• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Müzik & Etkinlik

Gece dışarı çıkan kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz? (Sayfa 3)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Gece dışarı çıkan kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla
Üniversite Soruları Okul Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

81

Cevap

177

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • nounless
    nounless Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl
    Müzik & Etkinlik konusunda 482 cevap paylaştı.

    böyle bir soruyu sorma bence erkekler istediğini yapıyorsa kızlarda yapar ve bende gece dışarı çıkarım sıkıysa biri bir şey desin

    0
    0 Yorumla
  • amyleeches
    amyleeches Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    anası babasıda kızı uyuyo sanıyo işteee hehhh beeee!

    1
    1 Yorumla
    • tugcemeliskayaa
      tugcemeliskayaa
      +1 yıl

      Yoo biliyorlar benimkiler

      Yorumla
  • mob1905
    mob1905 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Sen takilma bunlara izmirde gersey free rhtina bak :) Joseph e gidin

    0
    0 Yorumla
  • yodostum
    yodostum Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl
    Müzik & Etkinlik konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Erkekler cikinca ne dusunuyorlarsa kizlar icin de aynisi dusunulecek yeter artik

    0
    0 Yorumla
  • Sametiedi
    Sametiedi Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    Yanımda şok cihazı var kızlar felan keser önümü uğraşamam :))

    1
    1 Yorumla
    • Sonmermi
      Sonmermi
      +1 yıl

      hha :DD

      Yorumla
  • ElaÇocuk
    ElaÇocuk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Annen baban biliyo mu gece gezdigini?
    Onlar nasil karsiliyor bu nu?

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    bugün içmezsin, yarın içmezsin. Sonra denemek istersin, alkolü de denemek istersin. Biraz abartırsın.. sarhoş olduğunda ne olur biliyor musun?

    2 AYLIK HAMİLE KALIRSIN !!!

    0
    0 Yorumla
  • cokGecelikiliski
    cokGecelikiliski Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ne bilm bende bilmiyorm ama gece klübünden gece klübüne giden bir kızla evlenmek istemem :)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Gece kulubune gidersen ve yurt disi kizlarina rnek verirsen hergun badka biriyle yataktan kalkiyorlar derim ama cafeye giyorm cay iciyorz pasta yiyorz falan dersen okey ama

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      çok fazla dizi film izliyorsun. yurt dışındaki insanlarında ahlaki değerleri var popolarını açmıyorlar her gelene.

      Yorumla
  • uysalkedicik
    uysalkedicik Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Evde dans ederim daha iyi ne isim olur gece disarda.

    =^-^=

    2
    0 Yorumla
  • Cikcikkuş
    Cikcikkuş Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    +1 yıl

    yazmışsın yurt dışında çok normal die onlar dejenere olmuş ve örf adetleri olmayan insanlar zaten sen ve senin gibileri 100ünden özentilik yapa yapa bu hale getirdiniz. senin gece dışarı çıkman hakkında diyorumki düşüncem x2 gerekizsin

    2
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      gereksiz olan sensin bu yorumunla örf adet dediğin nedir? geçmişten gelen hangi örf adetlere uyuyorsun senin bu siteye girmen profiline resim koyman bile dejenere olmak ona bakarsan. Cikcikkuş diye nick alman örf ve adetlere göre bir erkeğe yakışmıyor. bana bunlarla gelme cevabını misli ile alırsın

      Yorumla
    • Cikcikkuş
      Cikcikkuş
      +1 yıl

      Ben erkeğik sen kızsın sendn örencek diilim ört adeti ayrıca o dediklerinn onlarka alakası yok. zaten Gemici dışsrı çikmanin amacı ego tatminidir kendini etrafa güzel görmelerini sağlamktır kızların. bak işinee şimdi hadii uzaa ikileee ;)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tam bir varoşsun yorumuna iyi güldüm. Ben erkeğim sen kızsın nedir senin ne ayrıcalığın var erkek olarak? Örf adet öğrenmeyi geçtim sen gerçek bir insan olmayı öğrenmelisin.

