Güncellemeler
+1 yıl
Kapalıyım diye mi çok zor
Güncellemeler
+1 yıl
Kapalı kıza gereken değeri vermeyen erkeklerin Allah belasını vermesin mi
Çalış demeyin çalışsam da erkeğim bana sahip çıkmalı. Bu mesajı yazdığım eski flörtüm 3 ay boyunca flört olmamıza rağmen bir kere bile hediye almayan erkek olamamış biri

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Hediye vs olabilir ama para konusuna karşıyım kimse kimseye para vermek zorunda değil
Beni isteyen adam zorunda tatlım
Olaydan tamamen bağımsız söylüyorum düşünce yapın gereği iğrenç bir insansın.
Sen iğrenç ve ezik bir erkeksin
Ya he
Off sıktı bu sorular da bugün ya ne çirkinler var ne paralar ile oynuyorlar
Evet
Tamimi ile meraktan birsey sorabilir miyim simdi diyelim ben sana araba aldım yarin sen ne yapacan
Karşılık bekleyerek herkes yapar zaten mevzu karşılık beklemeden yapan adam seven adamın nasip olması
Sevgi karşılıklıdır birisi size değer veriyorsa sizinde ona değer vermeniz gerekmez mi
Tabiki ama ginah olan bir şeyi yapmam gerekmez
Ne alaka ya sen benim demek istediğimi anlamadin
Çirkin bir şey ima ettin gibi geldi çünkü
Sacmalama istersen sorduğun soruya göre ornek verdim sadece
Beni seviyorsa eğer ona güzellik veririm hayatında kalmam bile onun için şans olur eğer beni seviyorsa
Şu an sen sadece kendini ovuyorsun gibime geldi yani örneğin biri seni sevecek senin her istediğini yapacak düşünceleri ile hediyeler ile seni mutlu edecek ama senin hayatında olusun onun için sans öylemi
Hayır hayır bir insan birine aşıksa onun hayatında olması ona şans gibi gelir zaten bu ben de olsam Leyla da olsa
Bakin beni yanlış anlayin istemem ama bi insan birbirini gerçekten sevdigi zaman en kucuk seyler bile mutlu eder pahali hediyeler vs hepsi geçicidir mesela soyle düşünün biri size herseyi verebiliyor ama sizin için bir şeyden vazgeçip size önem vermiyor o zaman ne olacak
Para vermeyen adam da aynı benim için bir şeyden vazgeçmiyor demektir Allah büyük Allahın hazinesinde hepsine sahip erkek vardır o da inşallah bana nasip olur sonsuza dek içinde de dışında da
Yine yazdığımı anlamışsın
Hayır anladım her şey para değil ama para önemli
Tamam para önemli ama bu kadar da önemli değildir sanirim
Yo daha fazla önemli bazıları için
İhtiyaç meseledir diyelim kimde ne eksikse ons yöneliyor
Aynen zaaf
Olabilir
İnsan gibi yorum yaptığın için teşekkür ederim yine se
Rica ederim sonuçta senin hayatın senin isteklerin buna ben müdahale edemem herkesin düşüncesi ve gorusu kendisine fikir sunulabilir ama müdahale edilmez
Skyim öyle erkeğin belasinı.
Evet gebersinler gereksizler
Ben şu an kendimi canım his etsem acaba aldiğim hediyelerden tatillerden en iyi mekanlardan dolayı.
Sen kendini havalı hisset abi en azından seni ezik görmeyecek kimse
Yok canim benim havam kimseye değil. şükür vicdanen kişiliğimle işimle gayet iyi bir durumda olduğumu biliyorum.
Evet abi 19-20 yaşında akraban varsa bana sevk etsene sadexe böyle bir zavallıya denk geldim başka flörtüm sevgilim olmadı
Tatlim bu işler siparişle parayla yaşla güzel ya da çirkinlikle olmuyor. herkes ilk önce insan olana insangibi deger verirse zaten her şey yasanip yaşatiliyor yeterki çikar menfaat olmasin
Ne alaka ya önce ilişki kurabilmem için yaşımın yakın olmasını isterim
Tm canım sen devam et caninin istedigi gibi
Güzelliğinin sadakasımı :D
Hayır o kız çalışıp kendi parasını kazanmali
Erkekleri aşağıladığınız yetmez mi?
saçmalıyosun
Boş bir flört
Evet gereksiz bi de unut beni diyor unutulacak neyin var sanki sürprizler yaptı
Aman aman aşkında ölüyorduk sanki haspam😂
Bence de.