenmesinin ne anlamı var? Tek başına yaşasın. En azından kızın günahına girmemiş olur.
Tabii ki yuva kurmakta erkeğin önemi çok büyüktür. Ama hanımına danışmalı. Dik kafalı olmak kişinin kendisine zarar verir kimseye zararı olmaz. Huylar değişebilir. Peygamber Efendimiz de bildiriyor huylarınızı güzelleştiriniz diye. O yüzden o huydan bir an önce vazgeçin. - +1 yıl
Nasıl vazgeçicemide soylermisin ablasi
- +1 yıl
Normalde ben çok sinirli bir bayandım.
Ve sinirlendiğimde aşırı derecede kalp kırardım.
Ama bu iş böyle gidemez diye düşündüm. Çünkü bu durum hem bana hemde sevdiklerime zarar veriyordu. Ki böyle giderse evlendiğimde, eşimle de birkaç gün geçmez boşanırım diye düşündüm.
Gerçekten öyle insanlar mutlu olmak için evleniyor. Bizlerin kahrını, tribini çekmek için evlenmiyor ki.
Kafaya koydum bundan Allah'ın izniyle kurtulacaktım.
Her gün gördüğüm dolabımın kapağına "kimsenin kalbini kırma, belki de o kırdığın kalp Allah'ın en sevdiği kalptir" diye bir cümle yazdım. Her gün bu cümleyi okudum.
İnandım. Şükürler olsun eskisi gibi sinirim yok. Bu durumu araştırdım uzmanlar bile bunu öneriyormuş. Yazmak insanın aklından kolay kolay çıkmaz. Doğru bir şey yaptığımı bir kez daha anladım.
Bir kere atarsa gerisi gelir. Evet bir tokat ile boşanmak fikri ne kadar saçma olsa da aslında o tokat kalbe duygulara inan bir darbedir. Ne kadar sinirli olursan ol asla ve asla buna izin verme.
22 Yorumla- +1 yıl
burada görev tamamen kadına düşüyorr ablası
- +1 yıl
Bazı eşikler vardır onları atladığımızda bir daha hayatımız eskisi gibi olmaz. Bu tokatta onlardan biri olurdu benim için. Boşanmazdım belki ama kaybolurdu içimdeki sıcaklık.
11 Yorumla- +1 yıl
bir tokat herseyii degiştirirmii ablası
Kuyruğuna basılmış kedi gibi atlarım üzerine valla ama sonunda komalık olmazsam iyi :)... ama boşamam sürekli şiddete mağruz kalırsam o zaman şiddetli geçimsizlikten bitebilir belki
05 Yorumla- +1 yıl
Evet komalık olmasan iyi ablaai
- +1 yıl
Benim gibisinden allah korusun seni o zaman ablasi
- +1 yıl
Klavye delikanlıligi yapma gel ringe elin konuşsun ağzın değil
+1 yılilk tokatta boşanmak nedir ya? öncelikle o tokatı yiyecek birsey yapmamak lazım, eğer yapıldıysa alttan almak gerekir
01 Yorumla- +1 yıl
Aynenn öyle aksisi olursa sonuç
+1 yılBen işi tokat atmaya kadar götürmem. Eğer atarsada çok kırılırım ve bunu belli ederim. Hem o üzülür hem ben.
01 Yorumla- +1 yıl
Bole kadınların nesli tükenmesin ablasi
+1 yılHemen boşanma olmaz ama kuserim konuşmam bir dha da izin vermem ikinci olursa o zmn da kendisi bilir devamı gelmeyecek
05 Yorumla- +1 yıl
Nasıl yani bosarmisiniz ikincide
- +1 yıl
Hayır tabiki de ya öyle şey olmaz diyorum ya devamı gelmeyecek olursa kuserim konsmam belki biraz uzaklasrm ama çok büyük bsy yapmadığı halde bırakmam bu aliskanlk olursa biter
- +1 yıl
küseceksenn oynamayalımm ablası
- +1 yıl
Evlilik bu oyun değil zaten. .
