Bir bayana ‘ yüzünüz çok güzel arkadaş olalım ‘ diyen erkek sapık mıdır?

Geçen gün meriş avm ye gitmiştim orada çirkin bir erkek vardı gelmiş bana ‘ çok güzelsin ‘ diyordu en sonunda ona küfür ettim anasına bile sövdüm seni ilgilendirmez benim tipim dedim. o erkek sapık ve abaza olabilir mi? Arkadaşım değildi hiç sevmediğim birisiydi çok iğrenç tipi vardı. Erkeğe küfür ettim hiç bir şey yapmadı

gelmiş bana arkadaş olalım konuşalım diyordu onu tersledim kaç aydır gitmiyorum. Yaptığı terbiyesizlik değil mi elalemin kızına, bir bayana çok güzelsin diyor

Bir bayana ‘ yüzünüz çok güzel arkadaş olalım ‘ diyen erkek sapık mıdır?
Cevapla