• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Diğer

Allah yok mu diyorsun yoksa? Gel bakalim sen bir guzel kardesim? (Sayfa 2)

mubarek1
mubarek1 Takip Et
Xper 5 Yaş: 32
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
10
Yapay Zekaya Sor
Allah yok mu diyorsun yoksa? Gel bakalim sen bir guzel kardesim?
Cevapla
Deniz Soruları Oyun Soruları Oyuncak Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

40

Cevap

75

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • SurrealistAdam
    SurrealistAdam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Tanrı var din yalan. Bunu nasıl yorumluyosun dostum?

    0
    7 Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Tanri degil allah var. Dinde var. Yanlis oldugunu soylerim sadece.
      Her kudret sahibi. Veyahut her bir hukumdae. Kural koyar emir verir. Yapana mukafat. Yapmayana ceza verir.

      Bunu bir insan oglu bile boyle yaparken. Allah gibi kudretli bir zaat neden yapmamis olsun mantikli ol

      Yorumla
    • googlehaniim
      googlehaniim
      +1 yıl

      Tanrı'nın Türkçe yaratıcı anlamına geldiğini birileri okullarda öğretmeye başlasın artık.

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Ben allaha insanin yukledigi bir anlamla degil.. allahin isimleriyle seslenirim. Bahsederkende oyle bahsederim

      Yorumla
    • googlehaniim
      googlehaniim
      +1 yıl

      Adam Tanrı diyor ama sen Allah diyor olabilirsin bahsedilen aynı şey o yüzden yok diyemezsin aksi taktirde oda Allah yok Tanrı var der.

      Yorumla
    • SurrealistAdam
      SurrealistAdam
      +1 yıl

      Soruyu nasıl anladın bılmıyorum sorguladıgım TANRININ (allah demektir haberin olsun) varlığı değil. Müslümanın doğruluğu ne malum onu açıklasana bana. O kadar atom cart curt sacmalıyosun insanın kalbinin atmasınıda tanrı ya bağlayabılırız o zaman. Madem bu kadar kusursuz savundugun yaratıcın neden dünya üzerinde bu kadar din var tek bir kitap yollayıp işi bitirebilirdi. Kur-an ilk ve son kitap olabilirdi?

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Allahin kurallarini sorgulama hakki yoktur bizde bunuda unutma. Neden bize tek yollamadi. ya da neden muzik calmiyorda ezan okunuyor gibi sacma seyler sorgulanmaz !

      Yorumla
    • SurrealistAdam
      SurrealistAdam
      +1 yıl

      Konuyu neden saptırıyorsun? Bak sana küçük bir mantık açıklamasında bulunayım belki örümcek ağların biraz açılır. Hiçbir ateistle dinsel tartısmaya girme. Onlar tanrının olmadıgını varsayarlar sen ise oldugunu duyu organlarınla tespit edemediğin şeyin yani olmayan şeyin olmadığı ispatlanmaz, senden oldugunu ispatlamanı isterler saçmalar durursun. O yüzden kımsenın inancı sana düşmez var git yoluna inanıyosanda kendıne inan. Ayrıca soruma cevap veremediğinin farkındasındor umarım. Tanrı sorgulanmaz diyorsun ezan yerıne muzık neden calmıyor diye sacmalıyorsun diyorsun fakat benım sana sorum çok basit allahın kusursuz ise neden tek bir kitap yollayıpta işleri kökünden halletmedi? tanrı sorgulanmaz diyorsanda allahın bir dikdatör olur ve dikdatörler insana kendi iradesiyle birşey yaptırmaz kendileri emrederler. Allahın dikdatör mü sence? Kendinle celısıosun kardesım konusmak bile vakit kaybı ama senin gibilerin şu halleri nasıl doğru bir secim yaptıgımı gösteriyor açıkça.

      Yorumla
  • rfdsddd2
    rfdsddd2 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    dünyada adeletin olmadığı ve allahın buna yıllarca asırlarca göz yumması allah denilen varlıktan nefret etmeme sebeb olan sadece bir kaç neden

    1
    6 Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Allahin en hassas adaletidir bu senin adaletsizlik dedigin

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Bildigim Allahinda bir hesabi var bu dunyada olmasada ahirette. İnsanlar arasi ne kadar kotu olay adaletsizlik varsa insanlarin dini tam anlamayip uygulamamasindan gelir

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Din İslam dinidir yazdiklarimdan hata varsa bendendir en dogrusunu Allah bilir

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Aciklama: hatalar Bendendir derken hatalar benden dolayi olmustur demek istiyorum yoksa hersey Allahtandir

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      ve herşeyi Allah yaratmıştır

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      paylasımlarım bildiğim kadardır daha dogru ve kapsamlı bilgiler için saglam kaynaklardan arastırın

      Yorumla
  • medicalmarijuana
    medicalmarijuana Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Ben modern bir insan oldugumu dusunmuyorum allahin oldugunuda biliyorum ama dine mensup degilim mesela ramazanda oruc tutuyorum son 5 dk kala bozuyorum bilerek sirf allaha inat :d

    1
    2 Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Sen suna kisaca seytanin askeriyim demelisin

      Yorumla
    • medicalmarijuana
      medicalmarijuana
      +1 yıl

      Bu lafi bu aralar herkesden duyuyorum

      Yorumla
  • herooo
    herooo Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 41%
    +1 yıl

    Bırak onları oynasinlar

    1
    1 Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Hayir. Onlara dogruyu gostermek gorevimiz kardesim. Gonlum el vermiyor

      Yorumla
  • ErdiiTaskin
    ErdiiTaskin Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Peki siz kanitlayin var oldugunu, ben gormedigim seye inanmam

    2
    11 Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Okadar cevapp yorum var bir zahmet videolari izle cevaplari oku hepinize tek tek anlatabilecek kapasitede olsam vaktim olsa biyerde toplanip yuzyuze anlatirdim. Burdan herkese seslenebildigim icin yazdim bir zahmet oku

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Gordugun sey zaten tanri olmazdi akil gözunle bakarsan o zaman anlarsin Allahın varligini organlarin islevlerine hucresel organizasyonlara proteinlerin yapisina atomlarin icindeki sakli enerjiye... Sadece tarafsizca bak

      Yorumla
    • ErdiiTaskin
      ErdiiTaskin
      +1 yıl

      Hic kimse Allahin varligini ve yoklugunu kanitlayamaz.

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Allah zaman ve mekandan münezzehtir

      Yorumla
    • İsimsiz_T
      İsimsiz_T
      +1 yıl

      en eski örneği verelim beynini görüyor musun? Şahsen ben senin kini görmüyorum bir aç bak içinde beyin var mı?

      Yorumla
    • ErdiiTaskin
      ErdiiTaskin
      +1 yıl

      Benimkini görmuyorsun ve inanmiyorsun. Allah'ıda gormuyorsun, o zaman onada inanma.
      @İsimsiz_T

      Yorumla
    • İsimsiz_T
      İsimsiz_T
      +1 yıl

      Ben inanmıyorum demedim ben inanıyorum ama sen görmeden inanmıyorsan beyninin olmadığınada inan o zaman. Atomları göremiyorsun ama varlığını biliyorsun aynısı Allah içinde geçerli. Allah beni göremezsiniz ama ben size şah damarınızdan daha yakınım diyor. Sen inan ya da inanma ölünce açıklığa kavuşur her şey

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Yazdiklarimda hata varsa bendendir en dogrusunu Allah bilir

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Aciklama: hatalar Bendendir derken hatalar benden dolayi olmustur demek istiyorum yoksa hersey Allahtandi

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Allahtandır herşeyi Allah yaratır

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      paylasımlarım bildiğim kadardır daha dogru ve kapsamlı bilgiler için saglam kaynaklardan arastırın

      Yorumla
  • TeoNadal
    TeoNadal Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    insan vücudunun yüzde 70 i suysa yoğurt yediğimizde neden ayran olmuyoruz? onu bırak bunu açıkla :D

    1
    2 Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Onu ateistler aciklasin :)

      Yorumla
    • göksue
      göksue
      +1 yıl

      Akan su musun ki sen ayran olasın :D

      Yorumla
  • Erica_
    Erica_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Elbette bir Tanri mevcut. Bir yaraticinin varligini kabul ediyorum. Fakat her hangi bir dini benimsemiyorum. Deistim. Ateistlere de itibarim sonsuz.

    3
    6 Yorumla
    • romantix10
      romantix10
      +1 yıl

      Işte seni bu yüzden sevmiyoruz

      Yorumla
    • Erica_
      Erica_
      +1 yıl

      Ben size bayiliyorum @romantix10

      Yorumla
    • romantix10
      romantix10
      +1 yıl

      Ikimizde birbirimizin umrunda değiliz.

      Ha şu var sen kalıp insanısın.

      Hangi konuda hangi tarafta olduğun hep standart.

      Kimlerin ve neyin karşısında olduğunda.

      Konuştuğubda diğer papağanlardan farklı bir cümle de kuramazsın.