- +1 yıl
ben ne dedumm ya ne kızıyon
+1 yılNeden sinirli bana tokat atma sebebi nedir bunlar önemli
Adam gelip kafam duman diyip vurursa kafası dumanlanir03 Yorumla- +1 yıl
Hahahhaha napacaksun ablasu
- +1 yıl
Evlilik bu ablası öyle herseye el kalkmaz :)
- +1 yıl
Ters tepebulir demi ablasi bazen
Boşanırmıydım hayır ama çoook kızar o tokatı attığına atacağına pişman eder süründürürdüm dayaktan daha beter yöntemler kullanırdım
07 Yorumla- +1 yıl
Korkutuyosun beni ablasi neler mesela
- +1 yıl
Tamam madem özelden yazmana gerek yok
+1 yılA. selam ben sahsen boşanmam ama baya zoruma gider ve sanırım hep yüzüne vururum boşanmaktan beter olur :)
11 Yorumla- +1 yıl
Buda olurrr ablasi
Ne bosancam ya hakettiysem vursun bende ona tokat atarim
12 Yorumla- +1 yıl
Aferinmii kiZzz
bir tokat yüzünden boşanmam. Ama konuşmam sinirlendi aniden yapmış derim affederim bende sinirlenince atarım ödeşiriz:D
07 Yorumla- +1 yıl
Al isde beklediğimiz Karadeniz kızida geldi
- +1 yıl
Şahsi değil bir Karadeniz kızı bekliyorduk sen geldin ablasu
- +1 yıl
sorun yok yanii demii aramız iyi
- +1 yıl
Aman oleolsun heri
bende şeyine diz kapağımla vurup saçını başını yolarım
11 Yorumla- +1 yıl
Sen nerelisunn hanum ablaaa
- Aile & Toplum konusunda 445 cevap paylaştı.
+1 yılBoşanmam. Ama eğer çok çok sinirliyse. Çünkü halden anlarım ben de sinirli biriyim. Zaten evleneceğim adam siniri geçince gelip benden özür dileyecektir. Ama bunu alışkanlık edinmemesi şartıyla.
11 Yorumla- +1 yıl
hmm sende sinirliysen sıkıntıı
+1 yılBurnundan getiririm bir dahada el kaldıramaz bana
11 Yorumla- +1 yıl
Neler yaparsın ablasi ben sinirlenince pek dusunemiyorumda
+1 yılbekara karı boşamak kolay der atalarımız :) lakin bn boşanmazdım bunu sürekli hale getirirse boşanma olur ancak
01 Yorumla- +1 yıl
Ilk inde izin veren ikincide de bişey yapmaz ablasi
+1 yılsadece bir defaya mahsus boşanmam ama gerekli tepkiyi fazlasıyla gösteririm
03 Yorumla- +1 yıl
Nasıl bir tepki
- +1 yıl
bilmiyorum öyle bir durum başıma gelmedi ama uzun bir sre eskisi gibi davranmam konuyu açmam ama hep bir soğukluk olur diye düşünüyorum
- +1 yıl
Bosanir gidersin ablasi
+1 yılEvlilik bu kadar basit değil. Sinirliyken taraflardan biri alttan almali. Ne kadın tokati hak etmeli nede erkek tokakti atmali.
Ben Hayır bosanmam ama cok incinirim.11 Yorumla- +1 yıl
dogru bir yorummm
Ben boşarım. Tek boşanacağım şey. Aldatsa bile olur, şiddet olmaz.
02 Yorumla- +1 yıl
Çok büyük konuştun behh :DD
- +1 yıl
Bu kadın mutlu olamaz
O biraz sıkar ya =D Vuramaz Vurdurmam Vurdurmazlar =Dd
25 Yorumla- +1 yıl
vurdurmam derken :)
- +1 yıl
ula buu kız cok dayakk yer be bu kafaylaa bu adamı alttandaa almazz
- +1 yıl
Hastanede bol bol yersinnn
boşanma sebebi değil ama kırıcı olur ya olmasa daha iyi tabi :)
026 Yorumla- +1 yıl
Sen ne yaparsın bu durumda ablasi
- +1 yıl
Hmm ileride yaşayınca anlatirsinnn
- +1 yıl
işallah yaşarsınn sana bii hayır dua ablası
- +1 yıl
ayıpp ayıpp
- +1 yıl
nedenn ya
- +1 yıl
bedduamıı gerii aldumm gurbann oldugumm
- +1 yıl
kulaktan uyusturucu aldummm ablasuu
- +1 yıl
- +1 yıl
ahahahaaa ya benmm işim buu insalarıı kızdırmakkk ablasıı herseferindede buna ulaşıyorumm
- +1 yıl
her zman ablasıı herzamann bida sorularıma cevap vermeyesiyee tövbe etmişşindir umarımm hee
- +1 yıl
gizliden soruda sormamm cvpta vermem tarzım ddegil ablası
- +1 yıl
Ama sen hasta oldun bana
- +1 yıl
senn benii bırakıpp hiçbiryeree gdemessinn ablasıı bnaa baglndınn çnküüü
neye sinirli olduğuna bağlı, ama ne olursa olsun tutmalı kendini
013 Yorumla- +1 yıl
Ben Tutamıyorum isde ablasi
- +1 yıl
Dövmek hoşuma gidiyor ablasi
- +1 yıl
Haha aynen
- +1 yıl
Bunun şakası olmaz ama şaka maksatlı söyledim vereceğim cevabı merak ettim sadece
- +1 yıl
Maksat giciklikk sana takılmak ablasi ama olmadı
- +1 yıl
Sana değil genelee ablasi birilerini sinirlendirmek istiyorumm
- +1 yıl
Bu kadar uzatmadaa gerek yoktulafi
+1 yılVurmam ki. Duvardan cikaririm sinirimi ama vurmam ona en fazla sesimi yukseltirim. Ve boylede olmali..
