Zeki insanların kış aylarında ya da kış aylarına girerken doğması sizce ilginç değil mi?

zeki olduklarını kanıtlamış insanlar
-bill gates
-Steve Jobs
-newton
-tesla
-Einstein
-röntgen
-edison
-graham bell
-edwin hubble
-galilei
-Gregor Mendel
-heisenberg
-pasteur
-fatih sultan mehmet
-Steven Spielberg
-Stephen Hawking

şahsen zeki olduklarını düşündüklerim
-mesut özil
-melih abdulhayoğlu
-cevat yerli
-okan bayulgen
-beyazıt öztürk

bazı istisnalar var elbette ör:tesla ve mendel temmuz doğumlu doğum ayları yanlış yazılmış olabilir ama olmayabilirde

aklıma gelenleri ve en çok tanınanları yazdım sadece daha niceleri vardır mutlaka hepsini buraya sığdırmak pek mümkün değil

ben ağustos ayında doğdum burdan kendime pay biçme gibi algılansın istemem pekde önemli değil gerçi

diğer ortak özellikleri (kendi gözlemlerim)
-erkek olmaları
-siyah saçlı olmaları
-koyu göz rengine sahip olmaları (siyah-kahverengi)
-genel olarak yüz ifadeleri ve bakışları
Zeki insanların kış aylarında ya da kış aylarına girerken doğması sizce ilginç değil mi?
Cevapla