      Yorumla
    • bim_poseti
      bim_poseti
      +1 yıl

      @Erica_ Bir Tanrı mevcut diyorsun. Deistim diyorsun. Tanrı mevcut ise seni o Tanrı' nın yarattiginA inaniyor musun?

      Yorumla
    • Erica_
      Erica_
      +1 yıl

      @busesezgin sahis realist goruslerimi sineye cekememesinden ötürü etkisiz mavallar okumaktadir kendince. Benim sevgi göstergesine ihtiyacim yok. Toplumdaki robotlasmis insanlar üzerine konuşmak istemiyorum. Robotlaşmış insan hazırcıdir. Üretmeyi bilmez, sevmez. Hazira konar. O yüzden tirt.

      Yorumla
    • busesezgin
      busesezgin
      +1 yıl

      Sen tanri deyince allah algiliyorsun sanrm erica nin tanri anlaysi o değil bunu anlamak zor mu arkadasm

      Yorumla
  • Enkin
    Enkin Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    Allah c. c yazarken a küçük yazilmaz beyinsiz kardeşimmmm

    1
    8 Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Bana diyorsan ayip ediyorsun. Musluman olarak nekadar cok cevap yazdigimin farkinda misin bilmiyorum

      Yorumla
    • Enkin
      Enkin
      +1 yıl

      Allah kabul etsin nediyim yazmayla müslüman olunsa keşke: )

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Ne diyorsun anlamiyorum ki. Ateistler siz muslumanim diyenlerden mantikli konusuyor bazen

      Yorumla
    • Enkin
      Enkin
      +1 yıl

      E Demin sende müslüman dın neoldu simdi cız bız?

      Yat uyu abisi sen

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Elhamdulillah muslumanim. Ama her muslumanin benim kadar zeki. Senin kadae aptal olmasini engelleyemiyorum. Bir ateist senden daha mantikli konusuyor ve bazen dedim. Ama sen hep saf kinusuyorsun amacin ne nasil bir mjslumansin sen yahu.

      Edep yahu

      Yorumla
    • googlehaniim
      googlehaniim
      +1 yıl

      Edep yahu diyen müslüman çılgınca hakaret ediyor.

      Yorumla
    • Enkin
      Enkin
      +1 yıl

      Hahaha çok zekisin sen aptal çocuk altına yaparsın fazla kasma:) )

      Beyinsiz lavuk seni 1 müslümana Ateist bile denmez.. Neyse yazmiyorum daha 2le

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Muslumana ateist diyenmi oldu olm? Neyin kafasindasin harbi cozemedim amacin belli degil senin.
      ateistin safi belli en azindan sen ne ayaksin?

      Yorumla
  • uykusavar
    uykusavar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40
    +1 yıl
    Diğer konusunda 310 cevap paylaştı.

    Bunu açıklarken de cennete gitmek planların arasında mı?

    1
    6 Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Cennet cehennem insan oglu icin en son dusunmesi gereken noktadr.
      Ben cinleri ve insalari bana kulluk etsinler diye yarattim. Diyor allah..

      Tek amacimiz allahi tanimak sevmek zikretmek ve kulluk etmek. Cennet cehennem allahin bir lutfu. Benim amacim olamaz !

      Yorumla
    • uykusavar
      uykusavar
      +1 yıl

      dürüstlükten yoksun bir cevap

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Sonuna kadar durustum emin ol.

      Yorumla
    • oLdness07
      oLdness07
      +1 yıl

      Ucunda cennet cehennem korkutmalari olmasa kimsenin umrunda olacagini sanmiyorum. Okudunuz dularda bile 'bizi gazabindan cehennem atesinden koru' diye dua ediyorsunuz yalan doykemeyin :) riyakarlik bu

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Dua mi eksik etmem. Ama kesinlikle amacim cennet cehennem degil. Korktugun icin dua ederm. Sevdigim icin zikrederim yaratani

      Yorumla
    • busesezgin
      busesezgin
      +1 yıl

      He kardeim he cennet cehennem demese inanirdin he sen kndini boyle kandir

      Yorumla
  • Badboy1903
    Badboy1903 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    ateist değilim ancak ALLAH ı kim yarattı sende bunu cevapla

    1
    10 Yorumla
    • rfdsddd2
      rfdsddd2
      +1 yıl

      makarnacanavarı

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Allah yaratilmaz. Dogmaz. Buyumez. Olmez.

      Yorumla
    • Badboy1903
      Badboy1903
      +1 yıl

      kime göre neye gore derseler nolcak ateist değilim bu arada

      Yorumla
    • Badboy1903
      Badboy1903
      +1 yıl

      yok mu cvp. @rfdsddd2

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Bildigim kadariyla Allah zamani ve maddeyi yaratmistir yani yaratmadan once zamanda yoktu mekanda ilk yaratici ve onun varligi birseye bagli degildir yani yaratilmaktan uzaktir akla mantiga sacma gelir cunku Vacibulvucuddur

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      ilk ve tek yaratici ve onun...

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Yazdiklarimda hata varsa bendendir en dogrusunu Allah bilir

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Aciklama: hatalar Bendendir derken hatalar benden dolayi olmustur demek istiyorum yoksa hersey Allahtandir

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      ve Allah yaratmıştır

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      paylasımlarım bildiğim kadardır daha dogru ve kapsamlı bilgiler için saglam kaynaklardan arastırın

      Yorumla
  • romantix10
    romantix10 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    Inanmayana saatlerce anlatıyorsun.

    Sonuç?

    anlamadığından değil!!!

    kibirinden,

    Kabul etmiyor.

    2
    1 Yorumla
    • oLdness07
      oLdness07
      +1 yıl

      Bence de korkudan iman ediyorlar :)

      Yorumla
  • Neksin
    Neksin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    allahın varlığıda yokluğuda bilinimez biz göktaşının arkasına bakamadığımız gibi sizde şurda ikamet ediyor diyemezssiniz. Onun için senin inanmak istediğin şey girer devreye tanrı veya hiçlik bırakın millet nasıl mutluysa öyle hissetsin düşünsün.

    1
    3 Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Gercek dini dogru bir sekilde anlatmanin tanitmanin sorumluk oldugunu dusunuyorum

      Yorumla
    • Neksin
      Neksin
      +1 yıl

      sen tebliğ görevini yerine getirmeye çalışıyorsun buna kimse bişi diyemez ama zor kullanmak veya bizim inanç veya inançsızlığımıza dil uzatmak kimsenin haddine değildir demi kardeşim

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Aynen oyle kimsenin haddine degil lutfen boyle davranislari sahisla iliskilendirip dinle iliskilendirmeyelim bence teblig dogru bir sekilde yapilmayip yarim yamalak bilgiyle yapilirsa sadece zarar verir gerekli bilgilere niteliklere sahip olmadan yapilmasida cok yanlis

      Yorumla
  • çayolsun
    çayolsun Takip Et
    Xper 2 Yaş: 37
    +1 yıl

    varlığını kabul etmemek için ciddi derecede akıl hastası olmak gerekir

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Yok demiyorum ama var da demiyorum. Bilmedigim seye yorum yapamam. Ama adi Allah olmasa bile bir gucun varligina inaniyorum.

    1
    16 Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Olumden sonra hayati ve Allahin ozelliklerini bir dusun İslamdan daha guzel anlatan var mı birinci el kaynak kitablar oku

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bir tek kitaba bagli kalmak, bir tek dini biletek hareket etmek de yetersiz geliyor.

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Evreni Allah yaratti ve din olarak İslami secti ve mukemmel bir dindir diger dinlerin ise İslam geldikten sonra hukmu kalmamis hatta bazi hurafeler girmistir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Iste bunu islamiyet boyle soyluyor. Baska dinler ne diyor acaba?

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Diger dinler tutarsiz İslam tutarli bu evrene bakarsan 1yaratici oldugunu anlarsin Kuranda evren hakkinda soylenenlere bak bir bir dogrulugu ispatlaniyor Kuranin ses ozelliklerine İslamda anlatilan aile toplum yapisina bak nedenlerini arastir Risale nur gibi herseyi cok guzel aciklayan eserler oku

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hangi diger dinler tutarsiz? Sadefe ibrahimi dinlerden bahsediyorsun. Dunya uzerinde binlerce din var hepsini arastirdin da mi geldin?

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Tamam bana tutarli baska bir din soylermisin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Wicca. Ana tanrica dini. Eski dunya dini. Paganizm. Ama sorun su ki ne sen benim fikrimi degistirebilirsin ne de ben seninkini degistirebilirim. Ki oyle bir cabam yok.

