AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
247Cevap
Bu soruyu sizlere sormak lazım biz leyla bulduk da mecnun olamadık mı?
leylalar duruyor siz körseniz leylalar napsın
o leylalar nedense mecnun değil farklı birşeylerin peşinde
onlar leyla degil başka kızlar
yani sonuç olarak eğer arabası olan veya ne bilim 1000tl üstü deri çeket giyen erkeklere bakarsanız içten sevilmeyi daha çok beklersiniz
ben öyle şeylere önem vermiyorum keşke yüregi karakteride öyle görülebilseydi
Ozaman şöyle anlaşalım sen yanlış erkekleri bulmuşsun ben yanlış kızları
Ben kimseyi bulmadm
Sende benim gibiysen karşılaşmamız an meselesidir
nasıl yani
Şarkı sözü yazdım biraz da espiri kattım fakat sen...
Kusura bakma anlamadım
Tamam bir önemi yok istersen bu konuşmayı burada noktalayalım
Zor ya gerçekten zor hele bilmeden tanışıp aşık olup, sonradan neler yaptığını öğrenmek çok acı...(
iyi tanımak gerek
Inan bnd cok istyorum da olmyo seçici oldgmu zannediyorum sanki
hiç mi olmadı
Oldu btane 5 yıl knustuk nsanlandık ayrıldık btti
yazık olmuş
Kdar dyelim gtsin ya kısmet
vardır ama azdır mesela ben de senin gibi aynı fikirdeyim ama kızlara karşı
Nasıl kızlara karşı
adam gibi olsun istemişsin ya bnde kızlara karşı aynı fikirdeyim
Anladım sen şanslısın öyle kızlar bir sürü ama erkek nadiren
Yok varsa canımı vermeye hazırım aklın varsa hayatta kendinde başka kimseyi sevme yok hgep s. kilmeye mahkumsun anladın mı.
vallahi bulsam inan mezara kadar bırakmıycam. bundan şikayetçi olan sadece sen değilsin inan
sadece benmişim gibi hissediyorum
Bu devirde zor. Ben durust olsam o olmuyor. O durust olsa ben olmuyorum.
hep aynı olsanız olurdu
Kizlar icinde gecerli bu
evet
bir seyi cok istersen olmaz ve en cok istedigin sey en az bekledigin anda olur.
aynen çok istedgm halde olmuyor
Bende senin gibi düşünüyorum ama dogru secim için bekliyorum
bekle bekle inşallah dogrusu çıkar karşına maavvii
Bakalım :)
illa kalmıştır ama sırf sen istiyosun diye neden seni sevsinler?
sırf ben istiyorum diye degil
buraya yazdığından sadece bu çıkıyo
ben böyle karakterli insan yok mu artık diye sordum
vardrda sana iyi olanın denk gelme ihtimali az %80'i çıkar ugruna desek geriye kalan %20 seni nerdn bulsn
bu devirde zor v ki öyle bişey istiyosanda öncelikle hiç bir şekilde en başta güvenmiceksin ondan sonra yavaş yavaş gelir devamı zaten
zaten ben kimseye güvenemiyorum ki
en mantıklısını yapıyosun o zaman
ne adam gibi adam nede kadın gibi kadın var genelde böyle tabi istisnalar varda çok nadir şimdi ben buradayım filan diyenleri biliyoruz biz..! hiç demeyin!
herşeyin bir zamanı var biraz sabırlı ol bence herkes isteklerine her zaman sahip olamaz adam gibi adam arıyorsun acele etme az kaldı onlardan çünkü
Zaten sabırlıyım hep beklyrm öyle zaman geçiyor
hayırlısını iste mevladan oluyor sabırla ve duayla bende oldu :D
secimlerle veya dogru kisi ile degil belki küfür ettigin birisi bile olabilecektir o kisi :D yer zmn ve sabir yeterki eline gecen firsati ii degerlendir
Aman herkes ariyo ama insanlarin istekleride gun gectikce degisiyo bugun sevgilim olsun isterim yaein opim isterim sonrasi belli zaten bilamazsin buldum desende yanilirsin bosa yorulma
Bu zamanede çoğu erkekler alt tarafı aşk diyor bize göre aşk yukarilarda
isteyince olmuyor vaz geçince oluyor. denedim çalışıyo
Zamanla olur elbet. Acelesi yok. Edince iş çığrından çıkıyor.
21. yuzyilda sevgimi? cikarsiz sevilmekmi oda ne oyle biseymi varms :)) sakaci sey seni :)
bende artık kriteri bıraktım pempe kimlikli arıyorum
Bizde aynı şeyleri kızlar için söylüyoruz peki kim bu aldatanlar l*n :D
aramayacaksın, ararsan zararlı çıkarsın. kısmetinde varsa hayırlısı gelecektir elbet
aynisini bende istiyorum hersey para ve dis gorunus oldugu icin olmuyor malesef
Bence çok isteme, çok isteyince gerçekten olmuyor çünkü. :)
Yakında izdivaç programı açacam sitede eşletirme yapacam :D
çok sevdim. ama boş sevdim oyuzden ben istemem sahsen
o mutluluğu yaşamayan var cevap da yazdım işte isteyen kızların kimle gexfikleri belli :)
Bizde aynısını arıyoz sorarsan herkes düzgün kimse ben yamugum demez kız çocuğu
herkes kendini belli eder zaten söylemesine gerek yok
Ozaman sıkıntı yok
ama öyle herkesten uzak duruyorum
Uzak dur fazla yaklastırma yoksa boknu cıkarırlar 😄
zaten ben çok uzagım yapayalnızm
Allah var yanlız degiliz ki sen ona sıgın bak neler oluyo
birşey olmuyor
İsyan etme kardeş anlat derdini rahatla
sağol ben istedikçe SEVGİYİ olmuyor işte sanki çok zor birşey istiyorum ama bu zamanda en imkansız şeyi istiyorum
İmakansiz degil ki anlık bisey bu ummadıgın bir an gonlunun prensi gelir sen sabretmesini bil aşk calar kapını İnşallah
imkansız işte saf içten çıkarsız SEVGİ gerçekten sevmek anlık degil yıllarca böyle bu sabır taşı oldum zaten
şu an öfke var olamayan hayeller var canın yanıyo niye ben diyosun vazgecme bekledigin huzur seni bulur pozitif ol
sağol söylemesi kolay nasıl pozitif olayım
İsyankar arkadasım benim duzelir sabır et dert herkeste var bendede ondada gececek şükür et haline anlastıkmı?
bu dert degil ki hayatın gerçeği işte gerçekten sevgiyi isteyenler hakkedenler sevilmez SEVGİYE deger vermeyen istemeyenler sevilir ve benim gibi sevgiyi isteyen insan yok zaten ben eski çagda kaldım
Ya aynısını bende istiyorum senin yasadıgını bende yasadım öldüm dirildim kalktım ayağa elbet rabbim iyi birini senin dedigin gibi o guzel sevgiyi tattıracak insallah o sevgi bana ugrasın varsın eski cagda kalmıs olayım
nasıl yaşadın ki benim istedigim sevgiyi istemiş olamazsn ki bir faydası olmaz ki sana niye isteyesin ne oldu bulabildin mi
Belkide daha fazlasını istedim simdi burada anlatmak dogru olmaz ama aynı senin gibi istedim seni Anlıyorum
daha fazlasını istedgnz için olmuyor çünkü sadece sevgi yetmiyor gerçekten istediginzi SEVGİ degil sevgi bahane sadece anladıgınız falan yok hiç SEVGİ için agladnz mı bir insan için degil
Evet insan için değil sevgi için agladım
emin misin birini sevdigin için degil yani
Evet eminim
buldun mu sevgiyi
Kendi içimde buldum benimle aynı dusuncede olanı bulursam omrumu ona adamayı dusunuyorum
onu bende istiyorum ama bu devirde öyle birini göremiyorum millet kaşarlaşmış artık
herkes aynı degil
benim gördüğüm ve yaşadıgım öyleydi..
Sevgilim olmasını istiyorsan edelim ol köpek oluruz. Gösterişli olmak yerine edelim olmaktır insan olmak..
Aynı şeyi bende istiyorum ama yok denecek kadar az var olanlarda denk gelmiyor ya da hepsi dış görünüşe çok çok fazla önem veriyorlar düzgün dürüsrt erkek yok denecek kadar az.
Evet ya da hakketmeyenlerle birlikte
Aynen aynen
Bende ayni seyi karsi cinsiniz olarak dusunuyorum ne hikmetse nerdesiniz siz yaa :))
Böyle düşünen çok az bütün erkekler eğlenecek kız arıyor entirika çevirceksin anca ozaman kıymetin oluyor kimse gerçekten sevenin kıymetini bilmiyor bence
Kesinlikle bizlerin oyle dusunmemesi lazim en azindan bizde oyle dusunursek oyle yasarsak kimse kimseye guveni kalmaz cizgimzi bozmamiz lazim cunku bizi hak eden birileri var bir yerlerde...
İnşallah vardır ve hayırlısıyla çıkar karşımıza.
Amin...
Kaldı kaldı ama bulmak zor. İnsanların kalpleri eskisi kadar temiz değil artık ama eskisi kadar temiz olan kalpler de tamamen yok olmuş değil.
Kızların adam gibi düzgün erkek sevdiği nerde görülmüş
sevmek sevilmek güzeldir.
ihtiyaç bir nevi
olmayınca olmuor bazen
Bu kızlar beni değide oduları buluyorlar sonra buralara ağlyorlar gizliyorum kendimi abaza damgası yemek istemem :)
iyi yapıyosn :)
:) :)
Piç olmayinca degerinide bilimiyorsunuz arkadaş efendi düzgün olsa ne yarar iki gun sonrada heycan yok oluyor.. kadinin bu tokatini yiyen bir adam herseyi çözer pic olucaksin kullanip ortada birakicaksin kopek gbi olurler askindan
İnsanın olduğu yerde çıkar vardır. Bu senin için de geçerli.
Gel kardeş gel. Masaya bir kadeh de senin için koyayim.. aynı dert aynı sıkıntı..
kaldı da gereğinden fazla değer verdin mi birisine o kişiyi kaybediyorsun..
Çıkarsız içten sevebilecek birisine denk gelmemişsin demek
Erkek olsaydın bunu çok kolay bir şekilde hallederdik ama kız isen tek sorun sende
Neden
Gerçekten çok zor kim kime guvenecegini bilmiyor sevmekten önce ALLAH herkesin karşısına dengini çıkarsın.
Sevgili bulacağına eş bul
en azından bir ömur sürer
Zaten sevgili dediğim böyle bir insan varsa eş olur ben biri olsun sonuna kadar olsun istiyorum
Aynıyız bende çok aldatıldım hiç kalmamış bir ben mi kalmışım diyorum hep dertleşelim?
aynı degiliz hep yalnızım ben
bende hep yanlızım aynıyız
aldatılıp yanlız kalmak daha zor inan bana hiç yaşamamış olsaydım diyorum keşke gerçekten dertleşmek istersen gel
birgün mutlaka seni anlayan birisi cıkar karsına
o bir gün ne zaman ben lanetliyim sanki :(
oyle dusunme ansızın cıkar karsına hıcbısey anlamazsın
keşke
önemli olan saglık dın kardesım takılma boyle seylere
Erkek zevkini alincaya kadar sever. kadin olunceye kadar sever
adam gibi düzgün insanlar nerde diyorsun senin adamdan kastın yakışıklı olsun parası olsun beni gezdirsin beni mutlu etsin bu hepinizin düşüncesi bu
ben bunu mu söyledim nasıl okuyorsunuz öyle isteseydm bulurdum ben gerçekten içten çıkarsız seveni istıyorum
içten çıkarsız seveni beğenmiyorsunuz sıkıntı bu işte lütfen gerçekleri söyleyelim arkadaşım
olmaz olmaz deme hiç
olmaz olmaz sevgilim
zaman neler gösterir
belli olmaz sevgilim
Herkes düzgün birini arıyor. Ama gerçek şu ki kimse gözünün önünde duran düzgün insanlara bakmıyor. Ön yargılı olmayın, insanları tanımaya çalışın.
istemekle olsaydi her istek ve yerine gelseydi icinden gecen her dilek.. sabrett
Aynısını bir erkek olarak bende istiyorum kızlardan..
