AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
177Cevap
Memleketin yarısı gevşek olmuş
Gece dışarı çıkan kızla evlenırım dicek bazılar
Bana göre iffetsizliktir istediğiniz kadarda eksileyin umrumda değil
bu adamda çok sewiliyor işte. bu senin dünyan usta yaşa hayatını
Sizin bir üniversite hayatınız olamadı sanırım çok yazık
5 yıl oldu
Siz gece sokaklarda gezerken normal ama dimi kadın çıkınca kötü oluyor ama kadınlar sizin gibiler yüzünden çıkamıyor dısarı
Ya bende clube giderim her clube giden hatunada o. Demez yani asalim artik bunlari ne clubte stripti yapip ellettriyosa kendini evet kotu kizdir ama yapmayin her insanin eglenmeye hakki var ;)
kime ne canın ne zaman isterse o zaman çıkarsın sormana bile gerek yok bırak elalem ne düşünürse düşünsün
Bende gece dışarı çıkıyorum anormal bir durum degil bence, takma kimseyi eglenmene bak :))
eğlenilecek kızdır. ben bir kızın gece dışarlara çıktığını bilsem asla evlilik gözüyle bakmam
Erkek gidebiliyosa kız neden gitmesin bu ayrım neden
İzmir deki mekanlarda sorun çıkmaz burada her önüne gelen mekan açamıyor çünkü kucuk te heryerde sivil polis var yurt dışı bu konuda daha tehlikeli bence. Yine de her gece böyle birşeye gerek yok arada çıkın gelenin yeter
Bazı erkeklerimiz bazı kızlarımız atarlanmış burada ama geceleri dışarıda gezen çok var sen bunların dediklerine bakma.
Kiminle, nereye, hangi mekana, ne şekilde gittiğin önemli. Ayrıca bu konuda kız-erkek ayrımcılığı yapılmamalıdır.
Eğlenmesini bilen, kim neder diye umursamayan ve elalem için bir şeylerden mahrum kalmayan, kendi kararlarını verebilen biri düşünürüm.
Üni 2. sınıftayım hala 9.30 oldu mu 'kızım nerdesin?' 😒
Her insan kendi yaptiğindan sorumludur canım kardeşim. Sen kendine yakışmayan bişi yapmıyosn kimin nasıl baktığına takma eğlenmene bak ama dersleri ihmal etme ailene üzülür:)
alisilmis kaliplar bazi yerlerde yikilmasi imkansiz denecek kadar cok fazla...
gayet de ben dün kadın arkadaşlarımla birlikte bornovada halloween partyye gittik takıldık biraz
yani hiç de öyle kötü gözle falan bakılmaz
Niye geceleri çıkalınamaz ya da çıkma yasağımı var o çıkmasın bu çıkmasın kim çıksın ozaman
işte zamanla alkole sigaraya alışırsın sonra bu gece çok sarhoşuz mert in evinde kalalım eve gitmeyelim olur sonra evde yeterince yatak yoktur... sen mertle aynı yatakta yat bişi olmaz ona güvenmiyormusun olur sonra uyanırsın yatakta kırmızı bir leke falan sonra uyuşturucu sonra şu sonra bu
Çok fazla "Gerçek Kesit" programı izlemişsin dostum. Kuzenimle kendi evimiz var ayrıca evimize kız arkadaşımız dahi olsa kalmak için almıyoruz kendi düzenimiz var. Senin dediğin olay iradede bitiyor iradesi olmayan düşünsün.
üstüne alınma.. ben genel konuştum... bu yolda kaç kız kötü yola düştü bilemezsin... şu an kötü yolda olan kızların çoğu yıllar önce ana kuzusu idi. sordun söyledim. irade dediin şey de bir yere kadar...
Hayat size güzel :) çık yani kime ne ki hayat senin hayatın kim ne düşünürse düşünsün ;)
çok fazla geç kalmamasına özen göstermelerını bklerım hanımların eğlence falan bılmem gerı kafalı değilim ama bır hanımın en geç 8 de evde olması lazım
Belli bir saate kadar normal ama mesela 11-12den sonrası bayanlar için pek uygun bir vakıt değil.
