AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
236Cevap
Alinacak seylerin mevsimi mi ne kadar uzaklikda ve ne kadar gerekli dusunurum bu 3. Secenekden ikisi olumlu sartlarda ise gider alirim alinacagı.
Alırım her şekilde
Al bir zahmet =D
Az önce olmayacagını bile bile gece lambası bulmak için 1.5 saat yuruyup aradıktan sonra bu soruyu sorma bile :) daha taksideyim :)(
Asik oldugum kizin esim oldugunu hayal ettim simdi saol kisa bir an bu hayali yasattigin icin ne yapip edip bulurum tobe tobe yaratirim olmasa bile
ekmek almaya zor gidiyom ben mümkünse istemesin canı
O zaman mümkünse sen de bebek isteme. O kadıncağız da o kadar sıkıntı çekmek zorunda değil.
yoo istiyorum ben ama dertsiz tasasız uykusuz geceler olmasın
Çok beklersiniz.
ne kadar beklerim mesela bir zaman aralığı alsam :) sonsuza kadar mı yoksa
Bebek istiyorsunuz ve tasasız olsun diyorsunuz. Sonsuza kadar bekleseniz de imkansız.
zormuş ya vazgeçirdin beni
Gider alırım kendim yediririm :)
Başka şansım mı var? Almazsam ya beni ya da başımın etini yiyecek.
Cingar çıkar. d. d sevgili kaynanamada sikayet ederim beni tutar kesin. d
ne koşulda olursam olayım almaya çalışırım. ****Ayrıca almazsak bunun günahı var diye biliyorum
Saat kaç olursa olsun prensesin canı cekmişse önüne ne ıstıyorsa dızerım :D
Yerçekimsiz ortamda muz yiyim ama tadı elma gibi gelsin demezse sıkıntı yok. Hallolur. Mümkün yani.
Burdaki erkeklerin çoğu alırım Demiş tebrik ederim ben üşenirim mutfağa bile gitmeyi
Eşim yok olsa bile hamile olmuyacağına göre problem yok
Sebep?
Sebep üremeye kökten karşı olan biriyim
Sen uremeye karsiysan sen niye uredin?
benim elimdemi geri zakalı
eğer hamile bırakıcak kadar çok sevmişsem kadınımı bulamazsam bile yaratan olur yaratırım isteğini..
Ne istediğine bağlı çok zor bir şey değilse alırım.
Sorumluluk alınmış her zaman gerekeni yapmak gerekir
Alırım tabiki en azından ararım bulmaya çalışırım bebek olmasa uğraşmam ama
tecrübelerden yararlanarak öyle bişeyin sadece tvlerde olduğunu gördüm yani öyle krizler falan yok ;)
Eminmisin yazın ortasında gecenin bir yarisi mandalina almaya gönderdim
Şımarık oldugundandır
Ay bu hamilelerin canı neden sürekli birşey çekiyo yha. s. s
Gece yarısı açık market mi var lao ama ararım yani yinede.
Gidip tabi alırım yoksa o doğruna kadar burnumdan getirir..
kalkıp gitmek istemem ama dır dır çekmektense gidip almak daha iyi :D
Şartlar el verirse tabiiki de alırım. Alamasam da çaba gösteririm.
:) soruyu şu şekilde soraydın daha iyi olurdu :) kışın ortasında karpuz aşerdi naprdınız :d
Buna bile öyke odunlardan öyle cevaplar geldi ki..
beni bu sitede ilk takip eden kişiydin (bu hesabı değil)
Yorumlarına saygım sonsuz.
Ben mi?
Evet
Hesabınız neydi?
Burdan yazmayayım. Isterseniz özelden yazayım sonra engelleyin sorun değil.
Bu Devirde İstediğimiz Herşeyi Rahatça Bulabiliyoruz... Eskiden Olsa Sıkıntı Ama Şimdi Problem Değil Bir Şekilde Bulurum
sakın inanmayın. hamilelikte aş erme olayı külliyen yalan :)
Hamilelikte hormonel değişiklikler yüzünden duygular daha yoğun yaşanıyor. Üzüldüğün zaman daha çok üzüldüğünü, acıktığın zaman daha çok acıktığını ya da sevindiğin zaman dünyaların senin olduğunu düşün. Canın bir şey çekse kim bilir ne kadar istersin..
