AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
236Cevap
Almak Allahın emri :)
Helal =)
Isterim isterim diye zirlarim bile :D gercekten aserirsem :D hamileligin guzel yani bu
Çok geç bir saatte söylemem yapabildiğim ölçüde sabah söylerim :))
Hamile zamanında her zamankinden daha fazla onunla ilgilenir ve yanında olurum. Evet alırım.
Ahhhhh Ahhhhh keşke böyle bir durum olsada başında fır dönsem
Alsın beyfendi bir zahmet o kadar da nazı geçsin bebişin :) Allah herkese nasip etsin o tatlı telaşlarla dolu günleri.
Amin cümlemize İnşaAllah =)
Esim icin herseyi yaparim. O benim hayatim o benim caniminici...
Arkadaşlar www.facebook.com/OLBG.tipss.resmi.sayfa?fref=ts bu sayfayı dolandırıcılıktan dolayı şikayet edermisiniz.
Alınabilecek bir şeyse alırım. Gece yarısı mangodan elbise istemez umarım meyve sebze olsun yeter :)
Valla alinmasi lazim sacma sapan bir sey olmasin da..
ben şahsen öyle simarikliklar yapacağımı düşünmüyorum, gecenin bir yarısı uyuyan adamı kaldırıp yiyecek almaya gondericem, hem neresi açık olacak ki
hmm bilmem en yakin kankalarima soralim bakalim:);)
@Sametiedi
@Fight4Freedom sizce
Onları da bekliyoruz ecel sorusuna =D
Hamile olmasa bile alirim knk elimemi yapiscak :/ sonuc olarak benim hayatimin 2. Yarisi o.
knk onlar hep sozde kaliyor malesef kankacigim mesela "eski sevgililer" derler hep seni asla birakmiyacagim sen istesen bile ya da seni seviyorum seni asla virakmam sensiz yasayamam gibi ama bunlar hayatimin 2. yarisi demen gibi artik bu secgi sozlerine inanmiyorum yani "sozunde durmayan adam iste seni seviyorum sensiz yasayamam diyen adam birakmamali ossinucta soz agizdan bir kere cikar tutmazsa o adam degildir ASLA ADAM OLAMAZ"yani senin simdi demen gibi hayatimin yarisi demen gibi ya da en zor aninda birisini terkeden herkes tarafindan yikildin birde benim tarafimdan yikilda gorelim aci cekmen bana zevk veriyor demen gibi yani bir insanin onu kasteder benceartik bu sozlwre karnim tok benim ya mideme dokunuyorvistemiyorum anliyorsundur umarim KANKACİGİM beni @Fight4Freedom
ustune alinma sana soylemedim yani alinirsanda demekki oyle yaptigin birsey vardir ki alinmissindir derim;)
ankarayı Komple Ayağa KAldırırım tabiki de :D
hahah kesin kanka @Sametiedi :d
ben niye yokum orda?
erkek misin sen kızım ;D @Sonmermi :D
tabiki alırız yav. ne var bunda. pijamayla bir koşu giderim :D
Sitenin erkekleri ne kadar evcimen, ne kadar iyi niyetliymis boyle. Almam diyen cok az :) hem baba almak kolay mi, alirlar elbet :)
Benim çocuğada faydası olcak alırım ellerimle yediririm :D
Başlığı görünce aşeren eşine meyve almaya çıkıp şehit olan Astsubayımız aklıma geldi.
Allah rahmet eylesin.
Ben Hamile
Olucam
Aşericem
Eşim Almıcak Hee
Kovarım Onu
Evden
Senden beklenir.
Teşekkürler :)
Ricalar =)
:D :D
İstediği şeye ulaşabilecek imkanım varsa tabi ki de !
Teyzem hamileyken kış ayında her yerde erik aramıştık. Ben sevdiğim insan için yaparım yani. ^_^
günümüz kadınlar tarafından uydurulan birşey olduğunu düşünüyorum sülalede kimse ne aşermiş nede bir problem olmuş çocuklarda.
Günümüz kadınlar için değil her kadın için geçerli. Sadece o zamanlar dile getiremiyorlarmış.
zerre alakası yok
Keşke kadın olsaydınız.
onun ayaklarının onune herseyı sererım yeterkı olsunda ıstesın :)
dünyanın oteki ucuna gidip bulup alırdım sonucta eşim :)
ilk yeğenim oldugunda yardımcı olayım diye gece 3 de kıta değiştirdim bee :D
Gidip alırım ama sonra uykusuz kaldığım için sinirli olurum
olum enişte almamış durumu idare etsenize.
yok yaaa ne alcam sabah gider alırım bu soğukta kafayı mı yedim.
