Rüya yorumlayabilen var mı, rüyamda kaplan öldürdüm?

Kaplan vardı 2 tane bizim köydeki evin bahçesinde her yer karanlıktı akşam, kaplan olduğumu yanlarıma geldikleri zaman farkettim. İnanılmaz korktum ama çaktırmadım neyse Bi şekilde oyalayıp eve girdim ama bitane kapıyı tam kapatmadığım için ordan teki girdi bende hemen kafasındaki tüylerinden tuttum çektim beni ısırmasın diye ve işin garip tarafı kaplanla konuşmaya başladım insan gibi. Kaplan Bi kötülük yapmış Bikaç insanı dilsiz bırakmış bende sorular soruyordum o sırada çaktırmadan bıcak aldım ve hemen gözlerine sapladım. Kaplan bağırmaya başladı sonra her tarafını bıçaklamaya başladm neden böyle yaptın dedi bende sen onları dilsiz bırakmışsın dedim en son da kafasını tamamen kestim ve özür dilerim dedim o da neden özür diliyorsun dedi bende bahçeyi korumam lazımdı dedim o da inanmıyomuş. Gibi Bi şeyler söyledi bende üzgünüm falan dedm sonra dışarda traktörün üstünde amcam vardı ona mesaj atıyordum bahçede kaplanlar var diye sonra uyandım
Rüya yorumlayabilen var mı, rüyamda kaplan öldürdüm?
Cevapla