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Umarim burada yazdiklarimla senin İslam hakkinda yanlis bir kaniya kapilmani saglamiyorumdur burdaki seyler yanlissa bendendir ama İslami tam dogru anlamak istiyorsan ve sorularina tam net cevap almak istersen Risaleyi Nur gibi eserleri oku

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Son kez bunu belirtim İslam gercekse (bence zaten oyle tarafsizlik icin boyle soyluyorum) sonsuz (bitmeyen) azap var ha diger dinleri okuyacaksan oku seveceksen sev ama inanma bence kurtulmak icin sadece İslamin tum sartlarini sevip iman etmek lazim ve imanli olmek Bir dusun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sorun da bu ya. Diger dinler de doğru olanin kendi dinleri oldugunu soyluyorlar. Kimse yogurdum eksi demez. O yüzden kesin bir kaniya varmak imkansız.

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      İlk once amacimi soyleyim senin cennete gitmeni istiyorum insallah. o zaman gercekten islami secen insanlara bak hayatlarina bak canlarini gozunu kirmadan veriyolar onlari İslama bu kadar baglayan ne? bence gercek dinin farkina vardiklari icin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Iyi niyetlerin icin tesekkur ederim. Sanirim bir uzlasmaya varamayacagiz. Sana basarilar.

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Yinede sorun falan olursa kafana takilan sorarsin belki bende sana sorarim sanada basarilar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tabiki sorabilirsin bildigim kadariyla yardimci olmaya calisirim.

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Burdaki paylasimlarim o an icimden gecenlerdir anlik oldugu icin bazi seyleri tam anlatamamis ve eksik anlatmis olabilirim slami dogru ogrenmek icin saglam kitablar okumanizi tavsiye ediyorum Risaleyi Nur gibi

      Yorumla
  • ömerhayyam34
    ömerhayyam34 Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl
    Diğer konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Bir şeyin yokluğu ispatlanmaz. Varlığı ispatlanır. Sen o zaman ilahının varlığını ispatla.

    2
    0 Yorumla
  • bydamat
    bydamat Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Hep şunu gördüm ve şahitle oldum. İnanmayıp dara düştüğünde ya da koltuklarında Allah diyeni gördüm... biraz açık olacak ama g. t korkusu mu gerek sığınmak için.

    0
    0 Yorumla
  • Ercan_57
    Ercan_57 Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Kardesim herkesin inanci kendinedir inanan inanmayan akli var insanlarin bende bu isin suyu cikti ben muslumanim ama inanmayanada saygi gosterelim

    1
    0 Yorumla
  • ufuk19
    ufuk19 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 43%
    +1 yıl

    İnsan yakan allahı nasıl ispatlarsın merak ediyorum cidden :D

    2
    17 Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Yaninca goruselim o halde :) biktim ispatlamaktan. Kurani yalanliyosan
      www.kizlarsoruyor.com/.../q2066742-nasil-yani-hersey-1400-sene-evvel-biliniyor-muydu-resimli

      Buna bir bak derim. buda mi tesaduf be :)

      Yorumla
    • ufuk19
      ufuk19
      +1 yıl

      yav sizde hiç mi akıl hiç mi insaf yok ulan geçenlerde yan apartmanda bir grup genç bir parti düzenledi aralarından birkaçını tanıyorum delikanlı insanlar ama uçkurlarına düşkünler biraz. büyük ihtimalle kendi aralarında o gece her boku yediler fakat kimi ilgilendirir? kimseye zararları dokunmadı? ben gidip o evi yaksaydım insanlar cani olduğumu düşünürlerdi heralde. sen cani, insan yakan bir allaha inanıyorsun. belki de senden daha iyi olan insanlar sırf inanmıyorlar diye cehennemde cayır cayır yanacaklar öylemi. bak bunları burada söylemek istemiyorum ama zorla beni konuşturuyorsunuz. bu yaşıma kadar kimseyi incitmedim, kimsenin kalbini kırmadım evet hatalarım oldu fakat eğer bir hatam olduysa her zaman düzeltmesini bildim. inan bana bu hayatta çok insanı maddi ya da manevi şekilde sevindirmişimdir ve ben bu iyilikleri cennetteki birkaç huri için yapmadım anlıyor musun ve sen gelmiş yanacağımı söylüyorsun

      Yorumla
    • ufuk19
      ufuk19
      +1 yıl

      madem 1400 sene önce herşeyi bildiler neden o halde o zamanlarda dünyanın yuvarlak olduğunu iddia eden insanların kafasını kopardılar? hiç mi açıp okumadılar kitabı? yoksa bilimin kanıtladığı teorileri o yıllarda kurana geçirip insanları ''kuranda zaten yazıyordu'' diye kandırdılar mı? madem kuranda yazıyordu neden o halde dünyanın ve evrenin sırlarını hep gavurlar, kafirler buluyor? hadi onu geçtim allahın yaptığı sınavı çok mu adaletli sanıyorsun?

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      İlk olarak sorularina net cevabi Risaleyi nurda bulabilirsin en azindan onu okuyanlara sorabilirsin ikincisi bir iyiligi Allah istedigi icin yaparsin huri icin veya sevap kazanmak icin degil tabi samimiysen dininde. 3 su Allah azabi onceden haber veriyo inanmayanlar alay edip hatti asanlar insanlardir azaptan haberi olmayani veya din tam olarak anlatilmamislara azap geldigini sanmiyorum kafa kesme olaylari bildigim kadar avrupada oldu bilimde Eskiden İslam dunyasi ondeydi bilimde geri kalmanin dinde alakasi yoktur Dindevilim cinde olsa dahi onu gidip almanin oldugunu bilimde şu an geri kalmissak insanlarin anlayisiyla bilime bakis akisiyla alakali oldugunu dusunuyorum

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Hayir ne demek din anlatilmamis insana azap yok.
      Ancak ki azap sadece delilete ve akil bali olmayan insanlara yoktur unutma. Neden hristiyan bir aileden dogduda islami ogrenemedi? Bunda bir adalet yok mu saniyorsun? Allah senden razi olsun yardim ediyorsun sende millete ama yanlis bilgilendirmemek lazim kimseyi. Cunku galubelada secde etmemis insanlardir onlar. ! Adaletin en guzeli mevcut rabbimde

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Bazen tam anlatamayabilirim ama bu uyariniz icin tesekur ederim isin asli İslam adina hicbirsey ulasmamissa ve arastirmaya imkan yoksa Allah1 dese yeter diye biliyorum bu konuda yanlis bilgi vermek istemem Allah cumlemizden razi olsun

      Yorumla
    • ufuk19
      ufuk19
      +1 yıl

      Kardeşim kim ne derse desin fakirlik ve sefalet içinde doğan bir çocuk hırsızlık yapmaya, yanlış yola sapmaya, zengin ve varlık içinde doğan bir çocuktan daha meyilli olur. diyelimki iki ailede de doğan çocuklar öldükten sonra cennete gitti fakat dünya hayatında birisi açlık ve sefalet içinde iken diğeri bolluk içinde yaşadı. fakir olan çocuk dünyada kötü bir yaşam sürerek cennete gitti fakat zengin olan çocuk ise hem bu dünyada mutlu oldu hemde öbür dünyada peki bu adalet mi

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Bildigim kadariyla Fakirler cennete zenfinlerden 500 sene once gidicek ve birde cennete bir girip cikmasiyla biz dunyada hic sikinti cekmemisiz diyecek yani Allah memnun edicek bu fakirlige razi olucak bide yani herkesin zenginlikte imtihan olmasi beklenemez ona gore guzellik karakter boy pos gibi bircok guzel seyde var ama her insana guzel bir yetenek verilmistir yeterki onu bulsun ve gelistirsin ve bide Allah yalnizca kalblere bakar

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Peki zenginin imtihani kolaymi saniyorsun? Zekatini tam verecek. Zina yapmayacak. Icki icmeyecek. Bunlara bulasmamasi kolaymi saniyorsunuz? Oyle yok zengin diye cennete? Bu kafayla dusunme. Herkesin cennnette mertebesi olacak.

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Bildigim Cennete gitmenin sarti iman zaten Zengin cennete gidecek diye bir anlam cikarma ordan orda fakirlere haksizlik yapilmadigini anlatmaya calistim bilgileri eksik veya hatali vermissek affola

      Yorumla
    • İsimsiz_T
      İsimsiz_T
      +1 yıl

      sen daha olayı hiç anlamamışsın ALLAH bağışlayıcı olduğunu göstermek için kul hakkı dışında her türlü günahı affederim diyor ve kur-an'da bağışlayıcılığından bahsediyor. Bu kadar bağışlayıcı olmasına rağmen biz cehenneme gitmeyi garantiliyorsak sorun bizde kendi sorunlarını yükleyecek başka bir şey arama

      Yorumla
    • ufuk19
      ufuk19
      +1 yıl

      Allah o kadar günahı uydurmasaydı o zaman

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Cennet ucuz degil cenennemde luzumsuz degil Risaleyi Nur kulliyati

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Risaleyi Nurdan kastim gercegidir sadelestirlmemisi yani yazdiklarimda kusur varsa bendendir en dogrusunu Allah bilir

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Aciklama: hatalar Bendendir derken hatalar benden dolayi olmustur demek istiyorum yoksa hersey Allahtandir

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      paylasımlarım bildiğim kadardır daha dogru ve kapsamlı bilgiler için saglam kaynaklardan arastırın

      Yorumla
    • kasif123
      kasif123
      +1 yıl

      Benim yuzumden kimse dinde yanlis bir kaniya fikre kapilmasini istemem uslubumuzda ve goruslerimizde kusurlari hos gorurseniz sevinirim

      Yorumla
  • mustafaam
    mustafaam Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl
    Diğer konusunda 314 cevap paylaştı.

