Dün ilk kez ablasıyla tanılacaktım, evli olan ablasının evine gittik, çay ve yanında birşeyler ikram etti ablası herşey gayet güzel gidiyordu, ama birden bire nasıl oldu anlamadım altıma kaçırdım oturduğum yerde, üstüm ve oturduğum yerin ıslandığı alenen belli oldu ve ilk önce ablası gördü aa sen altınamı yaptı dedi yerin dibine giresim geldi, evet anlamında kafamı sallayıp başımı yere eğdim, kız arkadaşımda canım ne yaptın sen diye bildi, sonra ayağa kalktım, ablası ayy her yer batmış dedi gözlerim doldu göz yaşlarıma engel olamıyordum aktı gözümden yaşlar kendiliğinden, kız arkadaşım koltuğu siliyordu ablası bana çocuğum öyle durma sidikli sidikli çıkart pantolonunu falan dedi, ablasının eşi ufak tefek bir adam olduğu için pantolonları bana olmadı benim pantolonu makinaya attılar o yıkanana kadar etek verdiler yıkanıp kuruyana kadar etekle durdum yanlarında, daha sonra pantolonumu kurutma makinası ütü falan derken kuruttular giyinip eve gittim akşam kız arkadaşım aradı ama açamadım utancımdan şimdi ben ne yapıyım
Cevabın nedir?
Cevapla
:) sen kaç yasındasın ya bılıyorum cok acınaklı bı durum ama ben cok guldum ya cokta uzuldım bısey dıcem bence ayrıl gıtsın cunku bu ömur boyu alay konusu olur hos ben o dakıka ceker gıderdım sen eteklen bıle oturmussun ya :) nasıl yaptın anlayamıyorum) ılk defa bole bısey duyuyrıum hayatımda bence karızman yerlerde ayrıl gıtsın her gordugunde aklına gelcek senınde onlarında ben olsam ole yapardım ya :) ilahı
027 Yorumla
Soran+1 yılama ıslak pantolonla nasıl gidebilirdim mecburen etekle kaldım yoksa bende kalmazdım
Soran+1 yıl28 yaşındayım
Soran+1 yılKonuştuk sorun etmiyor hallettik işi hatta şakalaşıyoruz bile, bende çarşamba günü doktora gideceğim randevu aldım, ama içimde her an yine olursa korkusu oluyor ama onuda çözdüm şimdilik
Soran+1 yılşu an bir daha olma olasılığını ortadan kaldırdım, yani olsada sorun değil olduğunu belli etmeyecek bir tedbirim var :)
Soran+1 yılne düşündün ki? :)
Soran+1 yılbezleniyorum artık :)
Soran+1 yılutanmayla ne alakası var ki :) bir daha olursa diye tedbir alıyorum işte :D
Soran+1 yılgülebilirsin sorun değil, :) pet mantıklı değil çünkü petler çişi tutmaz :)
Soran+1 yılyok ya bez bile zor tutuyor pet hayatta tutmaz :D
Soran+1 yılnormal bir çiş ama petleri gördüğüm kadarıyla küçük ince bişey tutması imkansız gibi geliyor o günden beri bezleniyorum sorun olmuyor bezler hata rahat bile diye bilirim :D
Soran+1 yılyarın doktora gidecem zaten :D ama komiklikten yazmadım ya cidden yapıyorum bunu :D
Soran+1 yılsen bir paket hediye et hayrına :D
Soran+1 yılhangi boy hangi marka alacaksın :D bu önemli :D
En İyi Cevaplar
+1 yılkıyamam ya... üşüttün mü acaba ondan mı oldu ki. sıcak tut kendini. çok garip bir durum cidden. ablası da baya açık sözlüymüş yani. ben olsam bir daha karşısına çıkmazdım herhalde ama kendimi sevgilinin yerine koyuyorum yanında olmak isteyecek. ona engel olma.
047 Yorumla
Soran+1 yılÇok karışık düşünceler içindeyim ne yapıcam bilemiyorum
- +1 yıl
haklısın ne diyebilirim ki.. önce şoku at ve sakinleş sonra doktora git sonra da sevgilinle konuş.
Soran+1 yılayrılalım diyecek diye korkuyorum birde :(
- +1 yıl
ayrılalım derse de ne diyebilirsin bilmiyorum. ama bir açıklama borçlusun. konuşmanız gerek.
Soran+1 yılnasıl açıklayacağım onu bile bilmiyorum
- +1 yıl
doktora bir git sorun neymiş öğren. yani anlayışsız davranacağını sanmıyorum ama nezaketen bir özür dilemelisin.
