Bir erkeğin çok güzel bir kıza arkadaş olarak yaklaşması mümkün mü?

Bir erkeğin çok güzel bir kızla bir çıkar derdinde olmadan sadece onunla eğlendiği kafa dengi olduğu için dost olması mümkün mü? Daha doğrusu bu çok düşük bir ihtimal mi? Flörtöz konuşmuyorlarsa kız onu karşı cins olarak da etkilememek için üstün bir çaba sarf ediyorsa? Siz olsanız yine de daha iyisini yapmak varken neden arkadaş oluyorum der miydiniz?
Bir erkeğin çok güzel bir kıza arkadaş olarak yaklaşması mümkün mü?
Cevapla