Dünyaya hunharca çocuk getirmek bana mantıksız geliyor. Sizce haksız mıyım?

Her insan üremek çoğalmak ister anlayabiliyorum ama 1 veya en fazla 2’den fazla çocuk yapmak bana acımasızca geliyor. Hepimiz bu dünyada belirli bir süre duruyoruz. Deprem oluyor veya başka bir şey çocuklar ortada kalıyor. Dünya farklı bir yere gidiyor her şey çok zor okumak, çalışmak, gelişmek vs. Anne veya baba uzunca süre dünyada kalamazsa örn 4 veya 5 çocuğu var ne sıkıntılı bir hayat onları bekliyor. Sosyal medya veya çevrende hiç düşünmeden çok çocuk yapanları görünce uyuz oluyorum kalabalık aile seviyoruz diyorlar evlatlar bile sonsuza kadar yanında kalmıyor ki yaşlanınca herkes evliliğine çocuklarına odaklanıyor. Bence her insan 1 çocuk yapmalı. Kendini geliştirmiş insanlar çocuk yapmaktan korkarken geliştirmemiş insanlar bunu marifet sayıyor. Sizce haksız mıyım?

Dünyaya hunharca çocuk getirmek bana mantıksız geliyor. Sizce haksız mıyım?
Cevapla