      Yorumla
    • Cikcikkuş
      Cikcikkuş
      +1 yıl

      @defne77 senin gibi bir altın hiç bir kuyumcuda bulunmaz yoookkk :D:DD:::D::DD:D
      hahahahah :D:D:DD:D:D

      Yorumla
  • elifdedik
    elifdedik Takip Et
    Xper 2 Yaş: 38
    +1 yıl

    gündüz çıkamıyorum ki. alışıyorum, mecbur gece çıkıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • BurakGZL
    BurakGZL Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    Onlar secimlerini yapmislar bize bisey soylemek dusmez..

    1
    0 Yorumla
  • Baho1903
    Baho1903 Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    bence normal ama halk arasında öyle kızlara ırıspı dıolar :D

    0
    0 Yorumla
  • rxkill
    rxkill Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    üzüm üzüme baka baka kararır.. kötü alışkanlıkların yoksa öyle yerlerde kazanabilirsin

    0
    0 Yorumla
  • pesimist23
    pesimist23 Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Sorumsuz guvenilmez b*k yoluna giden turden goruyorum.

    0
    0 Yorumla
  • ScreaMMurdeR
    ScreaMMurdeR Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    Sen kendini bildikten ve koruduktan sonra kimi ilgilendirir ki

    0
    0 Yorumla
  • melofelip
    melofelip Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    hangi üniversitede okuyorsun? kızlar nereye gidiyormuş eğlenmeye?

    0
    0 Yorumla
  • ByLimansiz
    ByLimansiz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    Ben Hatayı Sen Ararım şu an Senin Hatan Ne Biliyormusun?

    0
    0 Yorumla
  • burii01
    burii01 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    Sıkıntılı kardeş kız birşey içmez etrafta it mi yok kolasina hap atar sabahına kız olur kadın

    0
    0 Yorumla
  • HammınaBird
    HammınaBird Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    yurt dışı yeni üniversite ve kesin anadoludan gelmişsin. insanlar çabuk değişiyor fazla gevşek olmuş

    0
    0 Yorumla
  • cnklc
    cnklc Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Müzik & Etkinlik konusunda 11,9b cevap paylaştı.

    insanlar kendi düşüncelerinde hayatlarında özgürdür alakası yok :)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Vallahi ben ablacım gece gezen de gördm , arkadaşlarına kalmaya giden de gördm , her ortamın insanı olan kız da gördm hiç biri güven vermedi bana, sana söylemyrm bunu ama benim tecrübelerim öyle yani

    0
    0 Yorumla
  • tugcemeliskayaa
    tugcemeliskayaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    İstediği gözle bakabilirler umrumda değiller çünkü gece 2 de dışarı çıkıyorum ve çok zevkli sevgilimle bara gidiyoruz müthiş bence

    0
    0 Yorumla
  • sefa4289
    sefa4289 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    kendi tercihin ölçüler dahilinde çıktıkça karanlık semtlerde gezmedikçe sıkıntı yok ama zaman kötü kötü zaman :)

    0
    0 Yorumla
  • Bekirr41
    Bekirr41 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    Yurd dışında insanlar bazı şeylere doydukları için pek sıkıntı olmuyor :) burada ne olacağı belli olmaz..

    0
    0 Yorumla
  • onlychef
    onlychef Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Dışarı çıkması değilde amacı önemli.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Elbette

      Yorumla
  • steww
    steww Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33
    +1 yıl

    dikkat et kndne derim ama madem buraya sordun cvplrmzi cddye alcksn gce ckma derim

    0
    0 Yorumla
  • sosyal_bukelamun
    sosyal_bukelamun Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    ben iyi düşünmüyorum, zaten bu benimle alakalı bir durum.

    0
    0 Yorumla
  • turkuaz6321
    turkuaz6321 Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl
    Müzik & Etkinlik konusunda 819 cevap paylaştı.

