İşe gidenler bana akıl verebilir mi ne yapıcam çok kararsız kaldım lütfen yardım edin?

Yarın hastanede işe başlıyorum evraklarımı hallettim. Müdür 8 de gel dedi. Ama insan kaynakları da işe başlamadan 8 de yanımıza gel sana yemek kartını vs verelim dedi. Sizce müdüre wp den haber vermeli miyim? Yazmaya çok çekiniyorum. Zaten 1 kere yazdım çok rahatsız ediyor gibi hissediyorum. Yoksa yarın geç gidip insan kaynakları mı çağırdı diyim.. İlk işim ne yapıcam bilmiyorum. Bana yardımcı olur musunuz?

İşe gidenler bana akıl verebilir mi ne yapıcam çok kararsız kaldım lütfen yardım edin?
Cevapla