12 Yorumla- +1 yıl
Nr olursa olsun vurulmaMi
- +1 yıl
Fiziksel açıdan benden güçsüz birine neden vurim ki. Ayrıca bazı zamanlarda sözlerde tokat gibi geliyo insanlara. Ben yapmam şahsen..
eşim bana tokat atsa nolucak l*n sinek ısırığı gibi kaşıntı yapar anca :D eski sevgilim tabak fırlatmıştı o ayrı konu :D
21 Yorumla- +1 yıl
Kırık var mı kırık gardaslik
Aile & Toplum konusunda 335 cevap paylaştı. Kadına vurmayı acizlik olarak görüyorum ama tabiki haddini bilecek hakaret v. s filan olursa gözüm döner ağa
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle gardas kadın haddini bilmeli
+1 yılkonusmam dokunmam ona sarilmam uzun sure o zaten onu oldurur ama bir tokat icin bosamam. Dost var dusman var.
12 Yorumla- +1 yıl
Bu senide öldürür ablasi
- +1 yıl
oldurmez dayanirim
Ben çok çabuk parlayan bir yapıya sahibim o an yapacağım en mantıklı şey basamak olur evi dokebilirim benim gibiyse evi başına yikar
01 Yorumla- +1 yıl
Ben mi omu ablasi
anlayışla karşılarım ama siniri geçtikten sonrada kırıldığımı belli ederim
01 Yorumla- +1 yıl
Ne güzel
+1 yılÇok kırılırdım ama tabikide boşamak falan geçmezdi aklımda bu şeyi tekrarlarsa olabilir
11 Yorumla- +1 yıl
ıkınciyee boşarımm yani heee
- Aile & Toplum konusunda 304 cevap paylaştı.
+1 yılSinirli anında buna başvuran birisi eşim olmicaktır.
23 Yorumla- +1 yıl
insanlarıı tanıyamassın ablası
- +1 yıl
Tanıyamadığım bir insanla hayatımı birleştirmem abicim
- +1 yıl
Insanlar değişebilir ablasi
+1 yılAleykum selam
Bosanmam sanirim ama ne yaparim tavrimi kestiremiuorum11 Yorumla- +1 yıl
Mesela aklına bişey gelmiyornu
Boşanmam ama çoooook ağır ödetirim haftalarca belkide aylarca konuşmam
21 Yorumla- +1 yıl
Muebbet vereydunn daha iyiydi ablasi
Ya Eşime Açıkçası namusla ilgili bişey olmadı zaman Vurmam gibi geliyor bana
İnsana tokat atmak vurmak çok kötü bence yakışmıyor...11 Yorumla- +1 yıl
Dogrudur
sinirlenmişse bunun bir sebebi vardır bana tokat attıysa benimde bir hatam vardır boşanmayı gerektirecek bir durum değil
01 Yorumla- +1 yıl
Aferim asya
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoşanmam ama pişman ederim. Öyle bir yok sayarımki ayni evin içinde kendisi bile varlığından şüphe eder.
25 Yorumla- +1 yıl
Boşansan daha iyi degilmi ablasi
Cevap sahibi+1 yılbir tokat için bosanilirmi ya. ama burnu surtsun az. Ömurluk bir kusluk değil bir iki günlük sadece
- +1 yıl
Haa bişey değilmiş yav ozaman olabilir
Cevap sahibi+1 yıl:)) o kadar kahırda çeksin bir zahmet
- +1 yıl
Çekerim çeker ablasi
Birinin alttan alması lazım. kadın kocaya el kaldırınca işler değişiyor.
03 Yorumla- +1 yıl
Koca kaldırınca ablasi
- +1 yıl
Verirse yandı zatenn
- Devamını Gör (67)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar