yeşil reçeteli ilaç kullandığı için olmadığı birine dönüşmüş, bana önceden bağırmazken şimdi sinirlenip bağırdığı için ve kimseye zarar vermek istemediğinden beni terk etti
nargile bağımlılığı için bu ilaçlardan almaya başlamış ve ben bunu ayrıldığımız gün öğrendim
canım çok yanıyor, bu ilaçlar insanları bu kadar kötü mü etkiliyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
ben de kullandım zamanında. evet kötü etkiliyor gerçekten. bence onu seviyorsan onu beklemelisin. benim sevgilim de beni beklemisti tedavi tamamen bitince tekrar baristik.
ben zaten hep bekliyorum ama bana bu sefer kesin bitti bir daha gelmem kimseyi istemiyorum cevreme de bağırmaya zarar vermeye başladım diyor cabuk öfkeleniyormus bağırıyormus dedim bak cabalayalım ben seni hic bırakmam bu durumda ama bana diyor bırak unut sil her yerden çıkarmış canım çok yanıyor bu sefer gerçekten mi bitti diyorum kabul edemiyorum ailesiyle tanıştım beni cok seviyorlar kendi de cok seviyordu bundan 10 gün önce kadar iyiydik hallediyorduk sorunları ama Simdi diyor hicbir seye gücüm yok istemiyorum git artık diye ben ne yapacağım cok uzgunum kusura bakma uzun uzun yazdim Canim cok yanıyor
emin ol en az senin kadar onunda canı yanıyor ilacı kullanırken sevgilime ağıza alınmayacak şeyler söyledim hem de hala severken. o ilacın etkisindeyken ağzından çıkanı kulağın duymuyor. pişman olucağını bil yeter. ama sen de eğer çok yıprandığını ve beklemeye gücün olmadığını düşünüyorsan bırak gitsin elin oğlu zaten.
işte bir yola gerçekten inandık bu sefer beni bırakmayacaktı sözler verdi ve gercekten gözleriyle de bunu söylüyordu ama son zamanlarda bambaska biriydi evet bunu dile getirdim sakince ama hic beklemediğim tepkiler aldım simdi de diyor ben yalnızlık istiyorum kimseye zarar veremem ama ben onu her seyden cok sevdim bunu da biliyor kesin konustu gelmeyeceğim bir daha yoluna bak diye ama ben kabullenemiyorum siz ne icin kullandınız ve ne kadar sürdü tedavi? bana yardımcı olursanız duacınız olurum cok ihtiyacim var...
alkol bağımlılığı için kullanmıştım. tedavim yaklaşık 1.5 sene sürdü. geçen 1.5 seneyi tam olarak hatırlamıyorum bile transta gibiydim. sana tavsiyem tedavisi bitene kadar onu tamamen rahat bırakman. sevdiğini biliyorum ama bu ilacın etkisindeyken o bunu anlayamayacaktır. bu süreçte kendinde olmadığı için ilacı bıraktığında hisleri kaldığı yerden devam edecektir. bende oyle olmustu sahsen.
peki siz 1,5 sene boyunca hic iletisime geçtiniz mi? beni her yerden çıkarması canımı çok yaktı
her yerden engellemistim ben. 9 ay boyunca 0 iletisim ama hep aklimdaydi 9 ayin sonunda engelini actim her yerden istek attim fakat yazmadim oyle birbirimizin hikayelerini goruyorduk sadece. tedavim tamamen bitince zaten dayanamadim aradim.
cok zor geliyor bana şu an sanki dunyam basıma yıkılmış gibi kabullenemiyorum inanmak istemiyorum gittigine bu sefer cok kesin söylüyor bundan korkuyorum biz o kadar guzel bulmusken birbirimizi ve inanmisken bunun olmasi canimi yakıyor sence ne olacajk?
Evet insani duygusuzlastırıyor. Önünde birinin kafası k0psa tepki veremeyecek hale geliyorsun...
iliskinin başında ne olursa olsun beni bırakmayacağına ve cabalayacağına söz vermisti bu sefer gercekten inandım sonra basit bir tartışma büyüdü ve 10 gün konuşmadık bugün beni her yerden çıkarınca yazdım sordum her şeyi bana bunlardan kullandığını ve zarar vermek istemediğini cabalamak istemediğini hicbir sey istemediğini söyledi bu yüzden beni terk etti canım çok yanıyor
Ya psikolojisi gerçekten bozuk ya da bahane etmiş. Amatem geçmişi veya olaylı bir geçmişi var mı
ailesiyle kötü olaylar yaşamış zamanında evet zor zamanlar ama ilk tanistigimizda oyle degildi hatta 2 ay once bile değildi bu ilactan daha 1 saat once ayrilirken haberim oldu bilmiyordum bile
Ailesiyle problemi olupta sağlıklı ilişki yapabilen biri görmedim zaten.. geçmiş olsun
benim de ailemle problemlerim oldu ama ben hep çabaladım bu iliski icin, bu durumda pes edip gittigi icin sitemliyim. çabalasa olmaz mıydı bu ilaclar cok mu ağır etkiliyor?
Kullanmayan anlamaz tabi ama ilaçlar tüm hayatını değiştriyor karakterini... ilacı içince o kişi sen değilsin aslnda öyle düşün yerine duygularını tamamen kaybetmiş insan olmayan biri geliyor gibi beyne gidiyor ilaç çünkü... tedavisi bitince ancak sağlıklı düşünür... şu an robot çünkü
çok üzgünüm önceden bambaska biriydi ama son 2 haftadır sorun yaşadık ve o kadar basit sorunlar ki kocaman oldu bunu nazikce dile getirdim sonra bana sesini yukseltti hic demeyecegi seyler soyledi ben yine de asabiliriz dedim ama 2 saat once bana cok kesin konusarak bir daha gelmem unut beni sil artık yoluna bak dedi bunu kabullenemiyorum cunku onunla bambaska hayallerimiz vardi biz cok baskaydik siz boyle kullandiniz mi ne icindi ve tedavi ne kadar sürdü? sizde durumlar neydi?
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!