    Adamin dibisin la helal sana

    1
    1 Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Eyvallah pasam her zaman burdayiz

      Yorumla
  • mert4199
    mert4199 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    keşke bunu soru değilde yazı olarak yazsaydın ozaman kendinin daha iyi ifade edebilirdin

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Boşver kardeş bunlara laf anlatamazsin. Çünkü sanki herşeyi sadece onlar araştırıyor biliyor.

    0
    1 Yorumla
    • busesezgin
      busesezgin
      +1 yıl

      Araştıran ve zeki mantıklı insan bunlara inanmaz sen hala kaderin kazanin ve allahn her seyi bilme sifatinin bnlarla olan celiskisini kavrayamamissin muhtemelen sacma sapan orneklrle konuyu dagttilar. Lutfen kardes az dusunun ya lütfen

      Yorumla
  • kizlarosuruyor666
    kizlarosuruyor666 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    +1 yıl

    allah yok din yalan muhammed de en büyük yalancıdır

    0
    0 Yorumla
  • havalimanı
    havalimanı Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    cahille tartışma önce seni kendi seviyesine çeker sonra o seviyedeki tecrübesiyle seni yener

    0
    0 Yorumla
  • Snow_Girl
    Snow_Girl Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 35%
    +1 yıl

    Guzel bir paylasim

    1
    1 Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Bayagi eskidi ama olsun gorupde faydalandiysan ne mutlu bize :)

      Yorumla
  • burakjr
    burakjr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Yazını okudum, hala allah yok diyorum. Teşekkürler.

    4
    1 Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Normaldir. Sabit gorus tabiki yoruldum anlatmaktan

      Yorumla
  • portakalçiçeği
    portakalçiçeği Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Allah'a inanıyorum bu yüzden detay okumadım hocam.

    3
    2 Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Gonulden bagli mukammel kardesim allah senden razi olsun ozaman

      Yorumla
    • portakalçiçeği
      portakalçiçeği
      +1 yıl

      Amin ecmain.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    inanan inansın inanmayan inanmasın sıkıldık senden ya... hergün bu tarz başlıklar açıyorsun. senin içinde bir şüphe varki bu kadar üstüne gidiyorsun konunun

    2
    1 Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Kardes bende diger gereksiz sorulardan sikildim. Cinsellik cok onemli dimi ! Bende sizin gibilerden tiksiniyorum. Basliga girme ozaman

      Yorumla
  • seydua
    seydua Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Boş işlerle uğraşmayın

    0
    1 Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Bos is degil bu kardes

      Yorumla
  • hesapsız-2
    hesapsız-2 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    siteye yeni üye olmuş. belli...

    0
    4 Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Yeni mi? Kardes. Siteye yeni uye ilmus olabilirim senin gozunde ama allah icin ugras vermeye her irtamda varim. Sen eski uyesinde ne ise yararsin?

      Yorumla
    • hesapsız-2
      hesapsız-2
      +1 yıl

      ben de ilk üye olduğum zamanlar böyle çabalardaydım şekerim! sen çok işe yararsan haber ver kutlayalım bunu!!

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Boyle cabalar diyerek kucumsuyorsen allah osminin anilmasini yani? Ben sitede cabada degilim ben heryerde cabadayim her ortamda ! Bakiyorumda sitenin pornografik yapisina ayak uydurmussun? Allah ismini anmaya cabalamk diyip artik onuda yapmamak? Ne acizliktir ki bu allah hepimizi affeylesin kardesim.

      Yorumla
    • hesapsız-2
      hesapsız-2
      +1 yıl

      evet yaşarken böyle oldum!

      Yorumla
  • vlkngdr
    vlkngdr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    İnanmayanlarin cani cehenneme

    1
    0 Yorumla
  • hpolat2101
    hpolat2101 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    çok teşekkür ederim sana bu sorun için..

    0
    0 Yorumla
  • SanalKatliam
    SanalKatliam Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Kalpleri mühürlü anlatamazsın hele ki burdan D:

    0
    7 Yorumla
    • busesezgin
      busesezgin
      +1 yıl

      Kalplerimiz mühürlü yse neyin pesindesnz :D

      Yorumla
    • SanalKatliam
      SanalKatliam
      +1 yıl

      buraya bu soruyu açarak en büyük yanlışı yapmışsın kardeşim, bunlar değil iman ahlaktan yoksunlar abazadan ne imanı bekliyosun? Zıtlaşarak bir yere varamazsın biz bunu küçükken yapıyorduk, kalpleri mühürlü olana istersen 10 yıl anlat yine anlamaz ve hissedemez, nezaketinden ve iyi yürekliliğinden Alla rağzı olsun...

      Yorumla
    • seydua
      seydua
      +1 yıl

      Kalbi mühürlü olan insan, insanlık düşmanı bir varlıktır. Her seye zararı dokunur. Dinsiz diye kafa keser. Çaldı diye bilek keser. Oruç tutmadı diye sopa atar. Yani aslında ateistlerle boşuna uğraşıyorsunuz. Asıl zararlı olan bir inanca sahip olduğunu soyleyen samimiyetsiz kimseler...

      Yorumla
    • seydua
      seydua
      +1 yıl

      Abazaliktan bahsetmiş yukarıdaki şahıs! Cennette bilmem kaç huri için katliam yapanlar da bir inanca sahip olanlar. Dokuz yasindaki cocuklara nikah basanlar da muslumanlar, kadını sünnet edenler, akli fikri abazaliga calisanlar da öyle... ama hayir! Sizin kalbiniz sonuna kadar açık, otekiler mühürlü!

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      @seydua ne bos konusmussun ya. Sen muslumanlarin gunahkar olanlariyla neden kiyasliyorsun ki? Muslumanlik onlarin yaptigi degil. Islam mukemmel bir dindir. Sen gunahkar muslumani gosteriyorsunda onlarin yaotiklarina biz muslumanlik mi dedik? Bizene onlardan?

      Yorumla
    • seydua
      seydua
      +1 yıl

      Arkadaş sen hiç kuran okudun mu?

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Ezbere biliyorum Allahin izniyle

      Yorumla
  • buhranlıı
    buhranlıı Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl
    Diğer konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Çoğu marjinallik uğruna kendini satmışlar

    0
    0 Yorumla
  • GoudeLuck
    GoudeLuck Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Yokluk ispat istemez varlık ispat ister.

    2
    6 Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Sebepler realitenin gerekcesidir. Milyon sebep var. Gerisi hikaye. Yoruldum. Herkese cevap yazamiyorum mesajlarimda doldu. Ozelden ulasanlara vaktim oldukca cevap verecegim

      Yorumla
    • GoudeLuck
      GoudeLuck
      +1 yıl

      Kaset takılmış arkadaşta hep aynı şeyi tekrarlıyor. Ben yokluğunu kanıtlamam çünkü yokluk yokluktut. Sen varlığını kanıtla da görelim.

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Kardes cevabini aldigin seyi sorgulama. Replaya basarsan ayni sarki calar

      Yorumla
    • GoudeLuck
      GoudeLuck
      +1 yıl

      Cevaplayamayacağın sorunun altına girme

      Yorumla
    • Sapientiaestpotentia
      Sapientiaestpotentia
      +1 yıl

      bu sözü sen mi uydurdun. Komikmiş harbiden. Var evet canlılar bir anda oluştu. Sende ispatla hadi evrimleşti de demeden öncede bana yarısı balina yarısı ayı bir ara geçiş formu bul muhabbetin boşa gitmesin.

      Yorumla
    • GoudeLuck
      GoudeLuck
      +1 yıl

      Bir anda oluşmadı her şey bir oluşum süreciyle gelişti. Yoksa bir insandan geldiğimize mi inanıyorsun? Adem havva çiftleşti diyelim sonra nasıl çoğaldılar kardeşler mi ilişkiye girdi? Tanrı varsa somut kanıt göster hadi laf salatasını bırak.

      Yorumla
  • Ali-Yazıcı
    Ali-Yazıcı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    At gözlüğü takan ateist arkadaşlara selamlar.

    0
    0 Yorumla
  • cenktheist34
    cenktheist34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 39
    +1 yıl

    Allah razi olsun canım benim

    0
    0 Yorumla
  • busesezgin
    busesezgin Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Sen bakıp buldun da mi var diyorsun?

