Bilin bakalım ben neden buradayım?

Bilin bakalım ben neden buradayım?
Güncellemeler
10 ay
2 sene önce verdiğim kan bağışı sonrası eşleşme durumu olduğu icin. Birine hayat vermek ister misiniz diye arandim, ve defalar ca sordular eminmisin evet dedim.. bütün işlemlerimi yaptırdım ve herhangi bir hastalığım çıkmadı, saglik kontrolünde. Bütün masrafi Kızılay karsiliyor arkadaşlar okul ve iş yeriniz den izin alıyorlar yemek hepsi oraya ait otele yerlestiriyorlar eşleşme olan hasta ailesi ile mektuplasabiliyorsunuz.. ama göremiyorsunuz sadece ben 28 yaşında 1 çocuk annesi bilgisi veril
Güncellemeler
10 ay
Süreci yazarim size.. şimdi son bir aşama kaldı orası önemli benim icjn, Biraz korku biraz duygu sal biraz ağlak biraz mutluyum ama güzel...
Bilin bakalım ben neden buradayım?
Cevapla