Çalışıyormuş gibi, Mutluymuş gibi, Seviyormuş gibi, Anlıyormuş gibi, Dinliyormuş gibi, Gülümsüyormuş gibi, Eğleniyormuş gibi... yapanlar... Samimiyetsiz insanlar ne kadar da arttı... Yaşıyormuş gibi yapıyorlar işte...
"Mış gibi yapanlar" ne kadar çoğaldı farkediyor musunuz?
Ne hayatı ne de çevrenizdeki insanları bu kadar ciddiye alın :) Gülün geçin, bırakın kim ne yaparsa yapsın. Siz kendi dalganıza bakın, ruhunuzu serbest bırakın, yaşayabildiğiniz kadar bilinçli bir şekilde anı yaşayın...
İnstagram kekoları işte :D Cafede patlıyorken diyip bir video cakıyor 10dk sonra mal gibi etrafına bakan tip. Arkadaşlarla delirmece diyip resim atıyor 10dk sonra hepsinin elinde telefon :D :D Gösteriş popülarizm işte
Kaderimiz neden avucumuzun içine yazılmış bilir misin çünkü kaderin sırrındır kaderini kimseyle paylaşmicaksın.
Tabi bu sadece bir söz ama düşünsenize herkes içindekini dışa vursa mutlu olan kimi görürüz ki günde kaç kişi bana soruyor nasılsın iş güç nasıl gidiyor şöyle böyle soruyor da soruyor eğer içimizi dökersek hem o dalga geçer hem hayatımızı istediği gibi karıştırır hemde oturup çekmiş olduğumuz acılara ağlayıp dururuz
Bizde bir laf var nezaketen diye bilirsiniz. Yani o laf iki yüzlülüktür gerçeği söylemektir, içinden geldiği gibi davranmamaktadır. Toplum dediğiniz gibi böyle, mış gibi yapıyor. Aklıma bir türkü geldi onuda ekliyeyimde dinleyin
İşte onları çok aciz görüyorum neysek oyuz sıkıntı yok sıkılıyorsan sıkıldım de üzülüyorsan üzüldüm ama popülariteni düşünüp paylaşıyosan sen bir yalancısın demektir
Güzel ifadeler ne gariptir ki hiç yaşamadığını hayatlarda mutlu ya da mutsuzluk üretebiliyoruz aslında sanalligin hicligindeyiz ve yalanların içinde gerçek duygulardan uzak gerçeklikler arıyoruz sonrada mutsuzluktan yakiniyoruz insanların fark etmediği hiçlikten yaşadıkları orda mutlu ya da mutsuz olunmaz hiçlik en kötü şeydir bana gerçekten mutluluğu ya da mutsuzluğu sadece hiç koşulsuz deneyimlerime diyen birini gosterebilirmisiniz
Ben senin kadar sanallık ve hiçlik olarak bakmıyorum buraya. Yani bir beklentim de yok açıkçası çıtayı düşük tuttum belki ondandır. Sonuçta bu tarafta ben o tarafta sen varsın. Ikimiz de gerçegiz. Ben mutluyum. Edebiyatı cok severim ve bu güdümü doyuruyorum diye. Insanlar konusunda da gerçek hayatımda ne kadar güveniyorsam o kadar güveniyorum insanlara. Sömürüldüğm olmuştur. Umrumda mı? Hayır. yine olsa yine aynı hataları yapar insanlara merhamet gösteririm derim hep.
Bahsettiğim sanallik dijital platformlar değil yani internet değil elbette ki var olduğumuz ortamlar bizlerle var buda onun sanal olmasını imkansız kılar hatalı yönleri risk faktörü varmıdır vardır ama nerde yokki benim kast ettiğim sanallik hayatlatlarimiz duygularımız maskelerimiz okuduklarımız da izlediklerimizde öğrendiklerimiz de herseyde etrafimizi kuşatmış bir düşün hangi öncesinde ogrenmislikten ya da onyargidan uzak bir deneyim yasayabiliyoruz duygularımızı bile kopyalardan hayatımıza uyarlamiyormuyuz