Yara bandı yapışıkken abdest alıp, o bantları çıkarmadan namaz kılsam olur mu?

Ayakkabımı yeni almıştım. O da ayağımı vurdu. Yara bandı yapıştırdım iki yerine. Onlarla abdest alabilir miyim? Çünkü yaraya doğrudan su değince çok acıyor. Yara bandı yapışıkken abdest alıp o bantları çıkarmadan namaz kılsam olur mu?
Yara bandı yapışıkken abdest alıp, o bantları çıkarmadan namaz kılsam olur mu?
Cevapla