Soran+1 yılDün çok özür diledim zaten, pantolonumun yıkanmasını beklerken onlar aralarında şakalaşıyordu, bu durumla ilgili ben birşey diyemedim hiç
- +1 yıl
seni rencide edecek şeyler mi söylediler şakalaşırken
Soran+1 yılAblası kız arkadaşıma ileride evlenirseniz altını bezlersin yoksa böyle hep ortalığı batırır dedi, hatta ben çocuğun bezlerinden getireyim altını bağlayalım dedi, kız arkadaşımda abla deme öyle şeyler falan dedi. Ya bişey olmaz ne olacak doktora gidene kadar rahat eder bezle dedi yoksa yolda falanda altına yaparsa kötü olur dedi
- +1 yıl
ablası çok cadı ya... kız seni koruduysa ayrılalım demez. böyle bir şey için insan ayrılmaz zaten.
Soran+1 yılablasıda haklı gibi geliyor düşündükçe, ne biliyim bir daha olursa diye korkuyorum sürekli diken üstündeyim, acaba dediği gibi yapsam diyorum
- +1 yıl
önce bir doktora gitsen fena olmayacak aslında. ama bu süre zarfı içinde tedbir amaçlı kullanabilirsin.
Soran+1 yılzaten şimdi yeğeniminkilerden takacam bir tane kendimle barışık olup bu durumla dalga geçmek için ama nasıl takılıyor çözmeye çalışıyorum şu an
Soran+1 yıltamam hallettim
- +1 yıl
o sana olmaz ki :D hasta bezi alsaydın keşke
Soran+1 yılyok oldu şu an bağlı, yeğenim normalde bezlenmiyor zaten yaşı büyük sayılır ama misafirliğe gittiklerinde ablam bezliyor her ihtimale karşı o yüzden onun bezi bana oldu şu an bağlı :)
- +1 yıl
hmm iyi bari :) bence doktora git kendine eziyet etme
Soran+1 yılGideceğim zaten randevuyu aldım çarşamba günü gideceğim, inan şu an kendimi daha güvende hissettim birden, şimdi tuvaletim geldiğinde buna yapsam birşey olmaz herhalde yoksa ikide bir tak çıkartmı yapmak lazım
- +1 yıl
kokarsın be deli :D sakın öyle birşey yapma tak çıkar.
Soran+1 yılzaten zor taktım ya sürekli tak çıkart zor olur gibi ya da anneme desem o taksa
- +1 yıl
bence kendin hallet...
Soran+1 yılşu an kullanmam lazım bir kere kullanıyım duruma göre ya sürekli kullanırım ya da tak çıkart yaparım
bir bakıyım :)
Soran+1 yılTamamdır :D
- +1 yıl
iyi bari... dikkat et fazla haşır huşur etmesin
Soran+1 yılne kadar dikkat etsemde haşır huşur ediyor, şimdi sanki hiç ıslanmamış gibi ya ıslattığımı bilmesen ıslak olduğunu anlamam nasıl birşey bu böyle
- +1 yıl
kokarsın yapma etme. tahriş edersin vücudunu idrar yakar
Soran+1 yılyaptım artık şu an bezim baya dolu çok garip birşey bu ya
- +1 yıl
şimdi o bezi çıkar ve yenisini tak
Soran+1 yıltamam birazdan değiştirecem bir işim daha var onunla
- +1 yıl
oha düşündüğüm şeyi deneme :D
Soran+1 yılne düşündüğünü bilemiyorum söylersen ona göre cevaplarım :)
- +1 yıl
büyük abdestini de denemeyeceksin di mi tutuyor mu diye
Soran+1 yılaslında denemek istiyorum çünkü yarın öbür gün dışarıdayken büyük tuvaletim gelirse ve bezi tak çıkart imkanım olmazsa ne yaparım diye öğrenmek istiyorum zaten çişimide bu yzden yaptım bezime
- +1 yıl
saçmalama öyle gezemezsin. tutmayı öğren. son çaren yapmak olsun. son son çare. ama büyük tuvaletle alakalı sıkıntın yok onu tutabilirsin. kasların iflas etmiş gibi davranmayı kes ve kendine gel. başına bir kaza geldi sadece. kalıcı bir hastalığın yok!
Soran+1 yılPeki dediğin gibi olsun, inşallah mecbur kalmam öyle birşeye, o değilde anneme ne diyecem ben annemin haberi yok başıma gelen olaydan ve bezlenmeye başladığımdan
- +1 yıl
bişey deme utanıyosan. yok et bezleri
Soran+1 yılyok ama bezi taktıktan sonra gerçekten kendimi güvende ve iyi hissettim bezsizken sürekli ya bir daha olur korkusu yaşıyordum şu an bu korkum yok olsada bezim var düşüncesi hakim şuan, bir şekilde annemi ikna etsem benim için daha iyi olacak yoksa ben o huzursuzlukla kafayı yerim
Soran+1 yılNasıl söylesem anneme bezleneceğimi acaba
- +1 yıl
huzursuz olmana gerek yok ki. bezini kirletmediğin sürece günde 3 kere değiştirmen yeterli olur diye tahmin ediyorum. ama mantar gibi şeyler için de önlem alman lazım havasız kalacak çünkü tenin bez yüzünden.
Soran+1 yılÖnce ben anneme söyleyim nasılsa vardır onların çaresi diye düşünüyorum
- +1 yıl
sen bilirsin ama ben olsam olayı anlatmam. başıma böyle bişey geliyor derim sadece.
Soran+1 yılyok olayı anlatmıcam zaten, başka bir yol bulacağım, yalan söylemem gerekecek en nefret ettiğim şey yalan ama şart bu durumda
- +1 yıl
kolay gelsin
Soran+1 yılMerhaba nasılsın
- +1 yıl
sağol sen?
Soran+1 yıliyidir sağol o akşam konuştum kız arkadaşımla bunu sorun etmiyor herkesin başına gelebilecek birşey dedi şimdilik sorun yok gibi, diğer konuyuda çözdüm annemle, paylaşmak istedim
+1 yılyazık kardesim bence 1 hafta felan kıza ilgini dusur kız biraz sakinlesin sonra ablasıykla tekrar tanıs ama bu sefer şaka felan yapacaklar çayı fazla vermeyelim falan diye biraz ima etcekler eger guler gecersen unutulur gdier ama sinir olur tartısırsan ablasıyla felann unutulmaz evlensen bile cocuklarına anlatırlar :D ailede adın sidikliye cıkar :D
02 Yorumla
Soran+1 yıladımın çıkması kötü olur
- +1 yıl
bisey derlerse diceklerine sinirlenme ustunu ortmeye calısma gül geç
unutma dünyanın en zeki insanları kendileriyle dalga gecebilen insanlardır :)
Valla abicim öncelikle bunun bir rahatsızlıkla ilgisi var mı onu araştır bence. İlginç bir şey. İnan empati kurunca berbat oldum. Allah yardımcın olsun. Doktora çıkmayı ihmal etme, hastalık ayağına baldız ve sevgiline bunu açıklarsın ;)
03 Yorumla
Soran+1 yılÇarşamba günü için randevu aldım gideceğim
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
30
Cevap
30Cevap
+1 yılBenim erkek arkadaşımın başına gelse benim ablam seni yerin dibine sokmasına asla izin vermem bende senin üzülmemeni sağlarım unutturmaya çalışırım. Bence sen kızdan ayrıl kes ilişkini. Böyle durumda bir ağızlarına sıçmadıkları kalmış dalga geçilmez bu konuda. Üzüldüm sana da:/
16 Yorumla
Soran+1 yılKız arkadaşım dalga geçmedi, bugün sürekli aradı ama ben açamadım utancımdan akşam konuşacağım bakalım ne olacak
- +1 yıl
Hmm anladım o zaman bugün konuşursun bakalım, utanma insanlık hali olabilir.
Soran+1 yılinşallah iyi olur
- +1 yıl
İnşallah:)
- +1 yıl
@GizemliYaratııık valla helal olsun sana.
Soran+1 yılKonuştum sorun etmiyor o, ama ben yine olur diye sürekli diken üstündeyim
+1 yılohaaa olta atmış adamlar da yemiş lksdfjklsfjlsdkfj l*n ne güldüm arkadaş. git idrar yollarını bir kontrol ettir annen muşamba sersin yatağına falan. gece de sütü fazla kaçırma.
01 Yorumla
Soran+1 yılBenim yalan söylediğim falan yok olayın aslı bu inanmamayabilirsin. Çarşamba günü için doktordan randevu aldım neden böyle birşey olduğunu çözeceğim
+1 yılYazdiklarinin gerceklik payi ne kadar bilmyorum ama, utanilacak birsey evet ama gercekten seven icin cok agir bir travma olmamali, bu benim düsüncem tabi..
