AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
177Cevap
böyle bir soruyu sorma bence erkekler istediğini yapıyorsa kızlarda yapar ve bende gece dışarı çıkarım sıkıysa biri bir şey desin
anası babasıda kızı uyuyo sanıyo işteee hehhh beeee!
Yoo biliyorlar benimkiler
Sen takilma bunlara izmirde gersey free rhtina bak :) Joseph e gidin
Erkekler cikinca ne dusunuyorlarsa kizlar icin de aynisi dusunulecek yeter artik
Yanımda şok cihazı var kızlar felan keser önümü uğraşamam :))
hha :DD
Annen baban biliyo mu gece gezdigini?
Onlar nasil karsiliyor bu nu?
bugün içmezsin, yarın içmezsin. Sonra denemek istersin, alkolü de denemek istersin. Biraz abartırsın.. sarhoş olduğunda ne olur biliyor musun?
2 AYLIK HAMİLE KALIRSIN !!!
Ne bilm bende bilmiyorm ama gece klübünden gece klübüne giden bir kızla evlenmek istemem :)
Gece kulubune gidersen ve yurt disi kizlarina rnek verirsen hergun badka biriyle yataktan kalkiyorlar derim ama cafeye giyorm cay iciyorz pasta yiyorz falan dersen okey ama
çok fazla dizi film izliyorsun. yurt dışındaki insanlarında ahlaki değerleri var popolarını açmıyorlar her gelene.
Evde dans ederim daha iyi ne isim olur gece disarda.
=^-^=
yazmışsın yurt dışında çok normal die onlar dejenere olmuş ve örf adetleri olmayan insanlar zaten sen ve senin gibileri 100ünden özentilik yapa yapa bu hale getirdiniz. senin gece dışarı çıkman hakkında diyorumki düşüncem x2 gerekizsin
gereksiz olan sensin bu yorumunla örf adet dediğin nedir? geçmişten gelen hangi örf adetlere uyuyorsun senin bu siteye girmen profiline resim koyman bile dejenere olmak ona bakarsan. Cikcikkuş diye nick alman örf ve adetlere göre bir erkeğe yakışmıyor. bana bunlarla gelme cevabını misli ile alırsın
Ben erkeğik sen kızsın sendn örencek diilim ört adeti ayrıca o dediklerinn onlarka alakası yok. zaten Gemici dışsrı çikmanin amacı ego tatminidir kendini etrafa güzel görmelerini sağlamktır kızların. bak işinee şimdi hadii uzaa ikileee ;)
Tam bir varoşsun yorumuna iyi güldüm. Ben erkeğim sen kızsın nedir senin ne ayrıcalığın var erkek olarak? Örf adet öğrenmeyi geçtim sen gerçek bir insan olmayı öğrenmelisin.
@defne77 senin gibi bir altın hiç bir kuyumcuda bulunmaz yoookkk :D:DD:::D::DD:D
hahahahah :D:D:DD:D:D
gündüz çıkamıyorum ki. alışıyorum, mecbur gece çıkıyorum.
Onlar secimlerini yapmislar bize bisey soylemek dusmez..
bence normal ama halk arasında öyle kızlara ırıspı dıolar :D
üzüm üzüme baka baka kararır.. kötü alışkanlıkların yoksa öyle yerlerde kazanabilirsin
Sorumsuz guvenilmez b*k yoluna giden turden goruyorum.
Sen kendini bildikten ve koruduktan sonra kimi ilgilendirir ki
hangi üniversitede okuyorsun? kızlar nereye gidiyormuş eğlenmeye?
Ben Hatayı Sen Ararım şu an Senin Hatan Ne Biliyormusun?
Sıkıntılı kardeş kız birşey içmez etrafta it mi yok kolasina hap atar sabahına kız olur kadın
yurt dışı yeni üniversite ve kesin anadoludan gelmişsin. insanlar çabuk değişiyor fazla gevşek olmuş
insanlar kendi düşüncelerinde hayatlarında özgürdür alakası yok :)
Vallahi ben ablacım gece gezen de gördm , arkadaşlarına kalmaya giden de gördm , her ortamın insanı olan kız da gördm hiç biri güven vermedi bana, sana söylemyrm bunu ama benim tecrübelerim öyle yani
İstediği gözle bakabilirler umrumda değiller çünkü gece 2 de dışarı çıkıyorum ve çok zevkli sevgilimle bara gidiyoruz müthiş bence
kendi tercihin ölçüler dahilinde çıktıkça karanlık semtlerde gezmedikçe sıkıntı yok ama zaman kötü kötü zaman :)
Yurd dışında insanlar bazı şeylere doydukları için pek sıkıntı olmuyor :) burada ne olacağı belli olmaz..
Dışarı çıkması değilde amacı önemli.
Elbette
dikkat et kndne derim ama madem buraya sordun cvplrmzi cddye alcksn gce ckma derim
ben iyi düşünmüyorum, zaten bu benimle alakalı bir durum.
Birwz agir olun siz bayansniz. Bsniiza ne geliyorsa o tur ortamlardan geliyor. Gotnu zu basini acip salliyosunuz neymis eğlenme k mis.
Dans etmek got bas sallamak değildir arkadaşım biraz kültürlen öyle yorum yap dans etmek insanın bedenine ve zihnine iyi gelir. Açık giyinmek konusunda yorum yapmıyorum konu bu değil çünkü sen benim giyim tarzımı bilemezsin.
Dolandr da dolandr..
Gece kuluplerine giden kizlar ne icin gidiyor bilmiyor umda Oray a giden erkeklerin amaci bellidr kimse dolandrip mesrulastrmasin. Ulkende rahat kiviramiyosun diye kultur eksiligi diye nitelendrmek akil kari değil dr daha mantikli seyler gosterin univ okuyorsun
Ben almanyada yaşıyorum daha disco'a bile gitmedim Yurt disindaki kizlari oyle basit sanma canim ;)
Sen almanyada yaşıyorsun ama son derece kültürsüzsün tatlım. Dans etmek, arkadaşlarınla eğlenmek basitlik değildir bende 10 yıl bielefeld de yaşadım senin basitlik anlayışın nedir acaba? Profiline kendi resmini koyup burdaki abazalardan mesaj almak basitlik değil arkadaşlarınla eğlenmen mi basitlik?
Helal kız sana logar kapağı oldu :))))) yurtdışıymış :))))))))
Ben erkek olmama rağmen en geç 12de evde oluyorsam kızda evde olsun bir zahmet
Tadini cikarmaya bak yaptiginda bir yanlislik yok.
Vaybe ülkemin hoş ve gurur abidesi annen baban senin için didinsin dursun sende okuma ayağına o bar senin bu bar benim gez dur dikkat et öyle ortamlarda çita çok ceylan görünce hic afdetmezler :D
Ailemden habersiz hareket etmiyorum ailemin bana güveni tam ben 20 yaşında bir yetişkinim ve nerde nasıl davranacağımı iyi bilirim. Bu tarz yobaz yorumlar yapmayın bence büyün anne gibi konuşmana gerek yok ne zaman gezeceksin? 80 yaşında mı?
izle bunu
bunlar iyi yırtmış valla :D ohh az bile yapmışlar
popi diye vermiş * :D
Bu tarz varoş insanlara selam bile vermiyorum kızda muhattap olmasaymış.. Ayrıca bunu haberlerde izledim şu an bunu yapanlar hapsi boyladı dostum
bak şimdi kardeşim ben suana kadar hiç bir kıza vurmadım ve vurmamda yanımdaki çocukların hiç birisine vurdurmamda ama bak çocuga bildiğin keko zihniyet olarak gelişmemiş çocuk diyorki bu kız bana karın olucam işte ölene kadar helalininim dedi ama beni aldattı diyor o yüzden vuruyo bideoyu izlerken dikkat et biraz çocugun sesi titriyor sesi geç kendiside titriyor
Bir sey dusunmuyorum saygi duyuyorum kendilerine
Olabilir herkesin kendi hayati herkes kendi hatalarinda bogulur
universiteyi sirf bu yüzden kazananlar var mesela. sekil a
üniversiteyi bu yüzden kazanmadım ama yaşım 20 ve eğlenmek en doğal hakkım
fikrimizi sormussun. bende cevapladim. hakkinsa kullan ;) istersen otobanda takıl tın yani
orası yurt dışı burası böyle
Çünküü burası Türkiyee
tek kelime ile kaşar :) gece ben çıkamıom korkudan :)
senin bulunduğun yerler farklı demekki kaliteli yerlerde bu tarz korkular yaşamazsın gece arkadaşlarınla eğlenmek kaşarlık değildir.
evet farklı oluyor tabiki birşeyı yapmak ıstedıkten sonra kılıfına uydurursun. ayrıca fıkrımızı sordunuz fıkrımızı söyledık yargılaymazsın fıkrım ıcın tesekkur etmek gerekır beğensende beğenmesende senın kalıtedekı aşırı çağdaş kısıye bu yakısır.. bu arada cem gariboğluda kalitelı yerlerde takılıyordu,,
Ben birşey düşünmem banane?
Bende gidiyorum çok normal. Yalnız gitme ama :)
:DD
Arkadaş grubu en iyisi ya 6 7 kisi falan hoş oluyor :)
@ateistbirkız senin olduğun her yer hoşdur emnim buna :)
Sagol @sametiedi
izmirde bakmazlar merak etme
sen öyle san :D
abazalar hariç
Beş para etmez gözümde. Tek gecelik aşk masalına kurban da gidersiniz günün birinde.
Arkadaşlarınla eğlenmek dans etmek için gidiyorsan ve arkadaşlarında doğru kişilerse kurban giden olmaz.
Gece vakti elbet bir avcı ceylanlarla tek yakalamak için uğraşıyodur. Bırak şimdi yok kız arkadaşımla gidiyom ayaklarını eğleniyosan bardamı eğleneceksin başka türlüde eğlenebilirsin.