şuana kadar çaldıım mekanlarda adabıyla eğlenen kız görmedim ve erkeklerden çok daha fazla kavga çıkarıolar. ne baktın kavgası üstelik:)) bide sırf dj adama sarkmalar baştan çıkarmalar ahlaksız teklifler vs hayattan soğutuyo
Muğla da turizm okudum. Sürekli o bölgenin içindeyim. İzmir kuşadası Marmaris Bodrum... Dediğin eğlence mekanlarına da çok giderim. Böyle kızları da çok gorurum çoğu bozuk çıkar. Duzgun efendi kız kendi başına gitmez. Sevgilisi olursa olsun ayrı
zamanla onada alısacaklar merak etme sonucta o nesıl yaslanıyor senın gibi düşünen kişiler anne olucak ve bu düşünce ile büyütecekler. böylece avrupai modernleşmemiz kendi kültürümüzün yok olması ile birlikte sonlanacak.
Ben çıkmam oturdugum semt cok tenha.. O saatte dışarda olmak sakıncalı bir kız için.. dünyanın bin türlü hali var yani.
garipsemem o saatlerde ben cooktan uyumus oldugumdan kim gelmiş kim gitmiş kim naaaaaaaapmıs derdine düşmem yapım musait değil
Kafa nereye biz oraya ya Cebeci ya ulusa kafalar oldu on numara
Erkek gece çıkıyor kaynatiyor da sen niye çıkmayacaksin ki
Bnde çok cikarim gece arkadslarla ama o takildigin kişiler kotu biri değillerse normal bnce
aslında daha önce nasılsan öyle kalmanda fayda var sınırlarını ailenin sınırlarına göre çizmelisin onların yanında nasılsan onlardan uzaktayken de öyle olmalısın. naçizane fikrim bu.
erkeler cıkar amakızlar çıkamazmı yalan olur benböyle birşeyi düşünmem mrkez kafasına göre herkes
Bende izmirde yasiyorum izmirde gece hayatinda sıkıntı var sahsen izmirde kiz arkadasimin disari cikmasina izin vermem ortamlari biliyorum zamanla anlarsin tehlike yani
Ayıp kızın orda ne işi var sözde okumaya gidiyorsun ailene saygılı ol biraz gündüz neyine yetmiyor
Yanında ben varsam İzmir'imin gecelerinde, düşünmeye zaman kalmaz muhabbetten.
valla erkek nasıl gidebiliyorsa bir kızda gidebilir bu cok normal bişey
"Motor yine çıkıyor dışarı" derim
Tabi giyimi de önemli bunu demem için
Erkeğe nasil gözle bakılırsa kızlarda aynı gözle bakılmalı bu konuda
Gitgide asla yapmam bana ters dediğin şeyler sana normal gelmeye başlayacak hatayı kaybetme derim ucu
Gece , disari , karanlik, issiz , bu kelimeler aklima geliyor ve puzzle i birlestirdigimde nedense koprualti olusuyor :)
O kadar geniş olamadık henüz Sevgilimi gece kulubune gece elbisesiyle gönderip erkeğim diye gezmem
sevgilinlede gitmek gibi bir seçeneğin var
Kusura bakma senin rahatlığına hiç bir sözüm yok dilediğin gibi yaşayabilir davranabilirsin lakin ben sevdiğim kıza gece elbisesi giyip elinden tutup onca erkeğin ortasına sokup hadi burada dans et diyemem dediğim gibi seni yadırgamıyorum ama benim anlayışım bu şekilde sende beni yadırgama olurmu :)
Kotu gözle bakarım ben gündüz varken gece coşmak niye
Gündüz herkesin işi gücü var.
O zaman gece uyu
Gece çıkmasınlar ablacım.. Sonra taciz ediliyorsunuz.. Ağlayarak burada yeni başlık açıyorsunuz kendinizi koruyun
İnsanlarımızın bakış açısına bağlı aslında bu durum çoğu insanımız geri görüşlü olduğu için bisey diyemem ama sadece dans etmek için gidiyorsan sorun yok bence ")) burası İzmir ogloooooom. p
Yurt disindaki TURK kizlari ve TURK aileler icin HIC normal degil canim. Bizim burdada saat 6 oldu mu evden cikmiyoruz ama tabiki senin gibi oru. lar da var sabaha kadar gezen eden. Yurt disi serbest diye birsey yok bizim turk culturunde oyle birsey normal degil kizim
Sen şimdi kendine müslümanda diyorsundur. Kuranda duyduklarına inanma gördüklerinin yarısına inan yazar. Sen hiç kimseyi yargılayamazsın müslümansan, kimseye sıfat takamazsın. Okuyan birinin 6 da evde olması zor birşey ama senin eğitimin olmadığından okuyan insanın halinden anlayamazsın bizim saat akşam 9 a kadarda dersimiz oluyor sen onlarada or. spu dersin. Acınası bir zihniyet hemde bir bayansın yazık gerçekten.
Ayrıca cultur değil kültür ! Git dilimizi öğren.
Asil sana yazik ne niyetle geceleri eglendigin beni hic ilgilendirmez ama kiz dedigin gece eglenemez kizim. Ha yaninda abin, nisanlin, kocan olur o olabilir ama baska turlusu olmaz ister sen iyi niyetli gercekten eglenmek icin gitmis ol ordakiler icin zaten bir orus. pu sun
Dışardakileri bilmem de içerde pek iyi niyetle bakacaklarını sanmıyorum
Erkek için ne düşünüyorsam onu. Bu erkekler abaza oldukları için diğer erkekleride öyle sanıyorlar.
Eve girmeyen erkekler hakkinda daha cok dusunuyorum -.-
Çünkü onlar kadar mezhebimiz genis değil ama amaca da bağlı gece disari cikmak
Yooo eglenmek evlenmeden önce yasamak hakkın. Hep hayal ettim arkadaslarımla boyle olmak icin nasip olmadı.
İşimiz olmaz öyle gece gece disko bar gezenler sağlam olmaz bizden uzak olsun larda ne b*k ları varsa yesinler
resimdeki senmisin?
Dedemin kız kardeşi
ohaa yaa... bende sen sandim ama neyse
Gevşekliğin lüzumu yok hadi başka kapıya
fake adam ya
Tanıyan tanıyor genç :) yüz bulamadıklarına fake mi dersin sen :D
hahaah :D yok laa ne alaka, hep biraz yüzü gözü düzgün olanlar fake cikti ondan sordum
Tamam şimdi defol
ahh verpiss dich man du knecht
Başka erkeklere sulan hadi
arkadaşım gitme sen öyle kötu yerlere:)) ilk zamanlar içmezsin sonra birle başlar bakmışın iş çığrından çıkmış
Kötü gözle bakmak nedir ki :)) o insanların ne düşündüğünü umursarsan tedirgin olursun sen kendi düşüncelerini önemse.
yanında güveilir erkek arkadaşları varsa her kız erkekler gibi geç saatlerde eğlenmelidir..
4 sene sonra çok başka bir bakış açısına sahip olacağın için şimdilik bunları sorman doğal tabi.
Ben yurtdışındayım ama çıkmıyorum iyi ortamlar değil güzelim haa sevgilin olur onunla gidersin o ayrı konu
Aynennnnnnnn 1+
Yurt dışından tepkiler yağıyor yurt içi gezince hala kültürlü oluyor :))
Eğlenmeyi seven kendime yakın kızlar olarak düşünürüm.
Git arkadasının evinde kal evde eğlenin ya onlar sana gelsin. Gerek yok gece kulübüne :):)
Evde yaramazlık yaparlar ev olmaz kulübe gitsinler bence orası daha zararsız :D
Ben ikisinide tercih etmediğim için millet ne b*k yerse yesin sıkıntı yok :):)
Meselenin toprakla ne alakası var. Mesele dini inanç meselesi...
İnsanlara bak neden dam soruyorlar Türkiye'de diyordum hep, cidden var mi böyle insanlar diye artık susabilirim...
gece dısarı cıkan kızlar candır yoksa biz mekanlara nasıl giricez ya allah onları basımızdan eksik etmesin::D:D:D:
Orası yurt dışı orda istersen sokak ortasında seviş bişi demezler sana ama ben pek uygun bulmuyorum bozarlar seni hem ruh anlamında hemde... neyse
Bak keyfine ya zaten İzmir diyorsun bu konuda en rahat olabileceğin şehirlerden biri. Gazi kadınlar akar :D
gece dışarı çıkan kızlar candır
hele hele eve dönmeme gerek yok bu gece dışarıda da kalabilirim izin almam sorun olmaz diyen kızlar sevilesi sevişilesidir
Uçkurunla değil beyninle düşünerek yorum yapmayı öğrenmelisin.
ne mal bir kızmışsın sen ya. gece dışarı çıkıp gece kulüplerinde eğlenmek normal
cinsellik yaşamak anormal uçkurla düşünmek öyle mi
Cinsellik ile konumuzun ilgisi yok burada beyninle düşünmen gerekiyor :)
ondan mı sigara içki iç git istediğinle sikiş millet kendi kız kardeşine baksın diyen adamı eic seçtin. istediğin gibi yaşa denilmesi hoşuna gidiyorsa. benim veya bir başkasınında istediğini yapması veya yazmasına karışamaz eleştiremezsin.