AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
Bende can sıkıntısından buradayım.
Geçer inşallah 😂
Bakalım :D genelde gizli üyeler laf atar normal cevap vereni görünce mutlu oluyorum sdfsd
Ben anormal bir gizliyim 😂
Evet iyiymiş :D
😂😂
Genelde buraya ara ara giren kızlar anlık ilgi ve hoşuna giden erkek bulma sebebi ile giriyorlar. Girme zamanları da regl öncesi libido yüksek seviyelerdeyken
Anlık ilgi evet. Çözmüşsün sen olayı😂
Zaman da doğru mu 😂
Aslında her zaman öyleydi. Ama ilk defa bu sefer regl sonrasına denk geldi😂
Agsgaf😂😂 çözmüşüm biliyorum bu işi 😂 bu sefer sonrası olması da öncesinde ramazanın ilk günleri olduğu içindir. Fazlalaştı sanırım
Ramazan öncesiydi aslında 😂
O zaman şimdi baya baya yükseldin ondan dolayı 😂
Hayır ilgi istiyorum sadece 😂
Ahshsg😂😂 yokmu ilgilenen çıkmadı daha özele gel diyen
Aslında sorun da bu: kimseyle konuşmak istemiyorum. Delirdim galiba 😂
Haydaa😂 ilgini çekecek biri olunca konuşursun şu an sadece eğlenmek ve üzerinde ilginin olmasını istiyorsun
İlgimi çeken biri olmayacak 😂
Ben bu işi biliyorsam olur 😂 ya da farklı durumlar vardır 😂
Biri benimle ilgilense bile sahte olacak ve ben mutlu olmayacağım. Ama bunu bilmeme rağmen burada olmak canımı sıkıyor. 😂
Evet çoğunluk sahte olacak ve bir süre sonra bitecek. Peki ilgiyi neden etrafında aramıyorsun.
Çünkü hayatıma alacağım kişi doğru insan olmalı. Evleneceğim kişi olmalı. Onu bulmakta kolay değil.
Elbette kolay değil doğru insanı bulmak ancak konuşmadan da doğru insanı bulamazsın. Konuştuktan sonra düzgün biri olup olmadığına karar verip evlilik için uygun mu beklentilerimiz neler bunlara bakmalısın
Konuşuyorum zaten ama hiçbiriyle olmadı. 😁
O zaman denemeye devam 😂
Yoruldum
Ama sende şimdi argo tabir var demeyeceğim. hiç birine gelmiyorsun diyeyim anla😀
Dengesizim diyelim biz ona yine de 😂
Hadi öyle diyelim öyle olsun🤣 Senin değişime ihtiyacın var. Normalde neler yapıyorsun hayat akışın nasıl
Normalde boş vaktim yok aslında kurslara gidiyorum ama şu sıra biraz boşladım bazı şeyleri.
Ne gibi şeyleri başladın. Kursa gidiyorum derken sanırım çalışmıyor veya okumuyorsun. Vaktini kurslara giderek değerlendiriyorsun anladığım kadariyla
Üniversite mezunuyum. Vaktimi değerlendirmek değil aslında. Daha derin anlamı var. Neden soruyorsun?
Yaşam tarzını merak ettim soruyorum. Nasıl bir derin anlamı var. Hem ne mezunusun
Peki neden merak ediyorsun? 😁
Muhabbet ediyoruz işte soruyorum 😂
Ulu orta kendimi ifşa ediyormuşum hissine kapıldım. 😂😂
Agsshsh😂😂 yaz öyleyse ne diyeyim kedini ifşalama burada 😂
Yazdım 😁😁
Valla bende neden burada olduğumu bilmiyorum kaç defa sildim hesabımı girmicem bi daha diye ama yine hesap açıp giriyorum
Al benden de o kadar. 3. Hesabım bu😂
Ben saymadım da en az vardır o kadar sjdjd
Uzun zaman oldu ilk sorumu soralı 😂
Ben soru sormayı pek sevmiyom ya sjdjd
Benim siteye giriş amacım soru sormak 😂😂😂
Benimde cevap vermek sjsjdjsjns
Ben sorayım sen cevapla 😂😂😂
Tamam cevaplarım djdjdjdj
Saçma sapan soruları bile mi? 😂
Farketmez yeter ki muhabbet olsun bırak biriyle mesajlaşmayı yaptığım görüşlere yorum bile yapmıyorlar şu an ne olsa konuşurum
Üzüldüm 😁 Sence ben deli miyim? 😂
Hayır sıcak kanlısın sjdjdj
İyi bir insan olmak mı başarılı bir insan olmak mı daha mühim bu hayatta?
Ben iyi insan diyorum
Herkes başarılı olmak zorunda mıdır?
Hayır değildir bu bir yarış değil
Bana tek bir soru sorma hakkın olsa ne sorardın?
şu an hiç bir şeyin hakkında bir bilgim olmadığı için aklıma ilk gelen ismini sormak
Dur sonra sorarım bu soruyu o zaman 😂
Ajshahahahahaha evet daha mantıklı olur
Neden dönüp dolaşıp aynı boşluğa düşüyorum?
Buna verebilecek bir cevabım yok 🤣
Dualarım kabul olacak mı? 😂
Buna cevap verebilirim olmicak 🤣
Küstüm gidiyorum 😂
Şşş tamam tamam bişi demedim olcak ben gördüm 🤣
Heh şöyle 😂 sence ben iyi biri miyim? 😁
Mükemmelsin kulaklarından bile iyilik akıyor 🤣
Abartmasan inanacaktım 😂😂
Kendinle alakalı şeyler sormasana ne biliyim ben tanımam etmem 🤣
Tanıman gerekmiyor ki. Olumlu cevap vermen gerekiyor 😂😂😂
Heee o öylemiymiş tamam özür dilerim benim büyükbaşlığım dikkat ederim 🤣
Ahaha 😂 para olmasaydı hayat nasıl olurdu?
Takas yöntemi diyorsun yani bence yine aynı olurdu ya değerli eşyaları olan ve bunlardan fazlasına sahip olanlar az olanları eziklerdi 🤣
Yine maddiyat dünyasında mı bulurduk kendimizi? 😂
Tarih boyunca oradan çıkılmadıki 🤣
Ölüm kurtuluş mudur?
Bazı insanlar vardır öldü de kurtuldu deriz bazıları vardır yaşayacak daha çok şeyi vardır deriz kimine kurtuluş kimine göre erken son
Benim için kurtuluş
Neden senin için kurtuluş
Hayatla hiçbir zaman bir bağ kuramadım. Yaşama isteğim hiç olmadı.
Benim eskiden vardı hayallerim yaşama sevincim falan keyfim iyi denebilecek seviyedeydi en azından sonra büyüdükçe hayatın gerçeklerini insanların gerçek yüzünü gördükçe bende soğudum
İnsanın ölesi geliyor dimi?
Geliyoda çok da değil yani napıyım bende insanlarla ilişkilerimi kısıtladım samimiyet kurmuyorum
Mesafeler iyidir 😁
Aynen bak mesela gizli gizli konuşyon benle 🤣🤣🤣🤣
Evet ne güzel dimi 😂
Sence öyle olabilir ama bence değil tabiki 🤣
Neden 😁
Bilmem hoş olmuyor işle 🤣
Olmak istemiyorsan çıkabilirsin?
Sorularının cevabını bilmen gerek yoksa hayat çekilmez olur
Çekilmiyor zaten. Benim sorularımın bir tane cevabı yok. Hep birden fazla cevap ya da hepten cevapsız. Net bir cevap yok yani😁
Neymiş senin soruların bakalım solda cevap var mı bakayim
Neden böyleyim? 😂😂😂
Vallahi arada derede kalan insandan nefret ederim. Kendine güvenin yok çünkü kendini sorguluyorsun
Güvensizlikle alakası olduğunu düşünmüyorum 😂
Nerden biliyorsun ki güvensizlikle alakalı olmadığını
Umudunuz var demek ki bir şeylere...
Umudum hep var 😁
Umarım gerçekleşir...
Umarım 😇
Akli melekelerini çoktan yitirdiğin için
Haklısın umarım bulurum
burada derken sitedemi yoksa evdemi
Sitede 😂
Instagram ver ozaman lkasjdşflasdfad
Ahaha seni şakacı seni 😂😂
cem yılmaz ayagına geldi
Hiç sevmem de keratayı 😂😂
saçmalık seviyeni arttırmak için
Belki de😂
Boşluktan gelmişisindir.
Ve gideceğim elbet 😂
Yarın yine gel.
Gelmem inşallah 😂
Şimdi niye geldin :D
Geldim mi?
Gelmişsin işte şfksnv
Gelmişsem de yanlışlıkla olmuştur 😂
Boşluktan can sıkıntısi 😏😏😏😏
Canım sıkılamz benim 😂
E neden burdasn o zaman kanka senn
İlgiye ihtiyacım var 😂
Hm burada da bos insan çok ilgi gösteriyola deemi doğru 😋😋
Ama işte sahte olduğu için kimseyle konuşmak istemiyorum. 😂
Gizlisinn bi de 🤔
Evet gizliyim 😂
Konuşamayız taabi böyle
Evet 😂
E illgi göremiycen o zaman 😋😊
Evet göremeyeceğim 😭
😁 belki özelden yazarsn 🤔
Yazmam😂
E peki maademm 😆 illgisiz kall😁☺👍🏻👍🏻
Olur 😂
😊😊😊😊😊
Bende istemiyorum
Neden burdasın?
Can sıkıntısı arkadaşım yok
Olmak istediğin yerde değilsin o yüzden
Evet değilim. 😂
Zaten dertsiz kimse yok burada önemli değil vakit geçiyor mu geçiyor iste
Vakit burada olsam da olmasam da geçiyor zatem 😂
Öylede burada en azından hesap vermek zorunda kalmadan muhabbet edebiliyorsun insanlarla
Kimseyle muhabbet etmiyorum 😂
Ama yanlızsın dimi
Yalnızım 🙄
Nasıl anlıyorum tahmin bile edemezsin
Doğrudur😁
Yanlız senden farklı olarak ben biraz daha iyimser gibiyim
Bende öyleyim belki de sabaha bir şeyim kalmayacak😂
Umarım öyledir buradan hiç öyle gözükmüyor
Arada bir geliyorlar bana elbet giderler 😂
Benden gitmiyorlar bazen sadece yokmuş gibi yapabiliyorum ama buda güzel dimi
Hiç yoktan iyidir 😂
Zorla muhabbet ediyor gibiyiz ama sarıyor tuhaf mı
İki saattir sitede yaptığım şey bu aslında galiba 😂
Değişik ölü gibiyim ama nefes alıyorum işte ne yapcan
Ömür bitiyor belki bir gün yaşarız...😂
Başlamadan bitiyor ne ara demeyelim sonra
belki de canın sıkılmıştır dfgsdfgdf
Benim canım sıkılmaz 😂
pekkki nedne burdasıın bunu konuşabiliriz bence
Bende onu sorguluyorum😂
beraber sorgulayalım :) lgşfdhfgh
Bir sonuca varacak mıyız? 😂
neden varmayalım takp et sdfgdsfg
Yok burdan sorgulayalım. Ben özel sevmiyorum 😂
Yapacak işin yok demekki
cik o zaman nerden burdasin
Alışkanlık olmuştur.
Ben eski sevgilimi arıyorum nerde bu karı
hala bulamadında ondan
Neyi?
ya özlediğini ya arzuladığını ya da hayatının eksiği ne ise sana verecek olanı
Peki bulacak mıyım?
istersen bulursun ama doğruluğunu hayatının eksiğini vereceğine güvene dayalı sorgulamayı bilirsen inan hepimizde var arayış arzu
Umarım buluruz aradığımızı o halde 😂
umarım bulursun sen gibi arzularını hayatının eksiğini arayanlarla dolu bu site biride ben
Umarım😁
umalımm
Can sıkıntısı başa bela
Can sıkıntısı denebilir mi emin değilim. 😁
Hmm acaba nedir nedir
İlgi hoşuna mı gidiyo acaba
İlgiye ihtiyacım olabilir ama bunu siteden görmek istemiyorum. 😂
Peki neden burdasın gerçeği söyle
Gerçek bu işte. İlgi görmek istiyorum. Ne bileyim iki güzel söz belki😁
Valla güzelsen güzel şeyler duyarsın aksi takdirde benden bişey bekleme 😅
Beklemiyorum zaten😂
Bunu demeni bekliyordum seni akıllı seni daha önce beni gördün mü?
Görmedim galiba. Ben siteye boşluktan boşluğa giriyorum.😂
İstek atsana sen
Atamam 😂
Seni daha önce görüp görmediğimi merak ettim istek ya da mesaj atarsam adam değilim
Görmediğini biliyorum ben.😂
O zaman bilmeye devam et yavrum
Eksik hissettiğini tamamlamak icindir
Belki de😁
Eksik hisettigin nedir
İlgi sevgi 😁
Onu burası veremez sahtedir bu ilgi sevgi
Neden buradasın
Neden? 😁
Hadi kapatıp gidelim beraber sorun çözülmüş olur 🤷🏻♂️
Gidemem 😂
Neden seni biri zorla mı tutuyor 😳
Hayır gidecek başka yerim yok 😂
Yatacak yerin de yok senin Ayten
Yok o var.😂😂
Yat o zaman
Yalnızsın
Evet yalnızım 😭
Hepimiz öyleyiz 😂
Teselli mi bu? 😁😁
Ne sayarsan
Peki teşekkür ederim 😂
Recai 😂
😂😂
Kapı orada 🤷
Sağol ya çok kibarsın
Sen de iyle ilgi manyağı
Sen de öyle, ilgi manyağı ✅✅
Belki deli olabilirim ama manyak değilim 😡😂
Aynı... un laciverti işte ne fark ediyor
Neden peki merakmı😊
Ne merakı? 😂
Yorumlar sorular filan işte 😀😀
Alakası yok😂
Başkada mı var 😀😀😀
Merak iyi bişe sonuçta 😀
Meraklı bir insan olabilirim ama şu an ilgiye ihtiyacım var ama kimseyle konuşmak istemiyorum 😂😂
Benimde ilgiye ihtiyacım var 😀ayrıca ilgilenmekte istiyorum
Kiminle? 😂
İlgiye ihtiyacı olan la 😊
Ekle vakit kaybetmeyelim 😀ilgiden yana 🌹
Ekleyemem 😂
Eklersin biliyorum ve bekliyorum 😊
Özel fobim var benim😂
Beraber yeneriz kurtulursun😀
Neden mesaj bekliyorsun benden? 😂
İlgilenmek ve ilgi görmek tabi merakta olabilir 😀😀
Nasıl bir ilgi? Neyi merak ediyorsun? 😁
Nazlanmak yakıştı sana 😊😊
Kalbimi kazanmaya mı çalışıyorsun? 😁
Neden olmasın tabiki evet ilgileniyorum şu an 😊
Türk kahvesini nasıl seversin? 😂
Sade severim vede elinden olursa
Bende sade severim 😁
Sanada sade hazır ediyorum geç kalma
Cezveyi koydum ateşe 😀
Neden burada olduğumu bende bilmiyorum ki.
Ne olacak halimiz? 😂
Pek iyi olmayacağı kesin
Katılıyorum😂
Komik olan nedir?
Hiçbir şey. Ağlanacak halime gülüyorum😂
Kesinlikle ben onu bile yapamıyorum
Yok ben gülerim elhamdülillah 😁
Ne mutlu sana ne yaşarsan yaşa neyi kayberdersen et ama gülmeyi sakın unutma çünkü hayat herşeye rağmen devam ediyor...
Haklısın hayat hep devam ediyor... Yerinde sayan benim. 😁
Hayır yerinde saymıyorsun bak bu mesajı yazarken bile kaç kere nefes aldin kalbin hala atmaya devam ediyor yaşıyorsan hep bit ümit vardır
Nefes almak yaşamak mıdır?
Değildir öyle ki maddi olarak herşeyin normaldir ama içinde hergun birazdaha ölen bir şey vardır hergun birazdaha öldüm dersin ama en kötüsüde yine yaşamaya devam edersen çünkü başka bir alternatifin yok önüne bir hayat konmuş ve bunu yaşamak zorundasindir öyle ya da böyle yaşarsın ama unutma ruhunun ferahi rahatlığı çok yakındır
Ne zaman bitecek?
Bilmiyorum ama biteceğinden eminim çünkü herşeyin fani mührünü taşıdığı şu dünyada dertlerimiz baki olabilir mi elbette onlarda o mührü taşıyor ve birgün bitecek
Artık bitsin istiyorum. 🙄
Bende bende istiyorum umarım çok sürmez Gönül dünyamızdaki bu yangınlar 🥺
Umarım. 🙄
🥺🥺
Geçmedi geçmiyor ☹️
Çık o zaman
Çıkmak istiyorum ama çıkamıyorum 🙄
Sol uygulamayı
Tarayıcıdan giriyorum😂
Bende ordan giriyorum ama çıkıyorum
Bende çıkabilsem keşke 😂
😂😂
Neden çıkmak ıstıyorsun kı
Çünkü burada olmam çok yanlış 😂
Aaa neden
O zaman mesaj atın sohbet edelım
İşte mesaj atamam 😂
Yaaa neden neden
Nedennnn 😂😂
Çünkü zaman kaybı oluyor. 😂
Olmaz olmaz
Neden olsun 😂😂
Olacak😂
O zaman beklıyorum
Neyi? 😁
Seni 😂
Bekleme zaman kaybı olur😁
Senın için beklerım 😂😂
Hiç gelmezsem? 😂
Yıne beklerım 😂😂bile bile
Neden? 😁
Çünkü eğlencelisin sohbet hoş 😂😂
Aslında negatif bir ruh halinde olduğum için pek eğlenceli sayılmam şu an😁
Bılmem şu an sohbetın çok eğlenceli geldı 😂😂
Mutsuzluğum seni mutlu mu ediyor? Bunu mu demek istiyorsun? 😡😂😂😂
Hayır asla
Peki öyle olsun😂😂
Evvetttt öylee
Hayata karşı bakışım
Bir cevap bulabildin mi? 😂
Henüz değil :D
Bende bulamadım😂
Alışkanlık
Uzun zamandır yoktum sitede 😂
hoş geldin
Hoşbuldum 😁
Konuşalım
Çünkü sıkılıyorsun
Benim canım sıkılmaz 😁
O zaman burada ne işin var
İlgiye ihtiyacım var ama kimseyle konuşmak istemiyorum. 😂
Allah yardımcın olsun. Dermansız dert dedikleri bu olsa gerek
Amin sağol 😂
Allah çarpsın bu sorunun cevabını bende arıyorum
Allah korusun😂
Ben şimdi buraya niye çıktım, neden çıktım
Bilmiyorum 😂
Seni çeken bir şey var
Ne zaman ilgi görmek istesem siteye girmeye alışmışım belki de. Ama bu sefer bunu istemiyorum 😁
Ne istiyosun peki 😄
İlgi 😂😂😂
Gel ilgileneyim 😄
İşte bunu istemiyorum. Kendimle çelişiyorum😂
😄😄 gel el
Yok gelmem 😂
Gel buraya 😄😄
Bekliyommm
Hayır😂
Bence gelmelisin
Neden?
Gel soleyim
Burdan söyle😁
Sohbet muhabbet 😄
Canın sıkılmıştır
Can sıkıntısından
Senin tutan mı var?
Harbi sen neden buradasın
Neden burdayım? 😂
Bilmem neden buradasın can sıkıntısına olduğu kesin 😆
Canım sıkılmaz benim 😂
Alla alla o zamn niye buradasın sen kız psikopatmisin😂
Hayır ama deli olduğumdan şüpheleniyorum. Test yapar mısın bana? 😂
Deli doktoru olsam yapardim ama en yakın hastanedeki psikiyatriye gidebilirsin 😆😆(Delimisin bilmem ana deli dolu biri oldugun kesin enerjisi yüksek pozitif biri)😂
Enerjimin en düşük olduğu anda bile bunları duymak beni korkutuyor😂😂
Enerjinin düşük halimi bu 😃😃 o zaman sahte gülücükler atıyorsun bayan gizemli😂
Evet normalde çok gülen biriyimdir ama şu an gülmüyorum😂
Çok gülmekten alışkanlık yapmış sende bu emoji ağlarken de gülen yüz atma millets 😃😃😃😃
Atıyorum valla😂😂
Sen özele gel sen komik birisin kafa dengi 😂😂😂
Özel fobim var benim gelmem😂
Sen bilirsin teklif ederim ısrar etmem 😂😂
En sevdiğim 😂
😂😂
😂😂
Gece gece sen bnim psikolojimi bozacan😂😂
Bozduğumuzu tamir etmeyi de biliriz evvelallah😂😂😂
Nasıl ediyomussun tamir😂
Telkin motivasyon falan filan 😂😂
Önce kendini motivasyon et sen 😂
Terzi kendi söküğünü dikemiyor canım ne yazık ki 😂
Gel hadi özele adam yemiyoz iki muhabbet ederiz 😂
Güvenemedim 😂
Neye guvenemedin
Evlenmek için çağırıyorum ki😂😂
Tek istediğim normal muhabbet etmek 😁
Bn ne dedim
Ben söyleyeyim de yanlışlık olmasın 😁
Gel gel korkma
Ama gizlisin gelemiyorum😁
Sorunu beğendim
Yokluk olabilir
İlgisizlik😁
Burada anca cinsel ilgi görürsün
O yüzden kimseyle konuşmuyorum ya zaten. Duygusal yaklaşacak biri yok
Bence de sorularda gizli takıl bu şekil
Öyle yapıyorum 😂
Vajinana kilidi vur otur 😂
Ben de
Beni özledin
Hayır 😂
Evet canim gel seni bekliyorum
Bekleme boşuna gelemem
Neden ama özledim seni
İnanmıyorum sana 😂
Aaa gerçekten kız özledim kokunu
Gülüşümü özlesen şaşardım zaten
Kokun çok daha güzel ama mis gibi gelsene
Bağımlılık yapıyor
Can sıkıntısı senin