015 Yorumla
Soran+1 yılutancımdan açamadım dünden beri telefonunu
- +1 yıl
bence cevap vermelisin, en azindan tepkisini ögrenmelisn ve ona göre davranmalisin..
Soran+1 yılmesaj yazıyor utanma aç diyor, zaten pantolonumun yıkanmasını beklerken falanda konuşamadım onlar gayet normal davranıyordu hatta şakalaşıyorlardı
- +1 yıl
Sorun yok o zaman, sende kendinle dalga gecmeyi ögrenmelisin, biraz kendine zaman ayir aynann karsisna gec ve kendinle barisik sekilde yaptigin seyle dalga gec. böyle yenebilirsnz belki..
Soran+1 yılama ilk defa böyle birşey geldi başıma, nasıl dalga geçicem. Ablası kız arkadaşıma evlendikten sonra altını bezlersin falan diyordu hatta şakasına bana çocuğunun bezlerinden getiriyim altını bağlayalım rahat rahat çiş yaparsın dedi ben kıpkırmızı oldum birşey diyemedim bile
- +1 yıl
Sen hep olumsuz düsünürsen burdaki arkadaslrmzn yaptigi yorumlar, teselliler hic bir fayda etmeyecek..
Soran+1 yılpeki ne yapıyım şimdi
- +1 yıl
önce durumu kabullenmelisn, ve kendnle barisik olmalisin, kendi kusurlarinla dalga gecmeyi bil, ayna karsisna gec ve kendine gül, kapiyi kapat ve olayi unut.. kiz arkadasin hatirlatrsa gülerek cevp vermelisin ve espirili bir sekilde konuyu kapatirsan olayn cözülecgni düsünüyrm..
Soran+1 yıltamam yapacağım bunu kendimle dalga geçeceğim hatta hemen yeğenimin bezlerinden alıp bağlıyacam öyle dalga geçecem kendimle
- +1 yıl
süpersin gercekten.. :) ama bezlere gerek yok.. :)
Soran+1 yılmadem böyle birşey yapıcam tam olsun, ablamlar bize sürekli gelip gittiği için bizde de bez bırakıyor çocuğu için zaten yeğenim bıraktı bezlenmeyi yaşı büyük ama geceleri ablam misafirlikte bezliyor uyurken bezide büyük bağlayabilirim bende
- +1 yıl
kendini nasil rahat hissedcksen öyle yap.. :)
Soran+1 yılbunlar nasıl takılıyordu ya
Soran+1 yılİşlem tamam hallettim hemen dalga geçiyim mi?
Diğer konusunda 8,4b cevap paylaştı. Bunda utanacak bir sey yok.. bu bir cesit bobrek ya, da, prostat rahatsizligi , cok belli.. bunu anlamislardir.. sen hic durma dogru urologa.. kiz ark nin da telefonunu ac , hastaneyw gidiyorum de...
08 Yorumla
Soran+1 yılne diyeceğimi bilemiyorum
Soran+1 yılyani rahatsız olmadı diyosun dimi?
- +1 yıl
Evet aynen oyle.. kizlar da , adet donrmlerinde insan arasinda kanama olunca hrle ki kiyafetletine gecince cok kotu olur.. bu olsa , sen kiza guler ya, da sogur muydun? Kiz iyi misin diye ariyor seni.. slagaa bak hahaha demek icin degil.. rahatsiz olmamistir endiselenmistir.. kimsenin istemeyecegi bir seyi yasamissin ama , bundan sonra o kiz seni halen ariyorsa , o kiz ozel bir kizdir..
Soran+1 yılTeşekkürler desteğin için, konuşacağım tekrar inşallah herşey iyi olur
- +1 yıl
Konuyu acmasan acma konuyu.. iyi misin fakan derse , sevdigim kizin yaninda yerin dibine girdigimi saymazsak domuz gibiyimde , espriye vur.. urolojiden randevu aldigini soyle.. o rahatsizlik sira arkadasimin basina geldi
Lise sonda.. erkek.. dersin ortasinda gol oldu heryer.. kizlar vs herkes orada.. dersin irtasinda.. dayanamadi aglamaya basladi kacti gitti.. utanctan 1 ay okula gelmedi.. sonra tedavi oldu o arada.. geldiginde de , tek bir kisi bile alay etmedi.. insanlar , erkrkler ve kizlar bazen cok asagiliktir ama , boyle bir durumda , herkes kendini senin yerine koyar ve olginlukla karsilar.. adi uzetinde. hastalik.. kimse sebepsiz yere altina yapmaz.. kiz arkadasindan kacma.. ve git tedavini ol..
Soran+1 yılÇarşamba günü gideceğim zaten randevuyu aldım, inşallah önemli bir durum değildir. Birazdan arayacağım kız arkadaşımı.
Kıyamam sana ya gerçekten ilk başta güldüm ama gerçekten o an senin ne hissettiğini anlamay çalıştım :/
Sanırım üşütmüşsün,, takma kafana dicem ama takılmıcak bırseyde degıl. Ablasıda bıraz terbıyesızlık yapmış.01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler düşünceniz için,
Diğer konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bence bunda abartılacak bir şey yok olabilir normal bir durum insanlık hali, erkek arkadaşımın yanında olmasa bile bende çok yakın bir zamanda evde tv izlerken çişimi kaçırmıştım.
03 Yorumla
Soran+1 yılZaten konuştuk kız arkadaşımda sorun etmiyor şimdilik bir sorun yok teşekkürler, sizin olayınızda kötü olmuş doktora gitseydiniz keşke
Soran+1 yılPeki geçmiş olsun
Gizli Üye(36-45)+1 yılpetenelson.com/.../cool-story-bro.jpg
Olum bu kadar da atılmaz ki.12 Yorumla
Soran+1 yılGörüşüne saygım var
- +1 yıl
Bence atmiyor aynisini yasadim cunku
- Diğer konusunda 401 cevap paylaştı.
+1 yılÇayı üstüne dökseydin ya çaktırmadan :( kotu olmuş ya ayrıl çok sevmiyorsan. Ama evlenecekseniz falan zamanla hoş bir anı olarak kalır takılma asfdsdgf
01 Yorumla
Soran+1 yılKonuştum sorunu hallettik bakalım şimdilik
+1 yılayy yazık bee ama elinde olan birşey olmadığı için yapabilecek birşey yok sevgilin seni cidden seviyorsa sorun etmez bence utanma yani boşuna mesela ilerde evlenirsen hastalıkta sağlıkta diye yemin ediceksiniz bence utanma :DD
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler desteğiniz için sorunu hallettik
+1 yılyerin dibine girmişsin ama unutmaki hayat devam ediyor ve sende kasten bişey yapmadın. sevgilinin anlayış göstereceğine inanıyorum. aç o telefonu ve sadece üzgün olduğunu söyle
01 Yorumla
Soran+1 yılZaten konuşmaya karar verdim, inşallah herşey güzel olur. Anlayışın ve tesellin için çok teşekkürler
+1 yılAbi çok kötü olmuş yaa. İnsan ister istemez gülüyo tabi :D Kız yanında olmak isterse hiç tersleme ve ona çok teşekür et. Konuyu bir kaçkere açarsa özellikle tartışırken ayrıl gitsin. bir demet çiçek alabilirsin ablasına özür dileme bağlamında
01 Yorumla
Soran+1 yılSaol dostum teşekkürler önerilerin için konuştuk sorun etmiyor
+1 yılItiraf ediyorum 17 yasimdydm bende sevgilim ve ablasinin yaninda altima kacirmistim alkolluyduk ama hic orali olmadan eglenmistik hala anladilarmi anladilarsa neden bisey demediler ben nasil o kadar rahattim bilmem :)
01 Yorumla
Soran+1 yılAlkolluyken anlaşılmamış olabilir
Sen işememişsin ki yavrum, bildiğin s. çmışsın!
:)00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSana etek verdikleri kısma kadar hikayeye inanmıştım ama o cümleden sonra gerçek ortaya çıktı bu arada okurken gülmekten yarıldım komik bir hikaye olmuş tebrik ederim :D:D
13 Yorumla
Soran+1 yılHikaye değil olayın aslı bu ama inanmıyorsan da düşüncene saygı duyarım, çıplak duracak halim yoktu ya ne yapsaydım eşinin pantolonları pijamaları falan olmuyordu adam ufak tefek biriymiş
Cevap sahibi+1 yılEtek giymek zorunda mıydın
Soran+1 yılhayır ne giyseydim? vardı da ben mi giymedim anlamıyorum sizi ya
dik dur eğilme ks erkekleri seninle kardeşim... hiç olmucak bişey olmuş. ne diyim bilemedim ya üzüldüm vallahi durumuna :/
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler desteğin için
Ciddiye aldım feyk değil bence
Eğer doğruysa her türk erkeğinin yapcağı gibi dik dur ve kızdan ayrıl.11 Yorumla
Soran+1 yılCiddiye alanda var almayanda herkesin görüşüne saygım var, zorla inandıracak halim yok, ben gerçekten başımdan geçen bir sorunu paylaştım yardımcı olanlara çok teşekkür ederim inanmayanlara ve dalga geçenlerede birşey diyemem fikirlerine saygı duyarım.
