Terasta uyuyordum böcek ısırmış parmağımı şişti sizce bu böceği napmalıyım?

Pis böcek parmağımı ısırmış şişmiş parmağım 😞😞😞 ne güzel uyuyordum onun yüzünden uyandım 😭😭 parmağım da şişti uykum da kaçtı off

Terasta uyuyordum böcek ısırmış parmağımı şişti sizce bu böceği napmalıyım ?


Güncellemeler
+1 yıl
Sorumun güncellemeyle aynı zamana denk gelmesinden nefret ediyorum 😠😠😠
Terasta uyuyordum böcek ısırmış parmağımı şişti sizce bu böceği napmalıyım?
Cevapla