AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
247Cevap
Bende o dediğinde istiyorum ama olmuyor.
neden bu kadar zor
güvenmek çok zor, tanışmak ve alışmakta ekleniyor buna daha zorlaşıyor. Birde açılamıyorsan daha zor. :/
çok zor imkansız
yok imkansız değilde zor işte
hiç mi sevgilin olmadı.
olmadı olmuyor
teklif falan
olsa da kendilerini belli ediyor hissediyorum görüyorum karakterli adam gibi sevemeyecek biri odugunu
nasıl yani nasıl belli ediyorlar , ne istiyor o kişiler sen ünide misin =
bahaneyle evine çagırıyor mesela ya da farklı konular açıyor öyle
deneyimin varmış o zaman iyi geceler.
ne deneyimi ya
anlattıkların işte neyse , boşta kalmazsın üzülme.
ne anlattım ki evine çagırmıştı tanışır tanışmaz biri öyle belli etti kendini ben hep yalnızım dalga mı geçiyorsun benimle ben biri olsun sonuna kadar olsun istiyorum
başlamadan son yazılamaz. bak bir sürü şey yaşamışsın işte. kaç yaşındasın sen?
ne yaşadım ki tanıştım evine çagırdı bir bahaneyle gitmedm bir daha da konuşmadık 23 yaşındayım
ben inanmıyorum yahu san ahiç inandırıcı değilsin bir mesaj görmem lazım seni.
lafı ağzımdan aldın :(
:((
annem bulur artık bana en son çare :/
bulabiliyorsa ne güzel şanslısın
bulamama ihtimali de mi varmış ya. anneler bulurmuş hep.
bilmem sorumdaki sevgiyi istiyosan belki biraz zordur bulması ama sen en azından şanslısın sevgiye deger veren kızlar var ama erkekler pek yok
bence sevene değer verme açısından kızlar da erkekler de aynı -_-
sevgiye deger veren gerçekten sevgiyi isteyen erkekler çok nadir ama kızlar bir sürü var aynı degil
ama biz erkekler sevgiye yapımız gereği sadakat ile de karşılık vermek zorunda hissetmiyoruz kendimizi. doğamız çok eşli.
çok eşli mi zaten sizin yüzünüzden SEVGİYE deger verenler kalmadı sevgi gerçek anlamını kaybetti sizin oyuncagınız oldu sonra da anneniz bulur demeyin bulsa ne olur bir süre sonra başkasını bulursnz sevgi anlayışınz bu demek soruyu anlamadınız heralde
yoo biz erkekler bizi seven kadını her zaman severiz koruruz kollarız. ama çevremde ben hariç sadık insan yok
sende aynı olursun çok eşlisiniz ne de olsa birini sevmek sonuna kadar agır gelir yüreginize
hiçbir zaman sevgiye dair bir ağırlık hissetmedim. hatta hayatı kolaylaştıran, omuzlarımdaki yükü kolaylaştıran bir şeydi.
tabi çok eşli olunca öyledir güya sevgi dediginiz
samimiyetle söyleyebilirim ki ben sevgilimden başka biriyle bir şey yapmam. yapmadım da zaten. fuckbudy teklifi almıştım bir kere. reddettim mesela. ama gözlemlerime göre pek de tek eşli olmayı düşünen erkek yok.
ama çok eşli diyorsun sende öyle düşünüyosnn o zaman yoksa çok eşli degil
ben kendimi istisna tutuyorum ^^
peki
çıkarın nasıl olacakki kızsın sonuçta
benim degil erkegin çikarı kast ettim çıkarsız seven içten biri yok dedim
hım anladım dogru diyorsun ozaman
öyle :((
bende istiyorum da uğraşmak zor geliyor bana
Sevgiliniz olunca da sıkıldım artık dersiniz :D
Varda sana denk grlmiyor
Aynı sorun bendede var⛄
00LSA NAPACAN BOS VER KAFAN RAHATIR
Olur olur sadice zamanı bekle..
bulması cok zor oyle ınsanları
Zamanı gelmemiştir
yaşlanınca mı zamanı gelck
Yaşın kaç senin yaa
23 yaşındayım
Şahsen kız ya da erkek bir insanın 25 yaşına kadar bir ilişki yaşamasına sonuna kadar karşıyım...
Benim kriterlerime göre bile daha 2 yılın varken bu ne acele
neden sevginin yaşı mı var illa 25 mi olmak gerek acelem yok bıktım artık sevgisizlikten yalnızlıktan SEVGİ için ağlamaktan
senin sanki 25 yaşına kadar sevgilin olmadı mı
Sevginin yaşı olmaz doğru...
Düzgün tutarlı ve ileriye dönük ciddi bir ilişki için olgunluk gerek yalnızca...
Bunun da ortalaması 25 yaştır
karakterli insan yirmi yaşındada adam gibi sever
Anlatamadım... Neyse boşver. Zamanı gelmemiş işte
hemen önyargı nerden biliyorsun zamanı gelmemiş
Vermeden olmuyor. Vermek lazım.
Gel sefgilim ol benim :D
Zamanı gelince elbet olursun kanki
Bende Düzgün Kız Arıyorum Ama Bulmak Zor
adam gibi sevecek var ama gören yok bence
Sevelim tanışalım buyrun mesaj atın
Zaman kötü iyisini bulmak zor
istedin de olmadıkmı :)
Saklanıp dogru zamanın gelmesını beklıyorlar
Valla bende çok istiyorum 🏃
Oluyosa olsun şimdi 😎😎
Valla aynı dertten muzdaribim
alışveriş bu. almak vermek ve dengeli
iyi veremiyorsun demekki
Zor..
benle yaziş
Kalmadiiiiii
Yaptım olacak ;-)
Kalmadi maalesef. .
niye ya :(
Ben de arıyorum ama yok..
olmalı
Nerde? Olsa da bize denk gelmez.
Vardir elbet kanka
çıkarsız iş yok
Zamanı gelince olur.
çıkar derken
Kısmet
Var da :/
da ne
Bulman için arkadaş çevren önemli yaptığın işler söylediğin sözler gittiğin takıldığın mekanlar hepsi önemli
Daha nasıl biri olduğunu bilmiyorum ona göre bir fikir söylenebilir
ben biraz içine kapanıgım okuldaym en çok
Okuduğun bölüm?
Olur olur
Olmuyoor olmuyor :)
Al benden de o kadar
efendim?
Herkesin derdi aynı.
çok güzel
Elbet olur
Tamam
isteyince olmaz
bekle acele etme
Zaten hep bekliyorum nasıl olacak ki
nesli tukendi
burdayım
o işler zor ya :)
Bende istiom ama yok
zamanı vardır bekle!
Sevgili olunur :(
Tanisalimmi
soru özeti: yanıyorum
insan kendisi neyse herşeyi öyle görür derler
o şekil sorular sormuyorum ben.
sen böyle duygusal bir sorudan böyle bir saçmalık çıkarabildysn birşey demiyorum boşver anlayamazsın
hı hı anlayamam.
her insan anlayamaz SEVGİ için aglamak nedir bilemez herkes bu kadar duygusal olamaz bir çocuk gibi
aboo senin şiir yazasın var delikanlı. sen git benden uzak dur tamam daraldım ben.
Olur cok. dert etme
Ben yokum
Nerelisin yaş kaç?
var elbet bulacaksın