Gizli Üye(30-35)+1 yılTamamen psikolojik olabilir ama once bir doktora gitmelisin ihmale gelmez mutlaka git :( ben debenzer seyler yasiyorum :'''(((
04 Yorumla
Soran+1 yılÇarşamba günü gideceğim doktora randevu aldım, benzerşeyler derken neler yaşıyorsunu özel değilse?
Cevap sahibi+1 yılOzel olsa da gizliyim zaten anlatiyim gaz tutamama gibi :( hem de uzun suredir :/
Cevap sahibi+1 yılAma bence sem salliyorsun yorumlara da bakarak boyle durumlarla dalga gecmen de ayip. Basina gelmeyen bilmez -.-
Soran+1 yılDalga geçmiyorum ki ben o nerden çıktı
ahahahahajhapsijsadipfjasdf , asdfp, jewr ohuagahfbahafhpgas kpasjdasdjgasgjoasgasofhgaspfhoafhasfas
okurken bende göz yaşlarımı tutamadım hahahahah :)13 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler dalga geçtiğiniz için
Soran+1 yılöyle oldu malesef
+1 yılValla çok güldüm ama çok zor bir durum utançtan ölürdüm heralde ama olan olmuş boşver takmamış gibi davran
016 Yorumla
Soran+1 yılben utançtan yerin dibine girmek istedim
- +1 yıl
Yaşın kaç senin çok merak ettim seni
Soran+1 yılyaşım 28
- +1 yıl
Oo baya zor olmuştur bu durum senin için
Soran+1 yılÇok zor oldu, ama sonra kız arkadaşımla konuştuk sorun etmiyor o, ama ben ya yine olursa diye korkuyorum çarşamba günü için randevu aldık doktora gideceğim ama o güne kadar bu korkuyu yenmek için başka bir yol buldum mecburiyetten
- +1 yıl
Ne buldun? hem neden öyle oluyo sebebini bilmiyo musun
Soran+1 yılNeden olduğunu bilmiyorum işte doktora gideceğim bakalım neden olmuş göreceğiz, ben yinede olma ihtimaline karşı tedbir alıyorum sadece olsada koruyacak bişey
- +1 yıl
Hm inşallah iyi olur acil şifalar :) hayatta başarılar :)
Soran+1 yılteşekkür ederim, inşallah bu bezi sürekli kullanmak zornda kalmam :=)
- +1 yıl
:D inşallah
Soran+1 yıl:) yine değişmesi gerek ben annemin yanına gidiyim hemen :)
- +1 yıl
Saçmaladın bnce :)
Soran+1 yılsürekli diken üstünde olmaktansa böyle bir tedbir almak daha uygun geldi bana
Soran+1 yıldurum saçma farkındayım ama yapacak bişey yok
- +1 yıl
Hakkında hayırlısı :)
Soran+1 yılciddi ciddi annemin yanına gitmem lazım ya bu yani kötü :)
Heyecan dan da ola bilir bu gibi durumlar takıntı yapma bence
01 Yorumla
Soran+1 yılÇarşamba günü için randevu aldım doktordan gideceğim bakalım neden olmuş inş. ciddi birşey değildir
+1 yılAhaha gülmekten öldüm ya yalan da olsa gercek de olsa :D
08 Yorumla
Soran+1 yılKeşke yalan olsa ama değil
- +1 yıl
Sus sus :D :D ahaha
Soran+1 yıl:S ne diyosunuz
- +1 yıl
Bu gulunecek bir sey degil.. bobreklerin rahatsizlanip bir anda erkek arkadasinin yaninda aynisi basina gelip de , yanindakiler sana gulerse.. o gun anlarsin gulmeui. Bu rahatsizlik , kendini gostermeden bir anda ortaya cikar.. farkinda bile olmazsin , göl olur ortalik... biraz, sag duyulu olun.. espri degil bu... ayiptir..
