Konuşmadığınız arkadaşınızın doğum gününü kutlar mısınız? #arkadas #küsmek?

Selam. Üniversitesiden beri yakın olduğum arkadaşım vardı. 1-2 ay önce bir tartışma yaşadık. Olayın sebebi de. Ben arkadaşlarıma değer veren birisiyim. Yani hayallerime ilerleyen yolda sadece kendim gitmem arkadaşıma da yardım ederim. Yani bu zamana kadar hep öyleydi. Bulduğum kurslar, bilgiler, yani faydali olabilecegini düşündüğüm çoğu şeyi ona gönderirdim. Yapip yapmasiyla ilgilenmezdim. Ama şu da varki değer verdigin insana verdiginiz degerin karşılığını da görmek istiyorsunuz. Ben ona on şey veriyorsam en azindan o da bana bir iki şey geri versin istiyorsunuz. Yoksa tek tarafli enerjinizi yiyor. Üniversitedeyken kitaplar filimler yani güzel şeyler hakkında konuşurduk severdim. Bir süre sonra muhabbetler dedikodulara döndü. Ve sürekli bu durum insani boğuyor. Bana bir faydası yokki. Bir de şu da var ben birisi bana derdini anlatsa derman bulmak için uğraşırım tavsiyeler veririm. Ama ona derdimi anlattığımda sen daha iyi bilirsin kanki diyodu. Ya bilsem sana niye anlatayim. Neyse gel zaman git zaman bu durum beni yormaya başladı. Muhabbetlerimiz sıkıcı gelmeye başladı. Ve zaten o vakit bulup mesaj yazana kadar günler geçiyordu. Bende Aramız iyice açılmasın diye instadan arada reels vs gonderiyodum. Tabikide hicbirine bakmiyordu. Sonrasinda ben kendimi çektim. Ne video attim ne mesaj. Sonrada aradan haftalar geçti aradı. Sorunun ne diye. Ben herşeyi bir bir anlattım. Birde ekstra bir şey eklemek istiyorum. Bu ortanca çocuk. Bu yüzden de diger kardeslerinin sesi cok çıkınca bu biraz sessiz kalmiş. Kendi dusunme yetisi yok cevresindeki insanlar ne severse onu sever ne isterse onu ister. Bende ona sürekli düşün kendi fikrin olsun. Kendini sorgula ben bunu severek mi yapıyorum diye hep telkinler vermiştim. Neyse olaya dönersem bana telefonda "onun istedigi hayati yasiyormusum" boyle dedi. Şimdi size soruyorum benim istedigim hayati yasiyor olsa şu an istedigi işte çalışır mevsimlik işçi olmazdi. Benim istedigim hayati yasiyor olsa elinde en az 3 dil biliyordu. Zira ben biliyorum. İstedigim hayati yaşıyor olsa bir suru kitap ve film izlemiş olurdu. Ve sürekli kurslara gider kendine kisisel gelisim ve beceri anlaminda birsuru yetenek katardi. Ve şu an yıllardır bir kitap okumamis. Kült filmleri bile izlememis. Kendine hiç bir katkisi olmayan. Robot bir hayat yaşıyor. Yaşasın beni de ilgilendirmiyor ama söylediği laf ile yaptigi sizce mantikli mi? bu laf cok ağrıma gitti. Birde orada manita yapmış. Normalde manitalarinin herseyini anlatirdi bana, ben biraz insan sarrafiyim yani bir insan hakkinda şunu yapar, söyle biridir dedigim seyler genelde çıkıyor. Ama bu sefer anlatmadi. Bende sormadim. Guya sorunu hallederek telefonu kapattıktan sonra 1 2 ay oldu ne o yazdi ne ben yazdım. Genelde tartisma yasadigimizda ben adim atardim. Bu sefer ondan adim bekledim. Atmadi. Sonra bu arada yasadigim sehire geldi arar sandım aramadı. Yani ipi sadece ben tutuyormuşum. Bırakınca ip oldugu gibi yere düştü. Şimdi yarin doğum günü sizce kutlamalimiyim?

Konuşmadığınız arkadaşınızın doğum gününü kutlar mısınız? #arkadas #küsmek?
Cevapla