media-cache-cd0.pinimg.com/.../...80543978481b.jpg
Mesela bu kız gibi... Tenleri bembeyaz ve çok güzel...
Mesela bu kız gibi... Tenleri bembeyaz ve çok güzel...
Bende siyahileri cok begeniyorum :) seni anliyorum azcik :D farklilik mi cekiyo noluyosa
Galiba :))
bumu guzel simcik:)
Tabi güzel kız :)
Boyarız biz onu :D
Olur olur... MONAMİYLE boyarız :D
Yaparızzz... olur :D
İstiyorum :D
Ankara /Eryaman / göksu parkı :D
ne güzelll :) dövsene
Gel hadi o zman döv bakalm :D
Ararsın bulursun :)) Bilişim çağında yaşıyoruz :D
Kızılaydaaaaa sarmazzz dayak yemek :D Eryaman çok iyi
Adres ver :)
Ver bakalım :)
Derlerrr derler... :)
Hahahaha :D:D:D
Olur böyle şeyler :)))
Gideri var lafın tabi gidersin :D
Ankaralı oldugunu belli eden Ankaralı :D
Bulamadım... Ankaralısınya ondan :D
Düşünürsün böyle :D:D:D düşün bakalım ben çıkıyorum
beyaz tenli hatunları bende severim hatta bembeyaz olmalı.
Cevap
1Cevap
albino bir erkek vardı dersanede. çekici değil ama ilgi çekiciydi :D
:))) Tercih meselesi...
Bu kiz albino degil yalniz.
googleden aradım bu çıktı en güzeli :)
Evet. olabilir :)
yolda görsem altıma ederim.
Yok o kadarda değil :)
Ben maalesef böyleyim
Görmek isterdim...
Kendimi çok garip ve çirkin hissettiğim için resim koymuyorum üzgünüm
Hayır... Bence güzeller dedim bak dikkatini çekerim...
Benim pek Hoşuma gitmiyor nedense kanka
Albino degil ama guzel
ilginçmiş baya :D
Evet... Türünün tek örneği bu :)
Ediyor... Dişleri bile bembeyaz :D
%65 albinoyum
Güzel
Ruh gibi
Ruhu güzeldir belki :)
Tabiii :D
Ölü gibi
Ölü hali daha güzel :)
Yapacak birşey yok beğeniyorsun ama Türkiye'de yok denilecek kadat azdır böyle kızlar iyi düşün :)
Yani var tabi de ben pek rastlamadım
ben rastladım
Guzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar