AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
247Cevap
bunu ıstemeyen varmı?
bunu bir yürekten istemek var ya bu olacak ya hep yalnız olacgm demek var bir de olursa olur deyip kırk kişiyle günü gün etmek var
seçim meselesi...
Cok sey ve imkansızi istiyorsun
tabi bu zamanda imkansız ama ben vazgeçmycm
Belki bulursun.
Valla öyle kendi halinde mulayim erkek çok bulursun ama kizlar erkeklerle 1 cümle konustumu hemen afedersin biyerleri kalkiyor havaya giriyorlar
Doğru insan arama. Doğru insan ol.
dogru insanızda ne oluyor dogrusu buluyor mu bizi
Sen doğru ol eğri zaten sırıtır.
Sen bu tiple zor bulursun
...
tibe bakanı istemiyorum zaten ki tipimi nerden biliyorsn
Kadınlar serseri tipli erkeklerden hoşlanır
niye genelleme yapıyosnz ben nefret ediyorum öylelernden
Bu tepkiyi verip vermeyeceğini merak ettim , aynı şekil de bende erkekleri genellemeye alan tiplere bu cevabı veriyorum, soruna gelince canın sıkılmışa benziyor ama dert etme hayırlısı de ferahlat içini olmayanın bir olanın bin derdi var, hayırlısı de helalini bekle. https://www.youtube.com/watch?v=pYEiH9PY3DI
hep canımı sıkıyor bu konu
Bu videoyu belki 10 defa izlemişimdir her izlediğim de daha da iyi anlıyorum sana da faydası olacaktır izlemeni tavsiye ederim.
izliyorumda sıkıcı
İzle izle pişman olmazsın
Yalnızlar kervanına hoş geldin...
ben düzenli üyesiyim en eskisinden
Benim kadar eski olamazsin...
Zamanla bu da gecicek yavru panda
Bizde aynı şeyin peşindeyiz de yok ki ya..
Senle aynı derdi paylaşıyoruz 😔
Kaç yaşındasın sen
Sizler varsinzda biz goremiyoruz demekki sizde bizi goremiyorsunuz bakar kör olmusuz :)
Ben 23 sen?
Çünki herkes kendi cikarini düşünüyo
Bende mantı istiyorum pul biberli.
marketten al :)
Bende istiyorum beraber isyan edelim
Olur takıntılı arkadaş
:)))
Takintiliysan olmaz arkadaş :))
Olmuyor zaten arkadas
O zaman takintindan vazgec ya da yumusat arkadaş
Yumusak kalpliyim de cok seciyorum sanirim
Valla yasjn kac bilmiyorum ama belli yastan sonra daha secici oluyosun onun icin birseyler icin cok gecikme sonra hic bulamazsin takintidan dolayi cunku takintilik yas gittikce azalmiyoo artiyoo arkadas...
Yasim 22 oldu artik dediklerine katiliyorum ama elimde olmiyan birsey bu nasip ne diyelim
Aynen nasip kismet bu isler arkadas
haklısın benimde 23 oldu yaş olmayınca olmuyor
Buraya yazana kadar ALLAH a dua etsen olur:- )
hep ediyorum
Bende istiyorum öyle hiç sevgilim olmadı 😊
inşallah olur
İnşallah seninde olur😊
sağol zor işte
Zor deme nasip kısmetinde varsa olur işallah
Yaşın kaç?
yok demek ki 23
23 daha sorun değil 30 kadar sorun olmaz bence şunu bilki bir kısmetin karşına çıkacak ve karamsar duşunmeki çevrendekilerde öyle duşunmesin
karamsar düşünmedgmde de bir şey değişmedi ben normal degilim
Normal değilim derken bana göre ister hasta ol ister başka bir sorunun olsun benim için her zaman insan insandır evet başkalarını bilmiyorum ama ben öyle düşünüyorum işallah bir kısmetin çıkar
sağol çıkmyck ki ben hep yapayalnız olacagım benim istedgm sevgi imkansız
Neden imkansız burada soylemiyosan özelden yaz ki ona göre fikirlerimi ve duşuncelerimi soyleyeyim
imkansız işte içten çıkarsız gerçek sevgi dürüstlük gerçekten değer verilmesini istemek insanlarına çıkarlarına bakıyor sevenler çok nadir onlarda ben bulmaz
Doğru diyorsan sen o nadir insanlar dan bekliyorsun bende öyle insanlardanım şuana sevgilim olmadı ben kendim istemedim hedeflerimin peşinde koştum sadece 1 kere sevgilim olsun onur boyu seveyim diyorum işallah benim karşımada benim gibi düşünen birisi çıkar aminnnn
niye yalan söyleyeyim keşke anlayacak bir insan olsa
Yani doğru diyorsun gerçekleri soyluyorsun inşallah seni anlayacak bir inşa karşına çıkar
teşekkürler ama o kadar imkansız ki istediigm uzaylı istesem heralde daha olabilitesi yüksek olur
Rica ederim sana yardımcı olabildiysem ne mutlu bana işallah karşına istedigin bir eş çıkarır olumsuz düşünceler kapılma kısmet nerden geleceği belli olmaz ayrıca ben teşekkur ederim fikirlerim dinledigin için
ister istemez olumsuz düşünceler karamsarlık var benim istedgm herhangi bir insan degil ki nasıl olacak olamayck işte şimdiye kadar nasıl olmadıysa
İşte karamsarsın sen kendini bu duşuncelere kaptırmışsın sen kendin zor diyosun o zaman sen kendin imkansız hala getiriyosun
iyimser düşündügüm zamanlardada olmuyordu
Şimdi sana soylesem bilmiyorum benide duşuncelerinle benide çıkmaza soktun artık soylecek bişey kalmadı😊 ama şunu bilki bana göre senin istediğin gibi bir kısmet çıkcam bilmiyorum ama hislerim öyle soyluyor
peki sağol
Rica ederim biraz yardımcı olduysam ne mutlu bana😊
24 yaşındayım bulamadım daha kardeşim.
hiç mi olmadı kimse
hayır
İnşallah olur istedgn gibi biri
Buyur tanisalim 24 dakikada olsun canim
Umutsuz olmamak lazım.
bilmem hiç aşka ihtiyacım olmadı
Bende bol malzemeli pizza istiyorum..
Ah be güzelim... yok öyle ilişkiler artık
Oooooo gerçek aşkmı alırım bir dal ;)
Gel olalım seni mi kırayım :P
Olmaması gerekiyor demek ki
ama neden :( ben hakketmiyor muyum
Onu ben bılmem artık da boyle uygun demekkı
:(( ben imkansızı istedgm için olmuyor olmayan bir insan işte
Gizli Kullanıcı oldugun için olabılır mı?
ne alaka burada sanki öyle insan var saçma sapan mesajlar almak istemiyorum zaten canım sıkkın
Bende istiyorum ama olmuyor
olur inşallah
öyle bir sevgi varsa ben talibim
Sende olmayanı isteymzsn
Karamsar düşündüğün için.
Daha önceki yıllarda iyimserken de olmuyordu
O zaman bulduğunla yetin daha fazlasını daha iyisini bulmak için uğraşma
Bulduğum yok ki
Burasi oyle bir dunya degil cunku
keşke sevgiye deger verilen bir yer bir dünya olsaydı
Evet keske. Belki bundan yuzyillar oncesinde vardi orda yasamaliydik :)
:) vardı yok ettiler
Oylee :( bir ikimiz kaldik asgshah bu konusmanin sonu tehlikeli :D
BendE istiyorum da işte...
kim kaybetmiste biz bulalm ;))
birgün bulursun inşallah :) be positive :)
yok be uğramıyo bize
Olur olur bal gibi olur
bu hayatta sakın ama sakın! hiç kimseye güvenme..
İnsanlar çıkarcı ondan
Acitasyondan abyilazayimmm içim kabardi..
Allah gönlüne göre versin..
düşüncelerime tercüman oldunya teşkler
önce kendini sev sonra seni seven biri çıkar
ben kendimi seviyorum
çirkinsin o zaman
degilim herkes niye bu kadar tip meraklsı keşke biraz karakterde deger verilse
pazardan marketten mal alırken paketi kötüyse alıyor musun almıyorsun. önce dışı gözüne kötü gözüküyorsa alıyor musun hayır. bilmem anlatabildim mi
ama insan bu mal degil ayrıca dış görünüş güzelde benim istedgm sevgi yok işte of
seveni görür Allah, Allah Allah, e görür inş, inş. Çaresi yokturrr mazaaallahh. :D
sagol :)
fazla seçicisin demek ki
seçiçi olmazsam nasıl bulacam böyle birini
olmazzz bende istiyorum ama
neden
yok çünkü doğanın kanunu bu bende istiyorum ev var aracım var tek yaşıyorum ama kimse yok
ne alaka ev araç yüregin olması önemli ve öyle insanı bulabilmek
yüregimde var ama dürüst biri çıkmadı işte daha
inşallah çıkar
inş
Isin mi yok ya ne gereksiz şeylerle uğraşıyorsun
SEVGİ hayattaki en degerli duygudur ama maalesef senin gibiler gereksiz görürler
Sevgi ile aşkı birbirine karıştırma
Evet gereksiz işte bu yüzden sende yalnız kalmaya mahkumsun
En değerli duygunu sevilmeden bilmen ne kadarda ironik
karıştırmıyorum ben gelip geçiçi aşkı degil SEVGİYİ istiyorum platonik olarak sevmişsen bilirsin ne kadar degerli oldugunu ama direk önyargı
Bu hayatta aileniz haric kimse sevilcek kadar değerli değil hanfendi emin olun
bence degerli olanda vardır aile ayrı
Bende çok istiyorum bir sevgilim olmasını.
ben herhangi birini istemiyorum ama çıkarsız sevebilecek adam gibi birini. senin bulman kolay
Ben sevdiğim kız için canımı bile veririm. Ama bakan yok bana.
Ahhh bende arıyorum öyle birini ama neredeee
Vardır belki yanlış yerlerde ariyosan
illa olsun diyosan kriterlerini gözden geçir
kalmadı yohhhh :D:Dd:d:Ddd.
Herkeste aynı dert var :)) Bende de öyle
Bende çok istiyorum ama olmuyor :((((
Kaldı... Ama bakmakla görmek arasında çok fark var
olur olur merak etme.
varda ne sana nede bize denk geliyor
Olur olur. Onun da zamanı olur
bunu bilsem haram kurardım dimi? :)
ahhh bir bulabilsemmmm
zor, ama umarım bulursun
olmayınca olmuyor bekliyoruz
Önce derslerine bakmalısın, dersler önemli
Valla aynısını bende istiyorum ama yok .
vardır elbet senin için hayırlı birisi
Bu soruyu kaç defa sordum kendime bir bilsen
Aynen. ..
bende de var aynı durum. ..
inşallah bulurusn
Menfaat dunyasi malesef
:(:( ama iyilerde olmalı
Insallah cikar karsina
Sagol
Dogruyu yanlisi umarim ayirabilirsin
Tabi kolayca ayrılırlar diye düşünüyorum insan tek bir cümlesiyle bile belli eder kendini
Peki
varda oyle sevilcek kiz yok
Kızlar var öyle erkek yok maalesef
allah allah nerdeymis onlar gidiyim tanisiyim
kıyıda köşede zor görürsünüz
sevmem oyle mendil gibi
mendil ne alaka
Biseyi cok istersen olmazmis akışına oluruna birak
aynen çok istiyorum olmuyor
Bu işler aceleye gelmez dostum sakin olmalısın cok istekliysen bile bunu belli etme ayrıca yalnizken bunun artilarini ve sevgilin varken bunun eksilerini kafanda muhasebesini yap akışına bırak bir işle falan mesgul ol kafan dolu olsun bu konudan uzaklaş inan bigun bakmışsın pat diye karşına birisi cikivermis
ben acele etmiyorum ki 23 yaşındaym hiç sevgiilim olmadı mesela ne acelesi insanlar 16 yaşında bile sevgili oluyorlar
Tatlim acele derken git millete teklif et ac gibi gorum falan vs sey yao demiyorum anlamadn ne demek istediğimi peki sence neden olmuyo bir dusundun mu hic okuyo musun calisiyo mus8n
ne demek istedn okuyorum
Oluruna birak diyorum okuyrm diyosun ortamin nasil sosyal degilmisin mesela dikkat cekiyo musun vs
oluruna bırakıyorum gene aklıma geliyor bir zaman sonra degilim
Nerde okuysn yasiyosun kalablk yerlesm yernde misin ne bilim
pek kalabalık degil çanakkale
Kuzenlerde orda kaliyo hakkinda hayrllisi olsun ins zsmana birak acele etme sen kizsn kullandrma sakin kendini etraf it cakal serefsiz dolu
sağol zaten ben yalnızm hep kullandırmam kimseye o kadar karaktersz olamam