- +1 yıl
O zaman hikayeye cevrilip yazılmasın burada yok etek giymis bilmem ne kim olsa güler bu yazıya o başka bu başka
Soran+1 yıletek olayına bu kadar fazla takılınacağı aklımın ucundan bile geçmezdi doğrusu ben onun nedeninide yazdım hem soruda ben buradaki yorumumda ama bu kadar sorun olacağı aklıma hiç gelmemişti doğrusu
- +1 yıl
Düşün de yaz o zaman gülen sadece ben değilim ayrıca cogu kişi de inanmiyo gördüğün gibi
Soran+1 yılDiyecek birşeyim yok, ben burada ciddi birşey sordum sağolsun duyarlı kişiler yardımcı oldular inanmayanlar inanmaz yapacak birşey yok,
+1 yılkotu olmuş canım onlarda gormezmlıkten gelselermısler keşke seni daha çok utandırmışlar
026 Yorumla
Soran+1 yılgörülmeyecek gibi değildiki :(
- +1 yıl
olsun keşke bişey demeselerdi kotu olmus
Soran+1 yılKız arkadaşımla konuştum sorun etmiyor olabilir böyle şeyler diyor şimdilik bir sorun yok ama ben yine olursa diye korkuyorum sürekli diken üstündeyim
- +1 yıl
olmaz canım
Soran+1 yılzaten sırf o yüzden tedbirimi aldım artık olsada sorun değil, olsada anlaşılmaz
- +1 yıl
niye napıcan
Soran+1 yılyapacağımı yaptım bile, diyorum ya artık altıma kaçırsamda kaçırdığımı kimse anlamayacak
- +1 yıl
ne yaptın ki
Soran+1 yılBez
- +1 yıl
bukadar salma kendini ozguvenin çok duşmuş
Soran+1 yılama sürekli korkuyorum o olaydan sonra ya bir daha olursa diye, çareyi bunda buldum bende biraz güvene ihtiyacım var
- +1 yıl
sevgillisi bez taktıgını ogrense daha çok gozunde duşer
Soran+1 yılzaten sevgilim biliyor bez taktığımı hatta bezimi beraber aldık
- +1 yıl
ohaa :Dd
Soran+1 yılneden oha dedin :)
- +1 yıl
nasıl bir fantaziyse artık
Soran+1 yılaaa ne fantezisi ya yok öyle birşey, güvenim kayboldu bir an da sırf o yüzden ya cidden öyle birşey yok :(
- +1 yıl
hee tamam
Soran+1 yılneden öyle dedin ama :(
- +1 yıl
şaka yaptım canım alınma hemen
Soran+1 yılPeki :) neyse şimdi benim bezimin değişmesi lazım annemin yanına gidiyim görüşürüz
- +1 yıl
gorusuruz
Kafana takma kardes heycandan dir o insanlik hali olmus bence akisina birak Eger gercekten seviyosa bunu sorun yapmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler kardeşim saol konuştuk sorun etmiyor
+1 yılBenimde gözümden yaş geldi :'D İnsanlık hali bir şey olmaz konu açarlarsa gırgıra vur :D
10 YorumlaDiğer konusunda 494 cevap paylaştı. Zor bir durum kardeşim. Olan olmuş yapacak birşey yok artık. Ben olsaydım görüşmezdim artık. Çünkü görüştüğünde bu durum hep karşına çıkacak.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılDaha yaratıcı düşünsen keşke, hiç etkilenmedim. Ne yani etek altı dal daşak mı gezdin.
00 YorumlaBu insanlık hali hepimizin basina gelebilir ablasi çok ayip etmiş üzülme sen
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim teselliniz için
+1 yıliyi s. çmamışın etekte vermezlerdi o zaman :D
31 Yorumla
Soran+1 yılniye
Kız arkadaşın seni seviyorsa, oda senin yanında altına kaçırır ve durum eşitlenir
00 Yorumla
+1 yılahahah :D guldurdun sağol:D
16 Yorumla
Soran+1 yılKomiklik olsun diye yazmadımki
- +1 yıl
inanmıyorum, ah ! çok teşekkürler insanlık dersin için :)) @barraquada
- +1 yıl
@barraquda
Soran+1 yılKimse inanmak zorunda değil sizinde görüşüne saygı duyarım
Prostat olabilir misin acaba?
