Kot pantolon altına parmak arası terlik giymek kızlarda da kıroluk mu?

Bütün yaz nerdeyse dar kot pantolon altına parmak arası terlik giyiyorum. Bu kombin kızlarda da kötü mü duruyor? Erkeklerde kötü durduğunu düşünüyorum.

Kot pantolon altına parmak arası terlik giymek kızlarda da kıroluk mu?
Cevapla