AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
66Cevap
Bence Allah var. Ne bilim her şey, bu düzen, bu ilişki bir yaratıcısı pek tabii olmalı. En büyük kanır Kuran.
Kuran, incil, tevrat hepsi zaten allahın varlığından bahsediyor. fakat dinlere inanmadığım için allahın olmaması beni korkutuyor
Çünkü sadece kurallar seni inançsızlığa itiyo. Kalben de var diyebiliyorsan bir şeyylerden başla, dua öğren ve oku.
arkadaşım gerçekten inanmak istiyorsan ve Allah ı öğrenmek istiyorsan risaleler var onlar çok yardımcı olur ve soru işaretlerini giderir. kısım kısımdır küçükten büyüğe doğru ilerler onlar. çok iyi anlatmışlar. Risalei Nur diye geçer kitaplar.
Ben ataktayken defansa koşmak
kıyamet kopunca müslüman olmak
düşünce tarzını beğendim
www.youtube.com/watch
1:58
düşünc e tarzım hıphop :)
Ya Kıyametin Dehşet Şiddetiyle Korkudan, Müslüman olmayı unutursan Ne Olacak?
en gaddar gamsız Firavun oluyosa herkes olur
Kuran oku ayetlerini incele kimin ne dedigine bakma kendin inanmak istedigin icin inan baskasi dedi diye degil.
Kuran okudum
Ee suphen ne peki
Kuran, incil, tevrat bunlar insan yazması kitaplar
Diger kitaplardan bir kaci degistirilmis ama sence son kitapta herseyi mantiken ve sorunsuz bir sekilde baskasi tarafindan yazilmasi bence cok mumkun degil
kuranın değiştirilmediğini nerden biliyorsun? ayrıca mantiken ve sorunsuz bir şekilde yazılmış demişsin peki kuranda düşünce ve idrak organı olarak beyin yerine kalbin geçtiğini biliyor musun? peki neden beyin yerine kalbin yazıldığını biliyor musun
Daha o kadarini bilmiyorum inancak kadar bilgim var
Kuranda ayetler birbirine bagli degismez kizin aklini karistirma
"İlim bir nokta idi cahiller onu çoğalttı." demiş Hz. Ali. Yıllar sonra bilimin big bang denen teoriyi doğrulaması yani noktadan patlama yaparak evrenin meydana gelmesi.
Görmek isteyen gorur ama her şey nasip işi.
uzuldum sana, inenmayip aykiri olmaktansa inanmak bile bir nebze umut degilmidir?
Ateist değilsin. Olsaydın minicik bile Allah yok derdin. Deisttin sen bence.
Allah'ı yaratan dinlerdir ve dinleri saçma bulup inanmadığım için allah ın olmaması beni korkutuyor
Dinden dönme nedeninin tutarsız olduğunu düşündüğün yerlerdir. Bana sor, açıklayayım, zaten kendin dönersin dine.
Yarın söz mesaj yoluyla soracağım ilgilendiğin için teşekkürler
Rica ederim.
en kuranı kerimi tam cumleleriyle cevirimiyle oku imana gelirsin Allaha inan çunku o var burdan. inanmayanlara soyluyorum mahserde gorusuruz
Diyelim ki inanmayan kişi senden daha iyi bir insan ve yüzlerce kişiye faydası dokunmuş bir insan mesela bilim adamlarını düşün, insanlığa büyük yararları dokunmuş kimseler olaraktan ( bilim adamlarının %80 i ateisttir ) yanmaları ve senin cennete gitmen adalet mi?
ben cennete gidicem demedim mahserde goruşuruz derken allahı görünce gorusuruz demek istedim
Sana birşey söylicem ama şaka değil inşallah görüşürüz :D ama adaletli bir yaratıcı karşısında
iyilik yapan ateistler zaten bu dünyada karsılıgını alıyor öbür dünyada sadece Allah'a sevimli olanlar onun rızasını alanlar cennete girecek velhasıl kelam dürüst ateistin dürüstlüğü boşa gitmiyor zaten onun faydasını bu dünyada görüyor.