    Birwz agir olun siz bayansniz. Bsniiza ne geliyorsa o tur ortamlardan geliyor. Gotnu zu basini acip salliyosunuz neymis eğlenme k mis.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dans etmek got bas sallamak değildir arkadaşım biraz kültürlen öyle yorum yap dans etmek insanın bedenine ve zihnine iyi gelir. Açık giyinmek konusunda yorum yapmıyorum konu bu değil çünkü sen benim giyim tarzımı bilemezsin.

      Yorumla
    • turkuaz6321
      turkuaz6321
      +1 yıl

      Dolandr da dolandr..

      Yorumla
    • turkuaz6321
      turkuaz6321
      +1 yıl

      Gece kuluplerine giden kizlar ne icin gidiyor bilmiyor umda Oray a giden erkeklerin amaci bellidr kimse dolandrip mesrulastrmasin. Ulkende rahat kiviramiyosun diye kultur eksiligi diye nitelendrmek akil kari değil dr daha mantikli seyler gosterin univ okuyorsun

      Yorumla
  • ÖzooxxL
    ÖzooxxL Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ben almanyada yaşıyorum daha disco'a bile gitmedim Yurt disindaki kizlari oyle basit sanma canim ;)

    3
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen almanyada yaşıyorsun ama son derece kültürsüzsün tatlım. Dans etmek, arkadaşlarınla eğlenmek basitlik değildir bende 10 yıl bielefeld de yaşadım senin basitlik anlayışın nedir acaba? Profiline kendi resmini koyup burdaki abazalardan mesaj almak basitlik değil arkadaşlarınla eğlenmen mi basitlik?

      Yorumla
    • Hakancan1
      Hakancan1
      +1 yıl

      Helal kız sana logar kapağı oldu :))))) yurtdışıymış :))))))))

      Yorumla
  • AloneLove
    AloneLove Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ben erkek olmama rağmen en geç 12de evde oluyorsam kızda evde olsun bir zahmet

    0
    0 Yorumla
  • ArroW216
    ArroW216 Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl
    Müzik & Etkinlik konusunda 3,1b cevap paylaştı.

    Tadini cikarmaya bak yaptiginda bir yanlislik yok.

    1
    0 Yorumla
  • pekinick
    pekinick Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Vaybe ülkemin hoş ve gurur abidesi annen baban senin için didinsin dursun sende okuma ayağına o bar senin bu bar benim gez dur dikkat et öyle ortamlarda çita çok ceylan görünce hic afdetmezler :D

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ailemden habersiz hareket etmiyorum ailemin bana güveni tam ben 20 yaşında bir yetişkinim ve nerde nasıl davranacağımı iyi bilirim. Bu tarz yobaz yorumlar yapmayın bence büyün anne gibi konuşmana gerek yok ne zaman gezeceksin? 80 yaşında mı?

      Yorumla
  • Fakeboys
    Fakeboys Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl
    https://www.youtube.com/watch?v=ZyrDEhGBJts

    izle bunu

    2
    4 Yorumla
    • busesved
      busesved
      +1 yıl

      bunlar iyi yırtmış valla :D ohh az bile yapmışlar

      Yorumla
    • Fakeboys
      Fakeboys
      +1 yıl

      popi diye vermiş * :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu tarz varoş insanlara selam bile vermiyorum kızda muhattap olmasaymış.. Ayrıca bunu haberlerde izledim şu an bunu yapanlar hapsi boyladı dostum

      Yorumla
    • Fakeboys
      Fakeboys
      +1 yıl

      bak şimdi kardeşim ben suana kadar hiç bir kıza vurmadım ve vurmamda yanımdaki çocukların hiç birisine vurdurmamda ama bak çocuga bildiğin keko zihniyet olarak gelişmemiş çocuk diyorki bu kız bana karın olucam işte ölene kadar helalininim dedi ama beni aldattı diyor o yüzden vuruyo bideoyu izlerken dikkat et biraz çocugun sesi titriyor sesi geç kendiside titriyor

      Yorumla
  • __Hestia__
    __Hestia__ Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Bir sey dusunmuyorum saygi duyuyorum kendilerine

