Arkadaşlar iş konusunda çok kararsız kaldım? Ne yapmalıyım?

Şimdi şöyle, ben dokuz aydır bir beyaz eşyacı da %70 masa başı ℅30 ayakta çalışıyordum. (Bir arçelik bayisi idi) daha sonra bazı çok önemli olmayan sebeplerden iş değiştirmeye karar verdim. Bütün gün ayakta durmam gereken bir kıyafet dükkanına girdim. Bu girdiğim yerin ücreti daha iyi, ( bin lira falan fazla) ama bir aile büyüğüm bana şey dedi, senin için çıktığın yer daha iyi. Buradaki insanları da sevdim hem burada haftada iki gün izin var ama kararsız kaldım. Sizce ne yapsam? Çıktığım yere dönmek olur mu, yoksa burada mı kalayım. Full otırmak mı daha iyi yoksa ayakta kalmak mı?

Arkadaşlar iş konusunda çok kararsız kaldım? Ne yapmalıyım?
Cevapla