Allah Adildir ;)
Ben dinimi kimseden ogrenmedim yillarca sorguladim ve aklim islami secti sende kimseyi umursama sadece aklinla yuzles kendine sorular sor tum sorularinin cevabi orada...
allaha inanmak mı istiyorsun kardeşim? çevrene bak ve ateistlern dedikleri şeyi düşün neyin mantıklı geldiğini birde düşün bunca şey koskoca evren sence bir ilahi gücün etkisi olamadan kendi kendine hayla inanabiliyorsan :) nediyim sna
1 ispatla 40 alimi inandırdım
40 ispatla 1 cahili inandıramadım
Hz MEVLANA
inanman için çok neden var
0537 841 68 72 bu benim numaram. 0543 629 44 51 Buda yakın arkadaşımın. Eğer samimi sen ve doğruyu bulmak istiyorsan bizi ara yarın konuşabiliriz. Bütün sorularını yanıtlarız.
Soru Cevap şeklinde gidelimmi
Teşekkürler
Her sanat sanatkarın varlığını gösterir
Kimi sanatı sever kimisi sanatkârı
ÖLÜM korkusunu tatman gerekıyor işte ozaman allahın kölesi olursun
yorumunu açar mısın biraz
Kardeş bende öyle düşünürüm bazen ya cennet yoksa. Cesetim telef olup gider diye. Ama bu içten gelen bişey örnek birine aşık olursunda aşkı göremezsin ama hissedersin. Onun gibi bişey ben hissediyorum
Aradığın tüm cevaplar Kuran-ı Kerim de sadece aç ve oku mealine bak emin ol burada değil aradığın cevap ya da hiç bir insanda değil.
youtube da mektebi suffa,0hakikat0 diye sayfalar var izlemeni tavsiye ederim
Bende oyleyim walla. O yuzden agnostik diyorum kendime ateist demek hosuma gitmiyor
Allah'a inanmıyorsan sorun değil, bu hayatta yararlı bir varlık hayırlı bir insan ol yeter.
Deistsin o zaman. Olumden sonra yasam yoksa bu hayatin anlami ne bilmiyorum. Bak bugun intihar etmeyi cok dusundum
inanmak istiyorsan gecenin gündüze, gündüzünde geceye geçmesine iyi bak... ve hep bu düzenli gidiyor.. demek ki bunu yapan biri var... o da ALLAH
geceyi ve gündüzü oluşturan dünyanın dönmesidir
(: peki bu olayı gerçekleştiren kimdir.. dünyayı yaratan kimdir
bende deistim tanrı varda cennet büyük ihtimalle yok
Birkaç haftadır senin gibi düşünüyorum
Allaha inanmak istiyorsan ve var olduğunu düşünüyorsan ateist değilsin. Geçmiş olsun.
İnanmak istemekle inanılmış olunmuyor mu zaten?
İnanmak istiyorum fakat o var o kesinlikle var diyebilmeliyim bunu diyemiyorum işte
Bak kardeş ben de non-teistim. Şöyle düşün merdivenin üst basamaklarına çıktıkça geri dönmek imkansıza yakın hale gelir. Sen artık bir dine falan giremezsin, beynin onu yemez. Fakat tanrı varlığı ile ilgili felsefeleri incele.
Tanrı ile sohbet kitabını da öneririm mesela. Bakış açını etkileyebilir.