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Olabilir herkesin kendi hayati herkes kendi hatalarinda bogulur

    0
    0 Yorumla
  • meinschicksal
    meinschicksal Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Müzik & Etkinlik konusunda 11,4b cevap paylaştı.

    universiteyi sirf bu yüzden kazananlar var mesela. sekil a

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      üniversiteyi bu yüzden kazanmadım ama yaşım 20 ve eğlenmek en doğal hakkım

      Yorumla
    • meinschicksal
      meinschicksal
      +1 yıl

      fikrimizi sormussun. bende cevapladim. hakkinsa kullan ;) istersen otobanda takıl tın yani

      Yorumla
  • elcengiz
    elcengiz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45 , eic 34%
    +1 yıl

    orası yurt dışı burası böyle

    0
    0 Yorumla
  • benhulll
    benhulll Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 36%
    +1 yıl

    Çünküü burası Türkiyee

    0
    0 Yorumla
  • Furkanyzc
    Furkanyzc Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    tek kelime ile kaşar :) gece ben çıkamıom korkudan :)

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      senin bulunduğun yerler farklı demekki kaliteli yerlerde bu tarz korkular yaşamazsın gece arkadaşlarınla eğlenmek kaşarlık değildir.

      Yorumla
    • Furkanyzc
      Furkanyzc
      +1 yıl

      evet farklı oluyor tabiki birşeyı yapmak ıstedıkten sonra kılıfına uydurursun. ayrıca fıkrımızı sordunuz fıkrımızı söyledık yargılaymazsın fıkrım ıcın tesekkur etmek gerekır beğensende beğenmesende senın kalıtedekı aşırı çağdaş kısıye bu yakısır.. bu arada cem gariboğluda kalitelı yerlerde takılıyordu,,

      Yorumla
  • Çocukkalbi
    Çocukkalbi Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl
    Müzik & Etkinlik konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Ben birşey düşünmem banane?

    2
    0 Yorumla
  • ateistbirkız
    ateistbirkız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bende gidiyorum çok normal. Yalnız gitme ama :)

    2
    4 Yorumla
    • Sametiedi
      Sametiedi
      +1 yıl

      :DD

      Yorumla
    • ateistbirkız
      ateistbirkız
      +1 yıl

      Arkadaş grubu en iyisi ya 6 7 kisi falan hoş oluyor :)

      Yorumla
    • Sametiedi
      Sametiedi
      +1 yıl

      @ateistbirkız senin olduğun her yer hoşdur emnim buna :)

      Yorumla
    • ateistbirkız
      ateistbirkız
      +1 yıl

      Sagol @sametiedi

      Yorumla
  • levresrouqes2
    levresrouqes2 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    izmirde bakmazlar merak etme

    0
    2 Yorumla
    • PaSha41
      PaSha41
      +1 yıl

      sen öyle san :D

      Yorumla
    • levresrouqes2
      levresrouqes2
      +1 yıl

      abazalar hariç

      Yorumla
  • karadayiii
    karadayiii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Beş para etmez gözümde. Tek gecelik aşk masalına kurban da gidersiniz günün birinde.

    0
    13 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Arkadaşlarınla eğlenmek dans etmek için gidiyorsan ve arkadaşlarında doğru kişilerse kurban giden olmaz.

      Yorumla
    • karadayiii
      karadayiii
      +1 yıl

      Gece vakti elbet bir avcı ceylanlarla tek yakalamak için uğraşıyodur. Bırak şimdi yok kız arkadaşımla gidiyom ayaklarını eğleniyosan bardamı eğleneceksin başka türlüde eğlenebilirsin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ayak yapmaya ihtiyacım yok şu an sanal ortamdayız ve gizli kullanıcıyım beni hiçbir zaman tanımayacak birine ayak yapmam. Gerçekten eğlenmek ve muhabbet için giden insanlarında olduğunu anlamanız gerek herkesin derdi uçkur değil dostum seninki uçkur olduğu için başkalarınıda öyle sanıyorsun.

