Herkes kar storysi attı değil mi, eksiğimiz yok?

İstanbul'da yoğun kar yağışı olunca gece oğluşumu hemen dışarı çıkardım karı görünce ne yapacağını şaşırdı deli dana gibi koşturup durdu yavrumun sevinci görülmeye değerdi 🤗🤗
Herkes kar storysi attı değil mi, eksiğimiz yok?
Herkes kar storysi attı değil mi, eksiğimiz yok?
Güncellemeler
1 yıl
Teşekkürler @ilginfulyaa 🙏❤️
Herkes kar storysi attı değil mi, eksiğimiz yok?
Cevapla