Teşekkür ederim önerin için
Korkudan her şey zaten ki
kesinlikle
sen anneni babanı nasıl korkudan sevmiyorsan gerçek imanı tatmış insanlarda Allah'ı korkudan değil insanlara verdiği değerin farkına vararak severek inanıyorlar
şüphesiz ki
Yok olma korkusu konu, anne babayı da yok opma korkusundan değil iç güdüsel olarak yaparız. İnsanlar sosyal canlilar olduğu için aile kavramı vardir ve bununla yok opma korkisunu kiyaslamak akıllıca değil @mertttttttt
en büyük etken korku başka bişe deill
Allah tabiki var o şüphesizde, hani büyük lokma ye büyük konuşma derler ya. Mesela sen büyük konuşmayı dene. Allah onu sana göstersin. Mesela deki; ben çocuğumu ateist yetiştiricem Müslüman olursa onu öldürürüm filan. O çocuk Müslüman olur yetmez bide imam olur yetmez birde seni Müslüman yapar. Tabi kalbden söylemen gerek
Deist ol sende dostum.
inan dostum bir şey kaybetmezsin
yok olmayacaksın ztn merak etme.)
Allah büyüktür. Bu dünya ona ait. Pimide kıyamet
İnan kanki zorlayan mı var
Ateistin yobazı da böyle oluyor herhalde
senin için güncellemem var yukarda
Eleştiriyi küfür sandığınız için sizle tartışmaya bile girmiyorlar farkındasınız değil mi?
ahaha @pembemagnet beni güldürdün
Hepimiz güldük eğlendik bu soruyla allah böyle ateistleri başımızdan eksik etmesin. Ateistin bile inançlısı lazım bu hayatta
yobaz? eleştiri? müslüman birisine yobaz dediğimi düşün bu onu eleştiri olarak mı algılar bir düşün lütfen tabi düşünce kapasiten yeterse
Ay düşünce kapasiten yeterse dedi. Adam ilkokullu çıktı beyler dağılın. Ateiste yobaz diyerek aslında zıtlık belirttim hani kapasiten yeterse bir düşün
Tabi canım bende geçenlerde müslüman bir arkadaşıma yobaz dedim bana çok kızdı. sonra ''oğlum niye kızıyosun sana yobaz diyerek aslında zıtlık belirttim'' dedim. o da ''haa öyleyse tamam' dedi :D
Abisi sen ne kadar zeki çıktım ya hay maşallah. Bırak sen bu inanç konuşarını aşar senin boynunu. sen hep arkadaşlarınla zıtlık muhabbetine gir
Ben arkadaşlarımla her türlü muhabbete giriyorum merak etme :D haklısın bu konuda kafam çok karıştı egoist biri değilim. bu yüzden belki benim düşünemediğimi düşünen ya da okumadığı okuyan benden daha çok araştırma yapan birileri vardır umuduyla fikrimi burada paylaştım. sanırım sen çok bilgilisin bu konuda, madem bu konu benim boyumu aşar o halde bilgilendir beni , hadi bekliyorum seni
Bir kere ateistsen zaten ateist olucam ölğmden sonra hayat olmamasından korkuyorum demezsin ateist insan hiç varolmamıl bir dinin vaad ettiği dünyanın yalan olduğunu gerçekte olmayan birşeyim de savunulamayacapını düşünür ve ateist olur sen ateist olunca ahiret hayatı yok oluyorda sen müslüman olunca mı var oluyor be insan. Ayrıca ateistsen ve ölmekten korkuyorsanda ateistlerin ölüm hakkındaki düşüncelerini oku. Ölüm sana yaşadığın sürece acı verir öldükten sonra zaten anlayamazsın. Hem doğmadan önce de yaşam vardı sen yoktun ozamanlarda yaşayamadığın için (var olmadığın için) nasıl üzülmediysen öldükten sonrada yine hayat sensiz devam edecek
Hayret fena değil, yorum için teşekkürler :D arada virgül kullan
İnan o zaman ne yapabiliriz ki
Sen y. rağı yemişin dostum
tamam küfrettin mutlu oldun, artık eline ne geçti bilmiyorum, peki neden yemişim açıkla bakalım zekan yeter mi açıklamaya?
Inan o halde neden vakit kaybediyorsun?
hoşgeldin aramıza
ateist? deist? agnostik?
Kur-anı Kerim oku
sana göre varsa inan