Ayak yapmaya ihtiyacım yok şu an sanal ortamdayız ve gizli kullanıcıyım beni hiçbir zaman tanımayacak birine ayak yapmam. Gerçekten eğlenmek ve muhabbet için giden insanlarında olduğunu anlamanız gerek herkesin derdi uçkur değil dostum seninki uçkur olduğu için başkalarınıda öyle sanıyorsun.
Göz zinası diye bişey duymadın sanırım sen. Barda adam gözüyle 1000 kişiye tecavüz eder günde.
Göz zinasını sen internet ortamında hergün yapıyorsun arkadaşım din konularını açarsak söyleyeceğim bir çok şey olur o yüzden o konuya girmeyeceğim. Yani yan sayfada çıkan bir reklam bile göz zinası için yeterli.
Sen benim yaptığımı nerden biliyosun bir kere bu bir. İkincisi sen bir gece ortamına gidince orada canlı GÖZ zinasına maruz kalıyorsun daha ilerisindede sonucu farklı şeylere kadar gider.
Bara takılırsan bardan biriyle evlenirsin ilerde demişti dersin.
sen burada sormuşusun Kötü gözle mi bakılır evet kötü gözle bakılır cevabını aldın. Sen bunu olağan bişeymiş gibi bize sunmaya çalışmaya git ne boku yiyosan ye ok.
İstediğim gibi fikirlerimi paylaşırım ayrıca burada herkes tek bir birey "biz" diye kendine grup mu kurduğunu sanıyorsun :) Zavallı..
Benimle uğraşma güzelim. Biz dediğin tabanımı üzerine saldırtırım ok. Tabanımı zor tutuyorum
Otur oturduğun yerde ben sana iyiliğin için söylüyorum bunları :D
Git bir sevgili yap o gezdirsin seni. Ama bunu yapma ucuz olma Heleki arakdaşlar ya ne olacak ki amaaaaaaaa triplerine hiç girme ok.
Taban? :D
hiç mi duymadın Taban? :D Gece yaklaşıyor bugün çıkacakmısın?
Saat 12 :00 İçkisiz aleme aktı. Sabaha kadar eğlendiler nokta. :D 735 kişi bunu beğendi.
Bizim dinimizde böle bişe yok bildiğin gibi boşuna kendini avutma sigara alkol kullanmıyorum die
dinimizde teknolojide şeytan icadı ve buraya üye olman bile dine aykırı dinden bahsetme bence bu konuda insan önce kendine bakmalı.
Yok ya teknoloji şeytan icadı die bişey yoktur hatta bunla ilgili bir ayet de vardı cahil cahil konuşma
Bu arada emin ol senden daha düzgünümdür
beni tanımıyordun şahsım hakkında yorum yapamazsın yapsanda seni dikkate almam.. Soruya cevap vermeyeceksen konuşmayacaksın
Veriyom ya işte sorularına cevap
Birsey mi dusunmeliyiz?
hiç cıkmadım bilmiyorum
Ben hep gecelerdeyim. Amaç eğlenme eğlencene bak.
Turkiye'desin o yuzden hepsi abaza dikkat et ;)
izmirde öyle değil yahu
Git yurt disinda yasa o zaman.
üzgünüm ama bunu diyecek yetkiye sahip değilsin benim fikrim benim düşüncem
Bu da benim fikrim benim dusuncem arkadasim soruda yobazlik demissen de kusura bakma yobazlik o olmuyor. Senin devrini kendin degistirerek baska kisi ve milletlerden ornek alarak yasamaya baslayislar aslinda ne denlu geri kafali ve dusuk seviyeli oldugunuzu gosteriyor.
Eğlenmek, dans etmek düşük seviyeli olmak değildir ben 20 yaşındayım ve arkadaşlarımla eğlenmem son derece normal buna hakaret edenlerde yobaz insanlardır tıpkı senin gibi.
Arkadasim gece cikmak yazmissin ne b*k yiyorsan ye iki gun zirlama aptal sonra. Saygisizlik yapma. Senin derdin belli yobazim evet ben.
Soruya cevap vermiceksen konuşma şahsıma yorum yapılması için soru sormadım ki sen benim şahsıma zaten yorum yapamazsın umrumda değilsin yani
Senin sahsina yorum yapmadim arkadas. Sen benim sahsima yorum yaptin. Sen beniim cook umrumdasin sanki simarik sosyete cocugu.
Evet normal ben babamı da çağırıyorum giderken. d
bence kaşınan kızlar ve ben erkek olsam o tarz bir kızla evlenmem
Ne yapması kaşınmak mesela?
gece dışarı çıkan kız kız değildir:)
Takıldığı mekânlar iyi değil dikkat et derim
Sonradan görme diye bunlara deniliyor sanırım 😞
her zaman da çıkmayacaksın..
hoş değil böyle şeyler.
Nasıl şeyler arkadaşlarına eğlenip gençliğini yaşamak ve dans etmek mi?
Gençliği yaşamak gece dışarı çıkmaklamı oluyor? sen okul okuyorsun bide, neyse sadece görüşümü söyledim senin hayatına müdahale etmek bana düşmez.
Bu yol poh yolu