Japon yapıştırıcısı kalmış tırnağımda gusülden 1 gün sonra gördüm orucum kabul olur mu tekrar abdest almam gerekli mi?

Merhaba. Dün gusül abdestimi aldim bugün oruç tuttum. Ama iftardan sonra tırnağımda çok minik (toplu iğnenin topu kadar bile değil) bir japon yapıştırıcı kaldığını fark ettim. Aslında aseton ile silmiştim ama o tırnağımdakini görmemişim. Orucum kabul olur mu? Tekrar gusül abdesti almam gerekli mi? Şimdi orayı kazıyıp "Allah'ım gusül abdestimi ve tuttuğum orucumu kabul et" diye niyet etsem olur mu?

Japon yapıştırıcısı kalmış tırnağımda gusülden 1 gün sonra gördüm orucum kabul olur mu tekrar abdest almam gerekli mi?
Cevapla