Hamile mi kaldın? Varsa bilelim :))
kalsaydım çektirirdim :) tüm hayatımız sizin kaprislerinizi çekmekle geçiyor
Her şey karşılıklı sanırım. Bizim hayatımız da sizin arkanızı toplamakla geçiyor =)
aşerdiği şeyi benimde canım çekerse o an tereddütsüz gider alırım :)) samimi olmak lazım diye düşündüm şu an :P
herkes alırım demiş ben almam, hatta söylenirim gecemi aklına geldi diye :D
şaka yapıyoruz be, hemen eksilemişler -_-
Eşimi de götürürüm yanımda gece yarısı bişeyler bulmak zor mu kolay mı öğrensin diye
Tabi alırım bulunabilecek birşeyse
Hayatım sen daha iyilerine layıksın der konuyu kapatırım :):)
Evlilik henüz tazeyse alır. 5 yıllık sa yatsın zıbarsın. % 60 böyle.
Allem eder kullem eder bulurum
Ben teskin ederim. Anlamını bilmiyorum ama almaktan daha kolaydır herhalde.
mümkünse doğru dürüst şeyler istesin, cocona istedi derse meditasyonla rüyaya sevk :D
alırdık herhalde son başlarlar sen beni beğenmiyon sevmiyon dediğimi yapmıyon
gitmeyi bırak uçardım resmen. yeterki istesin..
Gece yarısı bulunmayacak bir şey çekmesinde :D Meyve gibi.
teskin etmek nedir abi türkiye içinde bulunacak birşeyse alınır
Neden gece gece? Sabah beklese olmazmi?
O adamda sonuçta tüm gün armut toplamiyor çalışıyor.
ulan yat uyu saat gecenin kaçı adamı çıldırtma manyak mı dır nedir...
Alınır Tabiki. Alamayanda kendini ip e assin tabi imkani olupta almayanlar :-)
Mümkünse alırım tabi ama olmadık bişey isterse zaten bulamayacağım için hiç gitmem
valla imkan varsa ve bulabilirsem alırım hiç bşy ondan değerli değildir
İlk ve ya son bebiş fark etmez. Hanımın gönlü olsun yeter ki ^^
o saatte sadece sağlıkla ilgili bişey olursa kalkarım kusura bakamsın sonuçta aş ermenin psikolojik olduğunu kanıtladılar o yüzden sıkıntı yok :D
Karın senin için o kadar zahmeti çeksin. Pes.
insan kocasını gecenin köründe sokakta iti var kopuğu ver bir çilek için sokağa dökermi hiç düşünce kalmamış
Bekara hanım boşamak kolay. Bebeğin olacağı zaman görürüz seni.
hayır anlamadığım çocuğu yapıp bana hediyemi edecek bir banamı doğuruyo onu anlamadım ben
Ayrılma söz konusu olsa hemen jetonu atan benim konusuna giriş yaparsınız ama.
hah işte tam olarak onu diyorum öyle bişey dese doğru diyosun diyip çocuğu verirmisin, mümkün değil neden çünkü herkes çocuğunu sever ne annesi vazgeçer çocuktan nede babası tabiri caizse birisi tarlasıdır birisi tohumu çocukta mahsüldür ikiside tek başına bir işe yaramaz. tamam mahsül tarlada biter ama tohumun hiçmi hakkı yok ;)
Neyse evlen ondan sonra konuşalım ;)
mevzu evli olup bekar olmak değil alınır alınmaz o noktada ısrarcı olmak anlamsız yaklaşımda hata var
ben ararım bulamazsam yapıcak birşey yok :D
Utopik degilse gider alirim. Ki almisligim vardir.
Görevimiz mecbur alcaz
Yapmasini biliyolarsa alacaklarda.
Ben mi gidiyim şimdi almaya alsın gelsin :D
Bir zahmet =D
midesini bulandıracak bir hikaye anlatırım olur biter
Keşke kondomu iki kat takaydım derim ve kalkıp alır gelirim ;)
Kasarim kosar baska sehire bile gider gelirim
Antarcticada olsa ışınlanırım ne diyosun?
hamile olmasada alırım.
canım bulunmayacak bişey istemez heralde.
Büyük konuşmamak gerekir =D
Benim canım yazın ortasında mandalina çekti bütün gün hayta gwce aradı en sonunda bulmuş :)
yeni nesil gelinler de çok mız mız!
Ben gider hemen alirdim. hosuma giderdi