İtalyan arkadaşıma yeşil erik ikram ettim ve yaşadığım olay?

Erasmustan tanıştığım İtalyan arkadaşıma mevsimlik can eriği ikram ettim ve bana dediği şey ama bu olmamış? biz eriği kırmızı ve mor olanlarını tüketiriz bu şekilde yenmez bizim ülkede dedi ve yüzünü buruşturup ikramımı geri çevirdi.. ben tepkisine biraz şaşırdım açıkçası. yeşil eriğe ham meyve diyor bu avrupalılar ve yemiyor bu durumda bu meyve sadece bizde mi tüketiliyor?

İtalyan arkadaşıma yeşil erik ikram ettim ve yaşadığım olay?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelll
İtalyan arkadaşıma yeşil erik ikram ettim ve yaşadığım olay?
Cevapla