      Yorumla
    • karadayiii
      karadayiii
      +1 yıl

      Göz zinası diye bişey duymadın sanırım sen. Barda adam gözüyle 1000 kişiye tecavüz eder günde.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Göz zinasını sen internet ortamında hergün yapıyorsun arkadaşım din konularını açarsak söyleyeceğim bir çok şey olur o yüzden o konuya girmeyeceğim. Yani yan sayfada çıkan bir reklam bile göz zinası için yeterli.

      Yorumla
    • karadayiii
      karadayiii
      +1 yıl

      Sen benim yaptığımı nerden biliyosun bir kere bu bir. İkincisi sen bir gece ortamına gidince orada canlı GÖZ zinasına maruz kalıyorsun daha ilerisindede sonucu farklı şeylere kadar gider.
      Bara takılırsan bardan biriyle evlenirsin ilerde demişti dersin.

      Yorumla
    • karadayiii
      karadayiii
      +1 yıl

      sen burada sormuşusun Kötü gözle mi bakılır evet kötü gözle bakılır cevabını aldın. Sen bunu olağan bişeymiş gibi bize sunmaya çalışmaya git ne boku yiyosan ye ok.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İstediğim gibi fikirlerimi paylaşırım ayrıca burada herkes tek bir birey "biz" diye kendine grup mu kurduğunu sanıyorsun :) Zavallı..

      Yorumla
    • karadayiii
      karadayiii
      +1 yıl

      Benimle uğraşma güzelim. Biz dediğin tabanımı üzerine saldırtırım ok. Tabanımı zor tutuyorum
      Otur oturduğun yerde ben sana iyiliğin için söylüyorum bunları :D

      Yorumla
    • karadayiii
      karadayiii
      +1 yıl

      Git bir sevgili yap o gezdirsin seni. Ama bunu yapma ucuz olma Heleki arakdaşlar ya ne olacak ki amaaaaaaaa triplerine hiç girme ok.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Taban? :D

      Yorumla
    • karadayiii
      karadayiii
      +1 yıl

      hiç mi duymadın Taban? :D Gece yaklaşıyor bugün çıkacakmısın?

      Yorumla
    • karadayiii
      karadayiii
      +1 yıl

      Saat 12 :00 İçkisiz aleme aktı. Sabaha kadar eğlendiler nokta. :D 735 kişi bunu beğendi.

      Yorumla
  • yalnızlıkişte
    yalnızlıkişte Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Bizim dinimizde böle bişe yok bildiğin gibi boşuna kendini avutma sigara alkol kullanmıyorum die

    2
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      dinimizde teknolojide şeytan icadı ve buraya üye olman bile dine aykırı dinden bahsetme bence bu konuda insan önce kendine bakmalı.

      Yorumla
    • yalnızlıkişte
      yalnızlıkişte
      +1 yıl

      Yok ya teknoloji şeytan icadı die bişey yoktur hatta bunla ilgili bir ayet de vardı cahil cahil konuşma

      Yorumla
    • yalnızlıkişte
      yalnızlıkişte
      +1 yıl

      Bu arada emin ol senden daha düzgünümdür

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      beni tanımıyordun şahsım hakkında yorum yapamazsın yapsanda seni dikkate almam.. Soruya cevap vermeyeceksen konuşmayacaksın

      Yorumla
    • yalnızlıkişte
      yalnızlıkişte
      +1 yıl

      Veriyom ya işte sorularına cevap

      Yorumla
  • joystickk
    joystickk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 45
    +1 yıl

    Birsey mi dusunmeliyiz?

    0
    0 Yorumla
  • alaxsia
    alaxsia Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    hiç cıkmadım bilmiyorum

    0
    0 Yorumla
  • ManyakZenan1-2-3
    ManyakZenan1-2-3 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Ben hep gecelerdeyim. Amaç eğlenme eğlencene bak.