Sen 200 yıl geçmiste kalmışsın.
maalesef :((((
Sevabina yapabilirim ama ciddi ciddi
Çok komiksin
Oyleyimdir arkadaslarim da kendi aralarında ole söylerler zaten bna
120 cevap almak nasıl bişey gerçekten bide her cevaba yorum yapmak gayet basarilisiniz ama siz sevgili yapmayin bence burada takimin kisa surede popi olursunuz zaten
İnsanların düşüncelerini almak kötü bir şey mi ben bu sitede uzun zamandır üyeyim popi olma derdimdeyok sadece aklima takılan soruları sorup farklı bakış açılarından fikir almak
Peki öyle birini hakedecegini düşünüyormusun.
elbette düşünmesem istemem
O zaman elbet karsina çıkacaktır.
Bu arada sen ne kadar düzgünsen o düzgünlükte birini bekle. o karsina cikacagi zamani bilir ;)
ben çok düzgünüm o zaman çok düzgün biri kim bilir ne zaman çıkar varsa tabi nesli tükenmiş gibi :)
Insan neden bir sevgili ihtiyacı duyar?
Buna yorumunu merak ettim.
çünkü bir yansımasını ister bir yanı eksik olur sevgi olmayınca , hayatta hiçbirşeyi sevmesenz işnizi vs. tatsız tutsuz olur hayat ama sevgiyle hayat bulur
Sana tavsiyem "Arkadaş cevreni degistirmelisin".
Sevgi, sadece sevgilide olan birsey degildir.
Sevgiliyle hayat biraz tatli olur. arkadas cevrenle cok tatli olur. Çünkü her gunun farkli gecer.
Ben arkadaslarim olduğu icin sevgiliye pek ihtiyac duymuyorum.
Arkadslarini ve arkadasliklarini goz gecirmelisin bence
benim çok yakın oldugum gerçektn arkadaşım diyebilecek birileri yok yapayalnızım
Tahmin etmiştim. o yüzden sordum insan neden sevgili ister diye..
Bu durumda yapılacak öncelikli şey hayatında değişiklikler yapmak olmali. İşini değiştir mesela yeni cevreye girmeye çalış.
En onemliside ben düzgün bir kizim ya da bunu ima eden cümleler kurma. Birak düzgün biri olduğunu karsindakiler çözsün ;)
Umarim düşündüğümü sacmalamadan anlatabilmisimdir :)))
iyi de zaten ben düzgün biriyim demem manyak mıyım niye diyeyim :) degiştiremem okul aynı işte
Bir kulübe katıl. Tiyatro kulübü gibi ya da okudugun bolumle ilgili bir kulübe ;)
kurslara gidiyorum ordada orta yaşlı insanalr çogunlugu :)
Hangi okul bu ya merak ettim valla :)))
bunun okulla ilgisi yok ben biraz içine kapaıgım
Ogrendim zaten çanakkale: ))
sevgi hiçbir zaman yoktu. dolayısıyla öyle bir adam/kadın aramakta aptallıktır.
SEVGİ her zaman vardı ve olacak
hehe. tabi canım. herzaman vardı ve olacak. sizin gibi ikiyüzlü ve düzenbaz insanlar yüzünden bu dünya çekilmez bir hal aldı. bırakın bu sevgi işlerini. GERÇEK HAYATA DÖNÜN. PEMBE DİZİLERDE YAŞMAYIN ARTIK ;)
biz mi ikiyüzlü düzenbazız ne zamandan beri içten saf sevgi ikiyüzlülük oldu asıl sizin gibiler ikiyüzlü çıkarları için işlerine geldiği gibi sevgiyi oyuncak edenler
saf sevgi diyen ssizin gibi gerizekalılar. cinsel isteklerine bir meşruiyet sağlamak için bunu yapıyorsunuz. ya da ego tatmini veya duygusal boşluklarınızı doyurmak için. bunun için iki yüzlüsünüz diyorum işte. anladın mı çükkafalı?
insan olsan düzgün konuşursun sen önce konuşmayı ögren terbiyesiz
İKİYÜZLÜLERİN HAKKI BUDUR.
sensin ikiyüzlü tanımadgn biri hakkında önyargı ve hakaret ettin
BANA ACITASYON YAPMA. tanısam ne değişir? sende muhtemelen iyi niyetli hep yanlış anlaşılan bir SEVGİ meleğisin değil mi? oysa ki sadece etrafındakileri kandırabildiğini düşünen bir gerizekalıdan başka birşey değilsin. hakaret etmek için söylemiyorum bunu. bu bir gerçek. geçmişine dön ve ne kadar aptalca bir arayış içerisinde olduğunu anla. ;) ama bu işinize gelmez değil mi? çünkü siz bu saflık ayağına yatıp ikiyüzlülüğünüzle:"biz sevgi için kandırılıyoruz. ühühühü" diye ağlamayı seviyorsunuz değil mi? l*n olmayan şeyi beklersen böyle ağlarsın tabi. gerizekalı.
anlatamıyorum ben galiba. bu sevgi üstüne kurgulanmış dünya aslında koca bir yalandan ibaret. gerçek hayat bambaşka. sevgi. pembe dizilerde olan ya da bir yastıkta kocama fantezisi. ben yine insaniyetlik vazifemi yapıyor ve uyarıyorum. YOKSA İLERİDE BEDELİNİ TOPLUCA FENA ÖDEYECEKSİNİZ..
Yok canım kalmadı olsa olurdu zaten :(
Umarım karşına düzgün bir adam çıkar.
teşekkür ederim
Cevabını bulursan bana da mesaj at :)
iyi de o işler öyle olmuyor işte
nasıl oluyormuş
işte bende bilmiyorum bende senin kafadayım hacı ama ya biz yanlış yoldayız ya millet yeni yolda değişik bir durum yani.
yok biz dogru yoldayız onlar çogunluk diye dogru anlamına gelmez
orası öyle işte ama zaten bu gidişle doğru yolda olanlar toplanıp 4 kişilik okey bile oynayamayacaz
sen bendende karamsarsın o zaman yapayalnız ölürüz
yav ben biriyle ya emekli kuyruğunda ya da asri mezarlığında karşılaşırım
:) o kadarda abartma bence bir karamsar olarak ben bile belki bulursun diyorum
gör bak sen benden önce bulursun benim mekanım belli bekliyorum haberlerini :)
ben kutuplarda bulamam ki hiç şansım yok sen bulabilrsn :)
bulabilsem şimdiye kadar bulmuştum en son bir tane hoşlandığım olsa kahveden adam toplayıp dövmeye gidecez o dereceyim :)
bende bulabilsem bu yaşa kadar bulurdum
kaç yaşındasınki
23 yaşındayım
sen kaç yaşındasın
bende 24 yaşındayım
iyi ben gençmişim daha :p hiç olmadı mı
bende gidip emekli maaşımı çekeyim :P oldu ama uzun bir süredir yok
çek çek belki çarpışırısınz kızla :) iyi o zaman ya hiç olmasaydı
hiç olmasa belki daha iyidir insanın geleceğe bakışını ön yargılarını çoğaltmaz belki
neden ki hiç sevilmemk sevmemk ot gibi yaşamak deger verilmemk mi daha güzel
elbette değil ama işte senin sorduğun soruya çıkıyoruz çıkarsız içten seven olmadığı için bir dahaki insana daha zor ve ön yargılı bakıyorsun
ama zaten öyle biri olmadıgını gördüğünde uzaklaşırsın ilk insandada sen farkedemedin mi
ilişkiler öyle bir şey olmuş ki cicim aylarından sonra insanların ne olduğu ortaya çıkıyor
bilemiyorum keşke içten dürüst bir insan olsa bu kadar imkansız olmasa :(
keşkee :/
:(((
dur yavs benimde moralim bozulcak :(
sen zaten karamsardın bişey olmaz
iyi gömdün beni ha bende isterim ama yok işte ya da var ben körüm başka mantığa uyduramıyorum
o zaman kabullenmek gerek napalım
aynen yapacak bişey yok
evet :(
:/:/
gül biraz :)
böyle mi :) https://i.hizliresim.com/663aE0.jpg
ne çirkin :)
niye be en doğal selfie :)
çirkin işte :)
o zaman böyle güleyim :) https://i.hizliresim.com/ozByrm.jpg
daha iyi :)
töbe bismillah çelikte bir değişik gülmüş rtük hesabımı kapatmaz umarım :)
evet çok tuhaf :)
senin memleket nereydi :)
İstanbul
benimde bir zamanlar istanbuldu :)
nasıl yani :)
bende İstanbul'da doğdum ama taşındık yıllık iznimde geliyorum istanbula :)