    3
    29 Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Sebepler realitenin gerekcesidir. Mutlaka her sanatin bir sanatkari vardir. Malesef link koyamiyorum detayli bir sanat sanatkat meselasi gosterirdim sizlere

      Yorumla
    • busesezgin
      busesezgin
      +1 yıl

      Sanat da sanaatkar da bilinir ama sen sanat var diyosun ortada sanaatkar yok :D

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Sen aklini gostersene en basit cevabi vereyim sana. Aklin yok diyebilirmiyiz sana ozaman? Diyemeyiz tabiki.. assagida bir arkadas daha boyle dedi ve entegre cevabini verdim oku derim

      Yorumla
    • busesezgin
      busesezgin
      +1 yıl

      Aklim var bunu da kanitlarim sen simdi akla da ruh gözüyle baktign icin dogal olarak bu sana mantıklı gelmicek. o yuzden de bence bu tarz sacma orneklerden vazgec herkes ayni ornekleri veriyor. O değil de bana kimsnn cevap veremedgi bir soru var allah her seyi biliyorsa neden sınav yapıyor?

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Buse sezgin bunun cevabi cok acik ortada sana cevaplayacagim !

      Yorumla
    • busesezgin
      busesezgin
      +1 yıl

      Cevapla bakalim bekliyorum

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Bana mesaj atmalisin bir video var ve izle aklinda suphe kalmayacak :)

      Yorumla
    • busesezgin
      busesezgin
      +1 yıl

      Video basligini yaz burdan teldeyim acmayabilir

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Kisada bir cevap vereyim. Senin ogretmenin seni bir sinava sokmadan. Sen zaten tembelsin hayatta gecemezsin sifir yazdim sana derse olay cikar dimi? Iste bu yuzden..

      Misal ben bir ogretmenim. Seninde bu derste 1 yildir hic birsey bilmedini anladim. Sonra seni sinava soktum. Ve elimdeki bos kagida sifir yazdim. Sen sinavdan ciktin bir baktim gercekten sifir :) ben bunu senin tembel oldugunu bildigim yazdim. Sen bana diyebilirmisin sen sifir yazdin diye ben sifir aldim? Diyemezsin seni sinava soktum ve gorduk ki sifir :)

      Yorumla
    • busesezgin
      busesezgin
      +1 yıl

      Peki o sinavdan geçseydim ya da sifirdan farkli bir not alsaydim bile bu senin yanildigini göstermez miydi yani senin tahmin etmen bildigin anlamina gelmez. Tanrinin olasiliklarla tahminlerle hareket ettigine çıkılır burdan. Yani biseyi bilmekle tahmin etmek farklıdır. Tanri biliyor ve ahirette bize kanitlamak icin mi dunyaya gonderdi?

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Son dedigin dogru allah biliyor ve neden sinava sokmadin belkide yuksek alicaktim demememiz icin sinava sokulduk.

      Ben bir matematik ogretmeniysem o sinifta kimin sifir alacagini bilirim. Cunku benim matematik bilgim var.
      Biz bir insandan bahsetmiyorum sonsuz ilim bilim sahibinden bahsediyoruz. O nasil olurda bilmesinki.
      Onu gectim o bildi ve yazdigi icin biz oyle yasamiyoruz.
      O bizim boyle yasayacagimizi bildigi icin yazdi.

      Video icin.. mehmet yildiz- allah cennete cehenneme gidecegimizi biliyorsa bizi neden yaratti yaz ve youtube izle ve gor.

      Yorumla
    • busesezgin
      busesezgin
      +1 yıl

      Bak dostum sen kimin sıfır alicagini bilirim demsisinsen bilemezsin sadece tahmin eedersin o kadar. Tanrinin bilmesi cok farklıdır tanri olasılık hesabi yapmaz sen cocugun genel durumuna bakip olasılık hesabi yaparsn o cocuk senn duusndgnden farkli not alabilir sen 0 alcak dersin o 1 alır bu bile senin olasılıgini gecersz kılar ama tanri net bilir ve bu degismez fark burda. yani bu ornek yanls bir ornek.

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Guzel kardesim sen videoyu sonuna kadar izle ve oradaki mantigi kavra. Gerisi bos. Benim bilgimde bir yere kadar. Abimizi dinle bence

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Bende onu diyorum. Ben matematik ilmimle o cocugun ne alacwgini bilirim. Tahminen az cok. Ama allah sonsuz ilim sahibi diyorum iyi anla konuyu o nasil bilmesin diyorum. Ornek dopdolu. Anlamazsan kader konusunu hic bir zaman kavrayamazsin

      Yorumla
    • busesezgin
      busesezgin
      +1 yıl

      Tamam kardesim izlicem teşekkür ederim

      Yorumla
    • busesezgin
      busesezgin
      +1 yıl

      Iste zaten sorun da bu biliyorsa biz onun bilmedigi bisey yapmıyoruz. Yapmicaz da dolaysiyla sinavin sonucunu biliyor bu da sınav olmaktan cikar bilineni yaşamak olur.

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Videoyu izle ve tekrar ulas bana lutfen..

      Biliyor ve sinav ediyor. Cunki senin iraden var. Ayni bu dunyadaki insan haklarin gibi. Sana ufakda olsa bir irade koymus. Ne yapacagini biliyor diye sinav yapmadan seni beni cehenneme atsaydi. Hak ararsin iraden var cunku. Allahim ben butun namazlarimi kilardim beni neden ariyorsun cehenneme derdin. Bunu dememen icin sinavdayiz.

      Kim kabul eder sinava girmeden sifir almayi..

      Kaderi hep allah yazdigi gibi yasiyoruz sanar insan.

      Allah hiz bir insana icki ic namaz kilma yazar mi? Demekki allah yazdigi icin yasamiyoruz. Bizim boyle yapacagimizi bildi ve yazdi. Yazilani defil istedigimizi yasiyoruz unutma. Cuzzi irade sahibisin.
      gunahlarmizi bile meleklere yazdiriyor nekadar sukretsek az kalir.

      Yorumla
    • busesezgin
      busesezgin
      +1 yıl

      Bak evet haklısın ama tanri zaten hepsini biliyor sadece biz bilmiyoruz bizim bilmiyor olusumuz mu sinav oldugumuzu gösteriyor sınavı yapan sinav sonucunu net biliyorsa bu sinav olmaz ki sonu net olan sey sinava giren bilmiyor diye sinav olmaz sadece kandirmak olur sence bu mantıklı olan degil mi

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Buse. Guzel kardesim hala videoyu izlememissin :)

      Yorumla
    • Sapientiaestpotentia
      Sapientiaestpotentia
      +1 yıl

      arayıpta bulamadın diye mi yok sanıyorsun?

      Yorumla
    • dumencihaydar
      dumencihaydar
      +1 yıl

      Videoda video bilgi yetersizliği ile ıspat etmeye çalıştığın bir yratıcı ve sen video izle diyorsun kıza. En basit örneğinde akıl olmuş daha mantıklı bir cevap vermelisin.

      Mesela radyoda bir müzik duydun çokta hoşuna gitti. Hiçte adını duymadığın bir sanatçı şarkı sözlerinden googleda araştırıp buldun ve müziği yapanıda öğrenmiş oldun. Şimdi diyeceksinki bunun neresi örnek :) müziği gözlerinlemi yoksa kulağınlamı gördün? Merak edip araştırdın ve bir sanatçıya ulaştın hayranı oldun? :) oda ne bir çiçek kokuyor ama gözünle görmüyorsun ama bir çiçek olduğuna eminsin kokusu geliyor burnuna :) yani demek istediğim şey görünmeyen bir hissiyata yok demek hayatımızı anlamaızlaştırır. Müziği görmüyorum ama duyabiliyorum? aldıpımız nefesi göremiyoruz yok demek aptallık olurdu ama hissedebiliyoruz öyle değil mi? :) ya uzatmayayım ama böyle bir çok örnek var demem oki herşeyi gözümüzle görmeden inanmaya çalışmak akıl karı değildir aha akılda görünmüyorsu he tamam bunu söylemişler :)))

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Salak cocuk. Videoda kader konusu var allahin varligi ispati yok yorumlari okumadan konusma yahu

      Yorumla
    • busesezgin
      busesezgin
      +1 yıl

      Kardeşim verdigin ornekleri okudum sen bana 5 duyu organinin biriyle algilananan ornekler vermissin gormek gerekmez evet ama verdgn ornekleri duyarak koklayarak bilirsin ama sen allahi bic bir duyu organinla bilemezsn bu ornekler biseyi kanitlamiyor ya da buna delil değil Teşekkürler

      Yorumla
    • busesezgin
      busesezgin
      +1 yıl

      Videoyu izledim ve sordugum. sorunun cevabi eger buysa dhaa dogrusu zaten ilk dedikleriyle son dedikleri tam bir çelişki. Eger buna sen kesin tanim diyorsan ben inanmamakta hakliyim

      Yorumla
    • teq_bhen
      teq_bhen
      +1 yıl

      Yorumlardan anladigima gore darwin teorisine inaniyosun dogrumuyum?

      Yorumla
    • busesezgin
      busesezgin
      +1 yıl

      Darwinin evrim adi altinda topladigi ve su ana kadar kanitlarla desteklenmis bir cok bilgi eklenms tum bilimleri icinde barindiran bir gerceklige evet.