    0
    0 Yorumla
  • Lbkcll
    Lbkcll Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Turkiye'desin o yuzden hepsi abaza dikkat et ;)

    0
    0 Yorumla
  • iamcan1903
    iamcan1903 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46
    +1 yıl

    izmirde öyle değil yahu

    0
    0 Yorumla
  • Namı_Diger
    Namı_Diger Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl
    Müzik & Etkinlik konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Git yurt disinda yasa o zaman.

    1
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      üzgünüm ama bunu diyecek yetkiye sahip değilsin benim fikrim benim düşüncem

      Yorumla
    • Namı_Diger
      Namı_Diger
      +1 yıl

      Bu da benim fikrim benim dusuncem arkadasim soruda yobazlik demissen de kusura bakma yobazlik o olmuyor. Senin devrini kendin degistirerek baska kisi ve milletlerden ornek alarak yasamaya baslayislar aslinda ne denlu geri kafali ve dusuk seviyeli oldugunuzu gosteriyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eğlenmek, dans etmek düşük seviyeli olmak değildir ben 20 yaşındayım ve arkadaşlarımla eğlenmem son derece normal buna hakaret edenlerde yobaz insanlardır tıpkı senin gibi.

      Yorumla
    • Namı_Diger
      Namı_Diger
      +1 yıl

      Arkadasim gece cikmak yazmissin ne b*k yiyorsan ye iki gun zirlama aptal sonra. Saygisizlik yapma. Senin derdin belli yobazim evet ben.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Soruya cevap vermiceksen konuşma şahsıma yorum yapılması için soru sormadım ki sen benim şahsıma zaten yorum yapamazsın umrumda değilsin yani

      Yorumla
    • Namı_Diger
      Namı_Diger
      +1 yıl

      Senin sahsina yorum yapmadim arkadas. Sen benim sahsima yorum yaptin. Sen beniim cook umrumdasin sanki simarik sosyete cocugu.

      Yorumla
  • mawilla
    mawilla Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Evet normal ben babamı da çağırıyorum giderken. d

    1
    0 Yorumla
  • denizgöz06
    denizgöz06 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    bence kaşınan kızlar ve ben erkek olsam o tarz bir kızla evlenmem

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne yapması kaşınmak mesela?

      Yorumla
  • tamamsus
    tamamsus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    gece dışarı çıkan kız kız değildir:)

    1
    0 Yorumla
  • kimeneeekii
    kimeneeekii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Takıldığı mekânlar iyi değil dikkat et derim

    1
    0 Yorumla
  • Q-Stah
    Q-Stah Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Sonradan görme diye bunlara deniliyor sanırım 😞

    1
    0 Yorumla
  • temhme
    temhme Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    her zaman da çıkmayacaksın..

    0
    0 Yorumla
  • Mikeİİ
    Mikeİİ Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl
    Müzik & Etkinlik konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    hoş değil böyle şeyler.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl şeyler arkadaşlarına eğlenip gençliğini yaşamak ve dans etmek mi?

      Yorumla
    • Mikeİİ
      Mikeİİ
      +1 yıl

      Gençliği yaşamak gece dışarı çıkmaklamı oluyor? sen okul okuyorsun bide, neyse sadece görüşümü söyledim senin hayatına müdahale etmek bana düşmez.

      Yorumla
  • ByToRo
    ByToRo Takip Et
    Master Yaş: 34
    +1 yıl

    Bu yol poh yolu

    26
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (78)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Müzik & Etkinlik > Sorular > Gece dışarı çıkan kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Geceleri dışarı çıkan kızlar için ne düşünürsünüz? 116 cevap verildi
Her gece dışarda olan kızlar hakkında ne düşünürsünüz? 11 cevap verildi
Gece hayatı olan kızlar hakkinda ne düşünüyorsunuz? 43 cevap verildi
Gece geç saatte dışarı çıkan bayanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? 25 cevap verildi
Kızların gece dışarı çıkması veya çıkmaması konusunda ne düşünüyorsunuz? 24 cevap verildi
Sık sık bara ya da gece klübüne giden kız hakkında ne düşünürsünüz? 21 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