"Güzelliğin on para etmez bu bendeki aşk olmasa" Aşık Veysel'in bu sözü hakkında ne düşünüyorsunuz sizce de böylemidir?

Güzelliğin on para etmez bu bendeki aşk olmasa Aşık Veyselin bu sözü hakkında ne düşünüyorsunuz sizce de böylemidir?

Aşık veyselin de dediği gibi "Güzelliğin on para etmez bu bendeki aşk olmasa" diye mi düşünürsünüz yoksa bunu günümüze uydurup "bu güzellik olmasa o aşk doğmaz dı" mı dersiniz.

"Güzelliğin on para etmez bu bendeki aşk olmasa" Aşık Veysel'in bu sözü hakkında ne düşünüyorsunuz sizce de böylemidir?
Cevapla