Kadınların pantolon veya taytının popo arasına kaçması sizce kötü mü gözüküyor?

Fotoğrafları örnek olarak koydum sizce güzel mi kötü mü duruyor?
Kadınların pantolon veya taytının popo arasına kaçması sizce kötü mü gözüküyor?
Kadınların pantolon veya taytının popo arasına kaçması sizce kötü mü gözüküyor?
Kadınların pantolon veya taytının popo arasına kaçması sizce kötü mü gözüküyor?
Kadınların pantolon veya taytının popo arasına kaçması sizce kötü mü gözüküyor?
Cevapla