01 Yorumla
Soran+1 yılYok sanmıyorum ama Çarşamba günü doktora gideceğim
Dogrumu diyon l*n :D
13 Yorumla
Soran+1 yılNeden yalan söyleyim ki
Soran+1 yılYok troll soru değil ciddiyim
hacı bu intihar sebebi la
10 Yorumla
+1 yılhahahahah çok güldüm yyyaaaaaa güzel hikaye
01 Yorumla
Soran+1 yılHikaye değil malesef
haha Pek inanmadım açıköçası haha :DSDSdsd
11 Yorumla
Soran+1 yılİnanmayabilirsiniz saygı duyarım
Diğer konusunda 1,7b cevap paylaştı. Bu bir ayrilik sebebi olmamali
01 Yorumla
Soran+1 yılBütün gün aradı beni ama utancımdan açamadım akşam ben arayıp konuşacağım bakalım ne olacak
Pisss yalanci seni ;)
05 Yorumla
Soran+1 yılYalan söylemiyorum, inanmayabilirsin düşüncene saygı duyarım
Soran+1 yılÖzür dilenecek bir durum yok sonuçta inanmak zorunda değil kimse, öyle her 10 kişiden 8 inin başına gelen bir olay değil sonuçta
Soran+1 yılBakalım artık bişeyler yapıcam bir şekilde
Çok zor bir durum. Ne diyimki bilemedim.
01 Yorumla
Soran+1 yılZor baya ama konuştum
niye altına yaptın ki
01 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyorum işte bilsem zaten yapmazdım birden bire oldu
Gizli Üye(30-35)+1 yılBiraz unutabildin mi ne durumdasın
02 Yorumla
Soran+1 yılOlaydan sonra konuştuk sorun etmedi kız arkadaşım, doktorada gittim ama tüm tahliller ultrason falan temiz çıktı çok şükür fiziksel bir rahatsızlığım yok. Ama ben hala ya yine olursa diye korkuyorum, ilk zamanlar bu korku daha fazlaydı o yüzden önlem alıyordum hala önlemi almaya devam ediyorum. Şu ya olursa korkusunu atlatırsam onuda bırakacağım
Cevap sahibi+1 yılGeçmiş olsun
Gizli Üye(30-35)+1 yılSaka yapıyosun bence aldjaşkslsjslsdj
01 Yorumla
Soran+1 yılkeşke şaka olsa ama malesef değil
Diğer konusunda 832 cevap paylaştı. zuahahaha olum gercekmi bu * neden yaptin
00 YorumlaGüzel hikaye yaş kaç?
00 YorumlaSen nasil bir varliksin yaa :DD
10 Yorumla
+1 yılHayy allahim yaa gerçekten oldu mu yaa.
03 Yorumla
Soran+1 yılEvet oldu malesef
- +1 yıl
Kötü bir durum ama sikma canini insanlik hali seni hala sevip birakmiyosa evlen onunla.
Soran+1 yılAkşam arayacağım bugün aradı açamadım hiç telefonu ama akşam konuşacağım bakalım ne olacak
+1 yılAğır fake hikaye sakjdgsıodhasdsa
00 Yorumlasenaryo zayıf üstünde calısılması gerek.
20 Yorumlayok be oğlum böyle bir hikaye olamaz
00 Yorumlaben ağlıyacaktım valla oskarlık bişey
00 Yorumlaşekerin var bence
01 Yorumla
Soran+1 yılÇarşamba günü randevu aldım gideceğim bakalım ne çıkacak
Kötü olmuş.
01 Yorumla
Soran+1 yılevet malesef
Gizli Üye(36-45)+1 yılbence kitap yaz.
10 Yorumla
+1 yılSenin ben *
06 Yorumla
Soran+1 yılneden öyle diyorsun ya
- +1 yıl
Ya bas baya uydurma yani bu kac yasindasin hastalik olmadigi surece bu yastaki insan uykusunda bile kacirmaz senin kacirdigin yere bak tuvalet denilen sey onlarin evinde yokmuydu acaba
Soran+1 yılilk defa oluyor zaten bende nasıl oldu anlamadım, normalde bende kaçırmıyorum
- +1 yıl
Bu yuzden bence salliyosun yorum alicak dikkat cekicek komik ve trajedik bir hikaye gibime geldi
Soran+1 yılÖyle bir amacım yok, inanmayabilirsin birşey diyemem
- +1 yıl
Pekala
Diğer konusunda 303 cevap paylaştı. fuck off meenn
00 YorumlaDiğer konusunda 1,8b cevap paylaştı. Inandırıcı gelmedi.
00 Yorumla
+1 yılÖlmeli bence
00 Yorumlaintihar etsin :D
00 Yorumla
+1 yılÖlmeli :)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılWtf :D
12 Yorumla
Soran+1 yılo ne
Gizli Üye(30-35)+1 yılSidikli seni😄
00 Yorumla
Devamını Gör(45)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar