AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
Belkide hakkinda hayirlisi budur?
Bunun nedenini bulmalisin ilk önce.
Buldun mu?
benim aptallığım hep kaçtım çünkü utanan birisiyim :( zamanında da çok dışlandım sessiz olduğum için
. seni anliyorum inan bana:) şimdi öncelikle utangaçliğini halletmeliyiz. neyden utanıyorsun, korkun ne? öğrenci misin?
öğrenciyim.. üniversite öğrencisi. Utangaç olduğum için açıköğretim okumaya karar verdim ama haliyle biraz pişmanım
Tekrar hazırlanma ihtimalin var mı?(18yaşındasın henüz) dışarıya çıkıyor musun? gidebilecegin kurslar felan var mı? bir yerden başlamalisin çünkü
hayalimdeki bölüm diyebilirim. tekrar hazırlanamam o kadar zaman kaybedemem. ayrıca yaşadığım yer küçük hiç bişey yok okul ve camiden başka. ne bir kurs nede sosyalleşmek gibi bişey adına bişey yok. ve bende o cesaret yok hep kendimi geriye çekiyorum bende anlamadım bunu neden yaptığımı bir türlü aşamadım bu sorunu gerçekten çok zor durumdayım
Zaman kaybedenem derken bu yılın kayıtları geçti mi?
istediğim bölümü kazandım zaten ve kpssye girdim idare eder bir puanda aldım tercih yapacam ama bütün gün evdeyim :(
Iyi bari:)) ne zaman açıklaniyor?
tercihi yapmadım daha ama yapsam ne değişecek ki
Ilçede felan mi yaşıyorsun? dersde çalışamiuor muşsun
evet ilçede yaşıyorum ders çalışamıyorum her şeyi kafaya taktığım için
Ilçe kütüphanesi vardır büyük olasılıkla bir bak, ders çalışirsin, kitap okuyabilirsin
tek gidemem sorun orda
Birkaç kez gitsen bu kadar sorun olmayaçağını biliyorsun demi:)
cesaret öz güven yok ki
Sen çabalamadiktan sonra yanında birisi olsada bir anlamı olmaz zaten. neyden utanıyorsun? bunu bir anlat bana sen
mesela yolda yürürken biri beni izliyormuş gibi hissediyorum elimi kolumu nereye koyacağımı bilmiyorum. konuşurken yalnış yaparsam alay konusu olmaktan gibi gibi
Kanka sende anksiyete bozukluğu var. aç bak haksız miyim?
o ney oluyor?
Sen internetten bak sonra yaz burdan bana tamam mı?
bazıları evet uyuyor
Insanlar sana niye baksın ki peki? çok mu güzelsin, farklı mı giyiniyorsun?
ne alaka şimdi?
Yani durduk yere birine bakmazlar demek istediğim. sana öyle geliyor muhtemelen
anladımda konuyla ne alakası var
Birisi izliyormuş gibi demiştin ben. Ben böyle bir anlam çıkardim..
anladım
Zamana bırak elbet olacaktır
:) kendin oldugun gün geçicek yalnızlığın.
Olur birgün üzülme çok
Okul hayatindami yok kuzenlerin falan
yok malesef
Allah yardımcın olsun :)
amin ecmain.
Aynı sorun bendede var kanka :'(
olmuyor düzelmiyor
üzülme l*n en azından ben kendim gibi tüm yalnızları çok seviyom :D bir sevenin var yani :D
Benimle arkadaş olur musuuun?
sanal olduğu için karşıyım
Sanal derken "/
Fazla utAngac olma sende
elimde değil
Kendini gelistirmeye bak yalniz hissettigin zamanlar bunun icin uzulmeyi birak
olmuyor
Olur
Göster kendini belki yalnız kalmazsın buralarda
Benim 1 tane var onuna bedel
Ben de oyleyim ama sikayet edecek ne var bunda :D
Arkadastan cok ne var
Aynı dertten bende muzdaripim
Kara çarşaflara büründürme kendini.
Benm bitane var arkadasm
ben olayım senin arkadaşın sevgilin dostun.
Sevgili olmak zorunda mı benimde yok rahatım işte
sevilmek bir ihtiyaçtır belkide
Evlen bence yasinda tutuyo zaten
Nedeni var mi?
utangacım
Onun haricinde bir sikinti yok demi? Nasil bir utangaclikdir bu :) bende utangacim ama sevdigim kiza karsi utanirim sadece..
ben herkese karşı
Ooo bu olmadi. ama :)
Utanman icin sebep. ne ki? :)
bilmiyorum
Sosyal fobisi var anlaşılan.
Utanman icin bir sebep olmali. Bende eskiden utanirdim fakat şu an gayet normalim ama illaki utandigim durumlar oluyor.
Iki meme goster olay tamamdir
aynı durum aynı :DF:Dfdffd
aynısı bndede var
Yazık bee..
Okulun falan yok mu
yok
csadsadasfdhkgkhjhj
Hangi sehirdesin
ne önemi var bunun
Izmirde olsaydin sana iyi bir dost olabilirdim ama arkadas edinmek gibi bir niyetin yok sanirim
var ama olmuyor
Neden olmasinki benimde hic yoktu ki hala "en iyi arkadas" diyebilcegim bir kisi bile yok ama universiteye basladim iyi kotu arkadaslik ediniliyor eger istersen deneriz :)
malesef yok bende gidebilirdim üniversiteye ama gitmedim belkide bunu cezasını çekiyorum
Hangi sehirdesin ki
iç anadolu bölgesinden
Anladim. Kendini gelistirmek adina kitaplar okuyabilirsin ben polisiyelere bayilirim mesela :) Kursa falan yazilip yeni arkadaslar edinebilirsin disari cik gez.. Benim evde kalmamin nedeni cok farkliydi insanlardan kendini soyutlamistim cunku onlari rahatsiz ediyordum istemeden. Senin boyle bir durumun yoktur sadece utangacsin sanirim bunu da asabilirsin..
ben utangaç ayrıca yabaniyim.
Bana da yabani derlerdi kimseye gitmezdim akrabalarimiza falan kimsenin bize gelmesini istemezdim ama 1 senede oldu ne olduysa dusuncelerim cok olgunlasti ne zaman öleceģimiz belli degil herseyden mutlu olmaya calisarak yasiyorum insanlari sevindirmeye calisiyorum bende mutlu oluyorum
insan yok ki çevremde
Hep olumsuz dusunuyorsun hic mi insan yok. Bizim eski mahallede bir kiz bile yoktu kucuk bir mahalleydi. Zaten kursa vs gitmeden cevre edinemezsin universiteye bsslamasaydim benimde sansim azdi arkadas konusunda
aynı senin gibiydim bende işte şu an mahallede yaşlı kocakarılar var çocukken zaten 2 tane arkadaşım vardı evlendidiğeri şu an çocuk denecek yaşta erkek vs neyse anlayacağın kafa dengim yok
Bana cok benziyosun bende hep biri olsa bile kafa dengim degil diyip yaklasmazdim
üniversiteye gitseydim belki arkadaşım olurdu ama gitmedim cesaret edemedim
Psikologa gitmeyi dusundun mu
yok ona bile dökemem içimi
ben izmirdeyim hadi
ergenlikten o
Bnde oyleyim
Üzücü
Olur öyle
psikolağa git..
Ayni ben
bendede yok napcaz)
kelin ilacı olsa kendi başına sürerdi..
haklısın ölcez böyle)
aynı ben
yanlız deyilsin
benimde yok...