Ne eniştesi yaaa =D
ne diyeydim Mahmut mu diyeydim
Zekeriya de -_-
Naz yapmayı biliyorsa Kutuplardan buz bile getiririm ama tatlı naz yapıcak :)
El üstünde tutarım onu. Sonuçta bir mucize gerçekleştiricek ahaha :D
İstediği şeye göre değişir şimdi gecenin yarısında lahmacun çekti canım derse teskinde yetmeyebilir
Onun da bebeği olduğuna göre gidip alması mecbur...
kadınlar 9 ay tasıyor erkeklerde gidip alma inceliğinde bulunsunlar bir zahmet :)
Alsin tabiki gitsin arasın en azndan, duygularin en yoğun olduğu anlar canı çekmişse yapacak birşey yokk :)
Bu durumlar için bir manav arkadaş ve bir pastacı arkadaşım var : ) kapalı bile olsa fazla dolaşmadan istekleri karşılayıp hemen eşime götürürdüm :)
Olsa da alsak... Kıymetini bilin böyle şeylerin bunlar zahmet değil çok büyük nimettir. Sağlıklı olsun yeter.
Alırım tabi neden gidip almim ama hiç bir mümin kadın gece yarısı eşinden bunu istemez Vesselâm..
Dinle alakası yok bunun.
Dinle alakalı bişi yazdığımı nerden çıkardın
Mü'min kadın dedin?
Ne deseydim sen söyle o zaman
mümin dini bir isim terim vs vs olabilir
dini karistirmadim zaten giderim demiştim demi
canimin cektigini kocamin almasi gerekiyo :) hamilelik her zaman yasanan bisey degil. insallah bigun evlenir ve o hamileligi , aşermeyi yasarim :))
Vurur kafayı yatarım almam
ama ertesi güne mutlaka alırım
Eşin de doğuracağı gün değil ertesi gün doğurursa? =D
Asermek bebeğe zararı yok ki?
Ben mi yanlış okudum onca kitabı aceb
Kadının psikolojisine zararı var. Anne psikolojisi de bebeği etkiler.
Yani Bulunduğum yerde olan Alınacak bulunan birşeyse gider alırım aynısını bulamazsam onu unutturacak benzer birşey almaya çalışırım ama bulma şansım yoksa teselli etmeye çalışırım
İmkanım olsa tabikide almaya çalışırdım yeter ki bebek iyi olsun :)
Valla ben kosa kosa gidip alirim manavi uykusundan bile kaldiririm gerekirse :)
Alırız tabi ohoo ben karıma aşederdiği zaman birşey alamayacaksam piiiuu
Alınabilecek bir şeyse gider alırım. Erinmem bu konuda. Ama tutar da çok uç bir şey isterse nerden bulup getireyim aklını başka şeylerle meşgul etmesini sağlarım. Unuttururum
Ilerde esim olursa. Ilk cocugum degil 2 cocugum olsun ailem benm icin cok onemli olur. Hava kis olsada o sicacik yatagimdan kalkar yine gider alirim caninin istedigini bizde aile onemlidir..
100 km uzakta olsun esimi de alir cikarim gider alirim istedigini. Cunku o bana Allah in emaneti basimin tacidir.
Eşini niye alıyorsun o halde =D
Evde yanliz mi birakayim gece onu.
Hele bir almasın dogurmam çocuğumuzu tutarım kendimi ehue😃
Ben evin bir Bölümü'nü stok yapmayı düşünüyorum zaten ya karpuz isticek ya pişmaniye :D
Yozgat'ta oturup eşi gece yarısı ananas aşeren bir adam hayal ettim. Mutlu sonla bitmedi.
Alırım herhalde ilkler başkadır zamanla l*n yinemi desende senin canın söz konusu
Gidip alın ya neden teskin etmeye çalışıyorsunuz :)
ben alırdım gecenın kacı olursa olsun sonucda cocugumu doguracak oyuzden herseyı yapardım onun ıcın uyumazdım bıle
Valla yapmasını bilen almasını bilecek. Herşey o gece bitmiyor yanı :)
çocuk yapmak sadece o işle bitmiyor gerekirse kışın karpuz bulucan
Daha evlenicemde esim hamile olucakta ohooooo o uzun bir surec ben boyle ihtimallere karsi gece calisan bir ton kurye var siparis veririm getirir uyumaya devam ederim.
Millet burdan alırım alırım yok canı sağolsun meselesi yapıyo ama acaba gerçekte nasıl olacak düşündürücü bio durum
Evlenince seni de görelim =)
Gorebilirsen ne mutlu :))
kızım çatlıyacan mın sabah alırız ya eskiden böyle bir şey yoktu biziş nenelerimiz hamileyken darlada çalişiidi diye atlatırım durumu
ne teskin etmesi la
bulamazsam diye bir şık yok..
o istenilen bulunacak.
o kadar
Ben hamileyken kış ayında gecenin bir vakti kocamı karpuz almaya yolladım
El mahkum mecbur alıcam. Çocuğumu tasiyor neticede.
Hatta paket servisi var. Aş eriyorum yazin google siteler cikiyor. Alo diyorsun geliyor ya da daha kolay buluyorsun. Gecenin bir yarisi acik manav bulmak zor
9 ay köprüyü geçene kadar ayıya dayı dicez yapcak işey yok.
çok güldüm ya :D
Haklısın dayı :))
bence alınmalı sonra cocugun yuzunde dogum lekeleri falan cıkar��😞
her zamanda olmaz teskin de ederim yeri gelince de yapardık bir şeyler