Olm uzun zamandır gitmiyodum hürriyete eve bir girdim heryer böcek parçalicaktim kendimi en tiksindigim hayvan küçükken çok iç içe yaşadım bu sayın böcek beyle böyle yüzümü parçalayasim geldi böcek spreyi de alamadım saç spreyi vardı onu sıktım azıcık antenleri şekil olsun diye biraz yoruldu galiba uyuyo demi
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen uyansın ya kuaförcülük oynuyorduk ne güzel 🥺👉👈
Şey ben bu hamamböceğine saç spreyi sıktıydım uyuyodur demi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Uyuyor kesin hamamböcekleri her ortamda yaşayan hayvan kafaları kopsa bile kaç hafta yaşarlar ve tekrar eski formuna döner onu kaldır at ölmez
nEeEeEeEeEeEeEe
Yani ölmez merak etme
Ölmez kafası kopuyor ölmüyorda senin saç spreyinden mi ölecek 😂😂😂
Zehirlenirkineeee
Yaşadığı alanlar şaç spreyinden 10 kat daha zehirli
Ya aw huylandirma beni
Ne huylandıracagım sen soruyorsun ben cevaplıyorum sanki hamamböceğinin avukatıyım ya 😀😀😀
ne kadar şirin bişi yeaaa
uykuya dalmış
hadi yatağına götür üşümesin orada minnoş
Nzjsnsksnsisnsk pamuklara salcam
tam bir bebek gibi uyumuş bal şey
Pahuahauahahhauauah baayk yanımda yatiyooyyy
Hamamböcekleri saç bakımlarına düşkün hayvanlardır mutluluktan bayılmış olabilir
İyi bare
Asitborikle haßlanmış patetesi karıştır, böceklerden kurtul.
hayvan bayılmış gibi görünüyor 😂
Yok ablası uyuyo ya
Ne ölmesi kardeşim bayılmışım 😃
Jsksjdknsknsak
ölüm uykusu olması dileğiyle
Aayyyhhhh
Yah iğrenç
Ay sus ayol
Ebedi uykuya yatmis
Nolduu la sana çakır
Analarini aglattim la
Phuahauah noldu kiizzz anlaattt
Kaba ve provokatif paylasimdan gitti ahahahh
Olar öyle şeyler
Mematili hesao misjn sen
Evet ndksjd
Ahahahahha
Kapıdan kovsalar bacadan girerim
Olm biz adminlige basvuralim bari
Hee mk kejeie
saçlar şekil
Azıcık kuaförcülük oynicaktik mızıkçılık yapıp uyudu bu hemen 🥺👉👈
🤣🤣🤣🤣
Donmusdur olmediyse
Uyuyor galiba ya antenlerini şekile sokacaktim
Evet olum uykusunda :)
Hayiirrr nolamağz
Ya örücektim antenlerini dahaa
At agzina citir citir ye hazir ölmüsken :D
🤢🤢🤢🤢
😋
En nefret ettiğim hayvan agzimdaymis gibi hissettim pisliksin
Hasla ozama yumusak olur :)
Ney
Haşla haşla
İyyyyy kusarim
Migdeye iyi gelir
10 saat sonra cevap vereceksen hiç verme knk
Uyumayimmi lutfen ama
Tama abi sus ya
Ya li yogurtlu konusamazsin istaer hemen cvblarim ister 10 saat sonra takintilimisin nesin
Esseekkklik yapma bana
Sanane lan
Sende disi esseklik yapma sanirim iki kiside adanali olunca boyle oluyo
Kibar ol kibar
Sen adanaliysaaannn
Bende adanaliyim be hayirdir
Olmicam lan essseeeekkkk
Al dedim napicaksin
Oyuzden diyorum ya ikimizde atarliyiz :)
Kesss sesini benim yaptığım gideerrr senin kicina girerrr adam ol