      Yorumla
    • busesezgin
      busesezgin
      +1 yıl

      Su an icin oyle ama biz hic biseye köru korune bağlanmıyorz yanls anlasilmasn

      Yorumla
    • ömerhayyam34
      ömerhayyam34
      +1 yıl

      Buse hiç uğraşma buna ne desen boş.

      Yorumla
    • busesezgin
      busesezgin
      +1 yıl

      Haklsin kardeşim belki merak edip arastırir diye yazdim işte

      Yorumla
  • AnlsCnr
    AnlsCnr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 49%
    +1 yıl

    İnsanların düşüncelerini yargılamak sana düşmez.

    2
    4 Yorumla
    • googlehaniim
      googlehaniim
      +1 yıl

      Görevde şu an o. Cihad yapıyor. Hemde hakaret ederek. :)

      Yorumla
    • AnlsCnr
      AnlsCnr
      +1 yıl

      Kendini tatmin ediyordur heralde ya da öyle zannediyor :)

      Yorumla
    • hamra42
      hamra42
      +1 yıl

      Insanlarin düsüncelerini yargilamakla alakasi yok bunun kardesim , islami tanitiyor acikliyor , evet googlehanim öyle nefsinle cihad ediyor sizinle cihad ediyor bundanda güzel birsey yok :)) hakaret nedir bilmiyorsunuz sanirim :)) islami güzel yaymak anlatmak istiyen bir insan hakaret etmez bacim

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      @hamra42 ağzına yureğine sağlık allah senden razı olsun kardeşim

      Yorumla
  • emre000000
    emre000000 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42
    +1 yıl

    Komik bir yazi olmus :d :d

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Cok yakisiksiz drumlar

    0
    4 Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Ne gibi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Basligi okuyup yorum yazdm :D

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Ahaha. O direk ilgi cekme amacliydi. Icerigi okuyup birdaha yazarmisin :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Useniyorum :D

      Yorumla
  • KevinLo
    KevinLo Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    allah var bakın

    0
    0 Yorumla
  • Normalİnsan1
    Normalİnsan1 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Kuranda bir sürü hata var

    0
    0 Yorumla
  • SonerÇelik
    SonerÇelik Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Helal olsun

    0
    1 Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Allah razi olsun

      Yorumla
  • Nlay_Boz
    Nlay_Boz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Halen inanmıyorum ^^

    4
    4 Yorumla
    • kartalll1903
      kartalll1903
      +1 yıl

      herkese nasip olmaz tabi

      Yorumla
    • busesezgin
      busesezgin
      +1 yıl

      Evet senin allahn onceden belirlems siz secilmis kisilersnz :D

      Yorumla
    • OğuzhanEfendi
      OğuzhanEfendi
      +1 yıl

      buse şu an ne kadar saçma konuştuğunu bilmiyorsun bile. Kesinlikle doğruyu söyleyeceğim. Ateist bir ailede doğdum büyüdüm ve 15 yaşında geldiğimde Tanrı kavramını araştırmaya başladım ve hristiyanlık yahudilik budistlik vb. şeyleri araştırdım en mantıklı olarak islam dinini buldum ve ateist olmanın saçmalığını gördüm eğer okursan öğreneceksin örneğin incilde kuranın geleceğini yani son bir peygamber olucağını onunda arabistanda olacağını söylemiştir yani binlerce yıl önce bunu bilmesi beni etkiledi ve zaten allahın şuana kadar gösterdiği mucizeleri gördüm bu beni müslüman yapmaya yettirdi yani demek istediğim direk bir fen bilimini okuyup ateist olmaya karar verme

      Yorumla
    • Dişli
      Dişli
      +1 yıl

      Busesezgin Oğuzhan Efendi'nin yorumuna bir karşı yorumun yok mu senin cahilliğine iyi gülüyordumda bir cevap yaz bee :D

      Yorumla
  • İzmirlyy
    İzmirlyy Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Herkes müslüman olmak zorunda değil

    2
    2 Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Gonlum isterki herkes olsun. Ama kafasi takilan olursa dogrunun islam oldugunu sonuna dek anlatirim..

      Yorumla
    • Gathom
      Gathom
      +1 yıl

      "Cennette dolacaktır, Cehennemde!!!" ayetini unutma abi...

      Yorumla
  • merengues
    merengues Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Ilk okul terk

    2
    4 Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Allaha sukur aklima bir ateisten fazla guvenirim :)

      Yorumla
    • merengues
      merengues
      +1 yıl

      O zaman kullanmayi tercih etmiyorsuz.:)))

      Yorumla
    • SurrealistAdam
      SurrealistAdam
      +1 yıl

      Hahahahhahaha gayet net bir cevap hocam elinize sağlık @merengues

      Yorumla
    • merengues
      merengues
      +1 yıl

      @SurrealistAdam :)) beynini aldırmis bu mubarek1. Adam diyor ki yıldızların arkasına baktiniz mi yok diyorsunuz ki peki adama sorarlar sen baktin da gördün mu ki var diyorsun. Hz muhammed sav bile görmemiş sen ne konuşuyorsun değişik. Dinimizi bilmez gelir burada öter. Ot herif dini ogrenmek istiyorsan uzaklara gitme abinin lise dönemine ait kitaplari duruyorsa ac orda kimya kitabindan periyodik cetvele bak. Gerci senin kafan basmaz orda ki sayilari gorunce ama sen al onu eline ben sana anlatirim en basit haliyle dinimizi... AMA BEYNIN YETMEDIGI YERDE HEMEN MILLETE ATAIST DEME. Beynini andıranadam1

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sen Allah mısın?

    6
    45 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ölmeme sen mi karar veriyorsun? Şirkin ortasına koydugunun farkındasin degil mi?

      Yorumla
    • fbfbffb
      fbfbffb
      +1 yıl

      Çok yaşa kız.

      Yorumla
    • yalnızpapatyaa
      yalnızpapatyaa
      +1 yıl

      Tövbe Haşa! O Allah değil de , Sen Şeytanın Oyuncagı Oldugun düpe düz belli.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Üçüncü kişiye ne düştüğünü söyleyip seni burdan uzaklaştırayım mı yoksa seni insan yerine koyup tartışayım mı? @ yalnızpapatyaa

      Yorumla
    • yalnızpapatyaa
      yalnızpapatyaa
      +1 yıl

      Bütün Müslümanlar birdir. Yeterli mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Siz kimsiniz ya siz nesiniz? Dünyanın merkezinde siz mi varsınız? Herkes sizin inandığınız seye inanan zorunda mı? Şimdi diyeceksiniz ki müslüman olmayanlar şöyle olacak. Ulan hıristiyanlara göre de yahudilere göre de onların dini önemli. Ama çıkıp kimin neye inanacagini sorguluyorlar mı. Adam şeytana tapar inege tapar ota boka yapar bundan size ne? Size ne ya size ne bunu bir açıklayın sizi etkileyen kısmı ne? Sen inaniyorsun ben sana uymak zorunda miyim sen kimsin ya sen kimsin? Sen kim oluyorsun burada inanç sorguluyorsun? Bunları Tanrı ya da peygamber yapar siz değil. Söyleyince tövbe haşa. Siz kendi inancinizdan sorumlusunuz senin tek görevin kendi inancın tamam mi bitti gitti. Diğer insanların inancına parmak sokmak için o insanı yaratan kişi olmak lazım tekrar soruyorum sana sen Allah mısın ha? Allah mısın sen kimsin ya sanane sanane sanane anlamak mi istemiyorsunuz siz kimseye inancımızı dayatamazsiniz kimse sizinle aynı olmak zorunda değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kendine göre öyle bana göre sen etkisiz eleman bile değilsin benim yorumum olduğu için senin kuralların burada geçerli olmuyor yani sen kendisini birşey düşen üçüncü kisisin :) ayrıca bana bir olduğunuzu söyleme çünkü siz burada sinsanlarin inançlarına burnunuzu sokar iken çoğunuz orta doğuda katlediliyor ve hiçbirşey yapamıyorsunuz canım

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Hayir benim gorevim islami yaymak ve davet etmek cahil hanim yanlis bildin !

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Öyle bir görev yok canım sen kimseyi zorlayamazsinkimseyi elestiremezsin kimsenin adına karar veremezsin yaptığın sirk koşmak peyhambercilik oynamak. Benimle konuşurken kullandığın sifatlara dikkat et ben senin bildiğin insanlara benzemem. Ben inanmıyorum diyelim ki zaten artık Türkiye de ateist sayısı artıyor bir sonraki gorevin ne? Kafamızı mi kesersin yoksa

      Yorumla
    • yalnızpapatyaa
      yalnızpapatyaa
      +1 yıl

      Beyin Kaybı Geçiriyorsun Heralde? Ben Sana illa Allaha İnanmı Dedim? Zorla Allaha İnandırmaya mı çalıstım? bu Soruya Cevap At dıye senı mı zorladım Buraya Gelip Saçma Sapan Yorum atan Sensin Biz Sadece Davet ederiz Gelmezsen Sen bilirsin Zorlamıyoruz Bu kadarda Çıldırmana Gerek yok Olgun Ol bıraz Düşünerek Konus Kendi Kendine Konusup Kendi Kendini Sinirlendiriyorsun :D

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Peygamber a. s emretmistir dini yaymamizi. Oyun degil. Ve sen bir oyuncak olmussun. Insaallah hz. mehdi a. s gorursun. Lafa nasil kesilir ozaman anlarsin. Baska lafim yok sana

      Yorumla
    • yalnızpapatyaa
      yalnızpapatyaa
      +1 yıl

      Ateistler Üstün Zekalarıyla Yorum Yapmasalar Biz Bırsey Demeyecegız :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kızım sen ne kadar yüzsüzsün be insanda biraz gurur olur. Sana diyorum ki üçüncüye birşey düşüyor. Hala burada ötüyorsun. Bana din ogretmeden önce karakterinle oynas biraz gururlu ol değil git burdan defol bu kadar diyorum. Başka bir görüşe saçma diyip sonra biz şöyle mi dedik böyle mi dedik diyorsunuz. O zaman bende diyorum müslümanlık saçma. Sen ne dersin şimdi bana?

      Yorumla
    • HαyaLimsiN
      HαyaLimsiN
      +1 yıl

      Müslümanlık Saçmaaa Diyen arkadaşımmm Hangi dine tapıyosan tap neye inaniyosan İnan Mezarın altında Ne yapcaksınız Çok merak ediyorumm Sadeceee

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sana gelince soran. Diyorsun ya efendimiz emretmistir. Evet sana göre ve diğer müslümanlara göre öyle çünkü bu sizin doğrunuz dünyada sadece müslümanlar yok sen sadece kendi inandığın inancın kurallarıyla insanlara yaklasamazsin ben ateist isem sana emredilen birşey benim umrumda olmaz lakin sen bana karisamazsin bu insan haklarına girer ve evrenseldir. Kendi doğrularını kendi içinde yasa anladın mi? Bak ben müslüman biri olarak konuşuyorum yeryüzünde sizin kadar saygısız insanlar yok zorla din öğreticeksiniz adama. Ulan bir inanç anca bu kadar şiddete cevilir. Asmaktan kesmekten başka ne biliyorsunuz siz?

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      @yalnızpapatya allah senden razi olsun bana ulas ozelden acil sen benimlesin artik yoldas olarak aliyorum seni. Ayni zamanda 3 -5 kardesimiz daha var onlarida kacirmam :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Müslümanlık saçma demedim ben müslümanlık saçma dersem ne dersin dedim iyi oku ondan sonra saldır senin de hakkından gelirim. @HayaLimsiN soruyu açan ve insanlara saygısızlık yapan sizsiniz elbette gelip yorum yapacaklar soruyu açan ateistler değil savunmaya siz geçemezsiniz o yüzden. Ayrıca kullandığın teknolojilerin hatta bana burada bu cümleleri yazabilmeni sağlayan araçların bile ateistlerin buluşları olduklarını düşündükten sonra ateistlerin zekasını sorgula. Zira zeka sorgulayacak en son toplumuz papatya hanım

      Yorumla
    • yalnızpapatyaa
      yalnızpapatyaa
      +1 yıl

      Üçüncü Kişi ne yer dıye sorarken bilmiyorsunkı sen yüzsüzleşiyor gurursuzlasıyor ve acizleşiyorsun haberın yok.. Ayrıca En son Sordugun Soruyada Ben Seni Uyardım ve senı davet ettim Ondan Sonrası Beni İlgilendırmıyor Banane derim.. Ama sakin Ol Bence Kendı Kendını yiyiyorsun :D Kabullenemıyorsun Ama Bence Artık Uyan derım :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neden üçüncü kişiye ne düştüğünü belirttiğim için mi? :D herkesin anladığı dilden konuşuyorum siz daha kalitelisini haketmiyorsunuz çünkü. Sen beni uyaramazsin ben zaten müslümanım ben sadece insanların inançlarına karışilmamasini savunuyorum sen hiçbirşey değilsin beni uyaracak :D ben kendimi yemiyorum ama sen verecek başka cevap bulamiyorsun ve bozuntuya vermemek için sürekli bu ibareyi kullanıyorsun ":D" kabullenemedigim şey nedir saygısız ve şiddet eğilimli olmanız mi?

      Yorumla
    • yalnızpapatyaa
      yalnızpapatyaa
      +1 yıl

      Daha yeni Müslüman saçma diyordun Şimdi de müslümanım diyorsun Bu terslıkte bır iş var :D Bozuntuya vermemk ıcın değil Şuanki Haline Gülüyorum sadece :D Ayrıca Ben İNSANIM Haklısın Ben Kımımkı Senı uyarıcam Hayvanlar İnsanların Dilinden Anlamadıgını Unutmusum :) ve Haline Gülüyorum İnadına da Gülücem :D:DD:D::DD:DD:D:D:D:D:D:D:D::D:D:DD:D:D:D:DD:D:D:D::DD::D::D:D:::D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Madem ki inançlara saçma duyup sonra biz birşey demiyoruz oluyor bende diyorum müslümanlık saçma sen ne dersin buna? Bu cümlede empati yap deniyor aslında ama anlamani anlayabiliyorum. Ek olarak belirteyim zaten tebligat eline ulaşacaktır ama hayvanlar insanların dilinden anlamıyor cümlesinden dolayı hakaret davasını çok büyük bir zevkle açıyorum.

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Dava mi aciyorsun. Korkma papatya. Biz asil davayi kazanmisiz dava acsa ne olacak :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aynen nasılsa bütün müslümanlar bir tazminatı beraber ödersiniz

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Sen boyle bir davayi kazanabilecek misin :D komik seni bebe kandirirsin anca. :D ayrica gizli kullanicisin. Fotograf ve isim yok insan oldugunu kanitlayacak bir durumda yok. Hukukla benimle ugrasma :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gizli kullanıcı olmam insan olmadigim ya da dava acamayacagim anlamına gelmiyor. Hukukla seninle uğraşmıyorum zaten arkadaşı dava edeceğim. Ben dava acsamda acmasamda avukatlarına aylık maaş ödemek durumundayım ben bu iş için özel avukat tutup mahkemelerde surunmeyecegim sadece sabah odama geçmeden bir adim fazla yürüyüp avukatima durumu bildireceğim bu kadar basit

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Ben bir adim bile yurumeyecegim gizli kullanici bir telefon edecegim bu sabah :) ve o kardesime oyle birsey olurda zarf gelirse oda tenezzul edip mahkemeye gitmeyecek bile. Para konusur diyorsan oldukca fazla bende merak etme :)))

      Yorumla
    • yalnızpapatyaa
      yalnızpapatyaa
      +1 yıl

      Aç Davayı Aç :) Bu Hakaret değil Hayvanlar İnsanları anlamıyor Bu gerçek birşey :) :D

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Insan oldugunu kanitlayamayacagi bir sanal alem :) komik bu ya :D twitede dava ac oda insanmisin diye soruyor bazen :D ben bu sanal ortamda ne mahkemeler girdum biliyon mi sen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hodri meydan elinden ne geliyorsa, demirden korksam trene binmem yazışmalar incelendiği vakit benim bir hatam görülürse senin dava acmana gerek kalmadan benim davam düşer ve ben tazminat öderim kendimden emin olmasam bu ise girmem o yüzden dilediğin kadar avukatla görüsebilirsin hiç sorun değil. Hayvanın kelimesinin hakaret olup olmadığına da karar verirler merak etmeyin :)

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Insan oldugunu kimse kanitlayamaz burada. Felsefecilere sor :Ddd ayrica sana hayvan demedi o sahis gizli bayan ac davani bende senin komikliginin nekadar yuksek oldugunu dusunuyordum gercekten cok komikmissin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya bak daha fazla cevap vermeyeceğim sana tek diyeceğim su erkek gibi lafının arkasinda dur eve kağıt geldiği zaman avukatlarını üstüme sal bu kadar diyorum sana ben sanal davalarla değil paramı geciktiren koca holdinglerke uğraştım beni sanal davalarla korkutamazsin. Son kez diyorum hakaret olup olmadığına karar verilecektir

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Mal varligim cok diyorsun? Kapisiriz ozaman kiminki daha cok. Kagit bana mi gelicek :D oyle bir ihtimale daha cok guluyorum. Benim param sendeki gibi hayali degil ama he haberin olsun.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Az önce o kıza kağıt gelirse şöyle olur diyordun ya haberin olur nasılsa. Yoo param çok demedim malvarlik yarisi da yapmıyorum ama koskoca bir iş makinesi markasını Türkiye temsiliginin İzmir bölge müdürlüğündeyim bölge müdürünün kızı olarak çöp avukatlarla çalışmıyoruz mal varlık değil ama avukat yaristirmis olacağız zaten dava açıldığında

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Son olarak, felseme soyut kavramlarla uğraşır bilim ile karıştırmissin sen olay cook farklı. İyi geceler efendim :)

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Pekiya istihbarat amirligindense karsi taraf hic dusundunmu benim soylecegim bir kisinin senin pesini birakmayacagini devlete bagli olma ihtimalini falan? :) dua etki dini butun biriyim ugrasmam. Ama sevdigim saydigim biriylede ugrastirmam. En kral avukati olsada bos gider. Ne davalar gordum ben. Yoksa gece bu saatde bile is makinasi dirmasinin adinida buldururdum yerinide mudurunude bulurlardi kizinida :) ama gercekten sevmiyorum boyle seyleri dinin gereklerini bilmiyorken bu konum ve parayla canlar yakildi. Ogrendim ve sulalemde kim varsa ogrettim o sebeple kimse artik ugrasmiyor canimiz yanmadikca elbettw. Sen bu olayi burada kapat bence benide yorma. Buyuklermide yorma :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bir telefon açmaktan yorulmazsin. Hodri meydan istediğin kişiyi sar peşime benim canım yanmaz dediğim gibi demirden korksam trene binmem :) adalet diye birşey var kimse kimseyi tehdit edemez bunu da bilesin. Hadi.

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Tehdit mi :D isim olmaz o senin isin gordugum kadariyla mudur kizi babanin guzel emeklerine yazik olmasin otur oturdugun yerde hadi iyi geceler gonder kagidi. Banada gonder bir kopyasini rica ediyorum. Arastirmaya alindin su saat itibariyle bilgin olsun iyi geceler.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hehe iyi geceler :)

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Cok fena biryerden dava yiyeceksin ve sordum kesinlikle haksizsin :) yani benden once sana kagit gelicek. Tek istedigim bir mesajdi ve onuda attin yerin bulundu :) basit seni. Ama inanki kazansamda babanla konusacam sadece herhangi birsey yapmicam korkma. Sadece islama davet edecegim :) sohbet sadece

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Korktum

      Yorumla
    • yalnızpapatyaa
      yalnızpapatyaa
      +1 yıl

      @mubarek1 Ne oluyor biri özet gecsin :D

      Yorumla
    • busesezgin
      busesezgin
      +1 yıl

      Bir müslüm inanmayan birini muslumanlig la davet ediyor dierleri de bakalim toprağın altinda napcan diyor kız sen karisamazsn kimsenn inancina deyince de bu benim görevim :D

      Yorumla
    • busesezgin
      busesezgin
      +1 yıl

      Diyor :D

      Yorumla
    • oLdness07
      oLdness07
      +1 yıl

      Cevaplayan gizli kadar mantıklı ve akılcı konuşan müslüman görmemiştim, hakkini vermek lazım, tebrikler :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Teşekkür ederim :)

      Yorumla
  • Curcunaaaa
    Curcunaaaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    Okumaya usendim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Allah nasıl?
    Bir görüntüsü varmi?

    0
    14 Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Bak simdi bunu aslinda bir konu olarakda ele alacaktim ama sana cevap olarak yaziyim buraya.
      Bur pc kasasinda 2 tane entegre yanyana muhabbet ediyorlar diyelim. Bir digerine soruyor sen kac volt elektirikle calisiyorsun. 2.8 diyor
      sonra digeri soruyor. Sen kac voltla calisiyorsun 3 diyor.
      sonra diyorlar ki acaba bizi buraya koyan kim ve kac voltla calisiyor? Komik oluyor dimi
      insan oglu koydu ve elektrikle calismiyor.
      Bizim allahin cismini sormamizda bu derece komik

      Yorumla
    • eternalll
      eternalll
      +1 yıl

      Bir deprem aninda bir kazada ya da cok sevdigin birinin ölümünü gözünle gordugunde oyle bir zikredersinki Allah ismini sen bile sasirirsin. Aklini goster burdaki millete de inansinlar aklin olduguna. Yok gosteremezsen net bir sekilde akilsiz birisi olursun senin mantigina göre.

      Alt tarafi bir düğmenin bile bir ustası varken bir insanin ustasi nasil olamaz?

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Helal kardesim kisacasi. Her sanatin bir sanatkaei vardir!

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Musa için bu durum farklı ama değil mi

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Hz musa peygamber aleyhusselati vesselam efendimizden bahsediyorsun sanirim ama ne dedigini anlayamadim?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen anca senin gibi düşünenleri anlarsın kardeşim. .

      İnsanları dini inanışına göre yargılayanlari desteklersiniz...

      Ben başım sıkıştıginda allahtan bahsetmiyorum direk kfr ediyorum ona...@eternalll

      Musayi benim sana anlatmam yanlış olur

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Neyden bahsettigini dahi anlayamadim. Dislamiyorum ben herkesi islama davet ediyorum. Herkesi severim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Musa peygamber allahı gördümü?

      Bir kere yalan atma inanmayan insanları disliyorsunuz sonrada ben muslumanim diyorsunuz neyse bu beni bağlamaz , sorum yukarda

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Hz musa peygamber. A. s allahtan onu gormek istedigini dileyince. Allahu teala ona su karsindaki daga bak bir yansimam orda olacaktir dediginde. Peygamber bakiyor ve yansima geldigi an dag yerle bir oluyor. Allahin yuzunun tecellisi okadar cok ki. Rahmetinden yuzde 1 i dunyada 99 u ahirette olacaktir. Bu dunyadaki hic bir sey o guzelligi kaldlramaz ve zevkten keyiften parcalanir koca daglar.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tek bir açıdan düşünmeyi bıraktığında
      benim dediklerimi anlarsın da işte

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Seytan diyor ki kuran i bir insan yazmis olamaz mi?
      Hayir demelisin seytana. boyle bakamayiz olaya ben allahin yazdigina inaniyorm neden insan gozuyle bakayim
      seytan bu sefer dicekki ozaman ortadan bakalim
      Allah mi yazdi insan mi diyecek esit seviyede bak bakalim diyecek
      hayir diyeceksin seytana. Benim gorusum allahin yazdigi yonunde ortadanda bakamam.
      Gel diyeceksib allah yazmis olamaz mi boyle bakalim.
      Cunku allahin yazdigina inananin ustune bir tilsin olur ve esit gozle baktigi an iman kaybeder ve tilsim gider fikri ilimi gider.
      seytana allah yazmis olamaz mi dedigin an seytan gider. Cunku anlar ki kaybedecek !

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yazın tutarsız

      Yorumla
    • mubarek1
      mubarek1
      +1 yıl

      Anlayamazsin cunku dinden korkuyorsun. Guzel kardesim yukarida bir video var. Ve pesine birine bir video daha onerdim izle.

      Yorumla
    • Sapientiaestpotentia
      Sapientiaestpotentia
      +1 yıl

      Bana bir karadeliğin içindekileri anlatabilir misin. Çekim etkisi nasıl oluşuyor ve dibinde neler var. Bir yıldız içine çökmesiyle nasıl sonsuz bir boşluğa dönüşüyor. Var mı bir şekli ışığı bile yutan bir maddenin.

      Yorumla
  • awada
    awada Takip Et
    Xper 4 Yaş: 50
    +1 yıl

    Ispatla

    0
    1 Yorumla
    • Sapientiaestpotentia
      Sapientiaestpotentia
      +1 yıl

      Yokluğunu ispatla sen önce. Sen inancını yenmişsin banada göster bakalım bende bırakayım inancı. Somut kanıt istiyorum direk yok diyebileceğim.

      Yorumla
  • fbfbffb
    fbfbffb Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    YOK (!).

    0
    1 Yorumla
    • fbfbffb
      fbfbffb
      +1 yıl

      Beni eksileyenler yazık size.

      Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Diğer > Sorular > Allah yok mu diyorsun yoksa? Gel bakalim sen bir guzel kardesim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bana Allah'ın varligini kanitlayanilir misiniz? 26 cevap verildi
"Senin Allahın Yok" demek şirke girermi? 10 cevap verildi
Hic kimsen yoksa sana ALLAH YETMEZ Mİ? 7 cevap verildi
Allah'ın sopası yok ne demek sizce? 30 cevap verildi
Allah sanırım yok sence var mı? 12 cevap verildi
Allah diye bir şey yokmu? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Muska takmak gunumuzde çok mu sacma?
  • Eşimle /sevgilimle baş başa kaldığımızda... mutlaka yaparız🤣 ?
  • Şu an tatile gidecek olsan nereye giderdin?
  • Sizcede haklı değil miyim?
  • Göz yanmasını azaltmak için soğanı açık havada soymak gerçekten işe yarıyor mu?
  • İnternet konusunda en sık yaptığınız aktivite nedir?
  • İnsan kendini en çok hangi yaşta tanımaya başlıyor?
  • Zayıf yanınız nedir?
  • Gönül ferman dinler mi?
  • İğneden korkar mısın?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