Bu söz hakkında ne düşünüyorsunuz?
Size göre en güzel ve ikinci en güzel şeyler nedir? Sahip oldunuz mu bunlara?
Size göre en güzel ve ikinci en güzel şeyler nedir? Sahip oldunuz mu bunlara?
Dünyadaki en güzel şeyler bedavadır , mesela nefes alıyor olmamız , görüyor , duyuyor ve konuşabiliyor olmamız. İkinci güzel şeyler ise şunlar bence. Görüyorum fakat daha iyisi gözümün ucunda olmalı , duyuyorum fakat hakkımda daha çok övgü duymalıyımki egom tavan yapsın , evet koku alabiliyorum fakat neden şu aptal şehirden çıkıp bir orman havası almayayımki ahh hayır hayır dur ya oda spreyi var aynı şey değilmi. Ahh tat almak bedava , fakat pahalı şeyleri istiyorsun. Yürümek bedava fakat araban olsun istiyorsun. Para aptal bir insan icadıdır yaşamak bedava fakat sistem seni beceriyor yani. Konunun dışına çıkmiyim neyse sonra konusuruz ayrıntılı.
Bedava , ucuz , pahalı olup olmadığı değil , elinde olup olmadığı önemlidir. Yani şu aptal söze pek fazla takılmana gerek yok. Ayrıca bu ucuz insan hayatını , tüm pahabiçilmezliği ile yaşa.
Senin annen varmı? Körmüsün? Delimisin? o halde şükret ve devam et.
Bedava olan en güzel şey tatlı bir gülümsemedir... ikincisine gelince yine gülümsemedir ama eğer yanlış kişiye gülümsemişsen bu sana pahalıya patlar diye düşünüyorum...
Cevap
20Cevap
Beyin Bedava
En güzel şeyler ; ibadet aşk sevgi hepsi bedava.
Ikinci güzeller ise , ev araba gibi maddi değeri olan şeyler.
100 de 100
hava almak çok güzel 100 de 100 beleş
örnekleri arttıra biliriz
sigara para
...
bedava bişi yoktur, ödeme yerine emek verirsin bir şeylere.
ama söz güzel
Haklısın. Ama eş seçiminde çoğu önce ikinciye ve dış görünüşe sonra birinciye bakarlar maalesef
Seninle hemfikirim ama zamanla severim ısınırım diyenler de var. Erkekler için aynı şeyi diyemem ama bayanlar için önce para ve güvence geliyor.
Biraz değil baya mantık işi. Mantık değil MoneyTık olmuş herşey.
Paran varsa herşey TIKırında
yoksa olmazsın kimsenin umrunda
Şiir bile yazdım fakirliğin gözü kör olsun. =)
Hava su bedava, dolgun baldırlı bir sevgiliye sahip olmak ise paha biçilemez.
Cevabın bende görünmüyor.
Fotoğraf mı koymuştun?
Hah iyi.
Ben de kocaman baldırların olduğu bir fotoğraf koyduğunu sanıp, göremeyince üzülmüştüm :D
Üzülme ya her gün koşu yap baldırların gelişir.
Sağlık ve sahip oldukların en guzel seydır ve bedavaya sahıp olmussundur , geri kalan dünyevi tum zevkler maddi bir karsılıkla elde edılır :)
bir örnek verebilir misin? :)
tamamdır gördüm :)) aynen o yazdığına katılıyorum bende :))
seni anlamaya çalışıyorum
Alakayı çözemedim sorry :)
En güzel şey aşk
Ve BELEŞ :))
O bana sahip oldu... :D
sevmek kesinlikle bedava
pchorse pahalıdır
doğa beleş sosyallik parayla
Reklama göre bedava yiyos, içiyos, sıçıyos.
evet beyin bedava <3
doğru
Çok doğru bence !
Anne baba, eş
Çok doğru
bedava bişi yoktur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar